Δεν είναι όλοι ίδιοι εκεί στη Νέα Αγορά

Δεν είναι όλοι ίδιοι εκεί στη Νέα Αγορά

Δεν είναι όλοι ίδιοι εκεί στη Νέα Αγορά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 555 ΦΟΡΕΣ

Ασφαλώς και δεν είναι όλοι ίδιοι εκεί στη Νέα Αγορά. Υπάρχουν καταστηματάρχες και επιχειρηματίες που δεν χρωστούν ούτε ένα ευρώ, που είναι συνεπείς όλα αυτά τα χρόνια και οι οποίοι παλεύουν με νύχια και με δόντια να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους και τις συναλλαγές τους.
Το μεγάλο ερώτημα που προκύπτει είναι αν ο Δήμος της Ρόδου, θα βάλει στο ίδιο τσουβάλι αυτούς τους επιχειρηματίες, με τους άλλους, οι οποίοι έχουν ξεπεράσει κάθε όριο, εκμεταλλευόμενοι κάθε φορά, την ανοχή ή τα νομικά τερτίπια αυτού του κράτους, καταφεσώνοντας τον δήμο και άρα την τοπική μας κοινωνία.
Μιχ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!