Οι μόνες συγκεντρώσεις που μαζεύουν κόσμο στη Ρόδο είναι του… Facebook και των ΑΤΜ

Οι μόνες συγκεντρώσεις που μαζεύουν κόσμο στη Ρόδο είναι του… Facebook και των ΑΤΜ

Οι μόνες συγκεντρώσεις που μαζεύουν κόσμο στη Ρόδο είναι του… Facebook και των ΑΤΜ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 194 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

• Τελικά οι μόνες συγκεντρώσεις που μαζεύουν κόσμο εδώ στη Ρόδο είναι αυτές του… Facebook και των ΑΤΜ. Γιατί (για όσους βλέπουν καθαρά ακόμα) ούτε σε αυτήν του ΝΑΙ ούτε και σε εκείνη του ΟΧΙ ήταν ο αναμενόμενος κόσμος! Ούτε βεβαίως και αυτή της Κυριακής στην Πλατεία δημαρχείου.

• Έχει κι ένα καλό αυτή η τραπεζική κρίση. Αναπτύσσονται κοινωνικές σχέσεις έξω από ΑΤΜ τόσο τη μέρα όσο και τη νύχτα. Ξέρετε πόσοι φίλοι και γνωστοί που είχαν να βρεθούν χρόνια, αντάμωσαν και τα είπαν αυτές τις μέρες;

• Από βδομάδας (ανεξαρτήτου αποτελέσματος στο δημοψήφισμα) κάποιοι είναι βέβαιο ότι δεν θα θέλουν να ακούσουν για πολύ – πολύ καιρό μετά ούτε… ΝΑΙ ούτε ΟΧΙ. Με νοήματα θα συνεννοούνται μεταξύ τους.

• Φαγώθηκαν χθες δημοσιογράφοι από ξένα κανάλια που βρίσκονται στη Ρόδο, (Σλοβακία και Γερμανία) να ρωτούν τους συμπατριώτες μας στην λαϊκή αγορά αν τα προϊόντα που ήταν εκεί στους πάγκους ήταν δικά μας ή… εισαγόμενα. Το τι άκουσαν δεν περιγράφεται.

Ο (πολύ) κακός

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου