Τουρισμός: Ισχυρό «brand» η Ελλάδα

Τουρισμός: Ισχυρό «brand» η Ελλάδα

Τουρισμός: Ισχυρό «brand» η Ελλάδα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 301 ΦΟΡΕΣ

Το Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού επισημαίνει ότι η Ελλάδα παραμένει απόλυτα σταθερή ως τουριστικός προορισμός και συνεχίζει να αποτελεί ένα πολύ ισχυρό «brand».

Οι παραδοσιακές αγορές του Ελληνικού Τουρισμού ανακάμπτουν πλήρως, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η περιορισμένη ανάσχεση κρατήσεων που σημειώθηκε τις προηγούμενες εβδομάδες, εκμηδενίζεται και η αγορά επανέρχεται στους φυσιολογικούς ρυθμούς για την εποχή.

Τα ΑΤΜ συνεχίζουν να λειτουργούν χωρίς περιορισμούς ανάληψης για τους κατόχους καρτών ξένων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, ενώ οι χρεωστικές και πιστωτικές τους κάρτες γίνονται παντού δεκτές.

Οι ελληνικές αρχές, όπως το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, αλλά και όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας, είναι πανέτοιμες να καλωσορίσουν ακόμη μία φορά τους επισκέπτες της Ελλάδας.

Διαβάστε ακόμη

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο

Ιακ. Γρύλλης: «Επιχειρείται η ηθική και οικονομική εξόντωσή μου»

54 προσλήψεις από τον δήμο Ρόδου για την προστασία των δασών