Μένει και ο Παντελής Αθανασίου στον Ιάλυσο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 254 ΦΟΡΕΣ
Ποδοσφαιριστής του Ιάλυσου και στη Γ’ εθνική θα είναι τελικά και ο Παντελής Αθανασίου που σύμφωνα με πληροφορίες σε νέα συνάντηση που είχε με τη διοίκηση βρέθηκε η «χρυσή» τομή και θα συνεχίσει να φοράει τα ερυθροκίτρινα χρώματα.
Όπως έγραψε και στο χθεσινό της φύλλο η «Ροδιακή», πάντα σύμφωνα με πληροφορίες, παραμένει στην ομάδα το μεγαλύτερο ποσοστό του έμψυχου της υλικού.
Σε συναντήσεις που είχε η διοίκηση με όλους τους ποδοσφαιριστές, κατάφερε να ανανεώσει τις συνεργασίες τους για ακόμη ένα χρόνο.
Αυτός που θα αποτελέσει παρελθόν, είναι ο Μπελεβέτης που δεν μπόρεσε να προσφέρει τα αναμενόμενα στο πρωτάθλημα που τελείωσε, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο να αποχωρήσει και ο τερματοφύλακας, Τίμος Λουτριώτης, καθώς είναι άνω των 32 ετών και στην Γ’ εθνική επιτρέπεται να αγωνίζονται μόνο δύο στην ενδεκάδα.
Επομένως θα ήταν προτιμότερο ο προπονητής του Ιάλυσου να έχει περισσότερες επιλογές στις υπόλοιπες θέσεις σ’ αυτή την κατηγορία (των 32).
Άλλη μια εκκρεμότητα που υπάρχει στον Ιάλυσο, είναι το θέμα της ανανέωσης του Ανδρέα Χατζηλιόντα. Η διοίκηση τον θέλει πολύ, καθώς συνέβαλε τα μέγιστα στην άνοδο της ομάδας, αλλά υπάρχει κάποια διαφορά που ευελπιστείτε να ξεπεραστεί.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News