Δηλώστε συμμετοχή στα δυναμικά workshops του 100% Hotel Show

Δηλώστε συμμετοχή στα δυναμικά workshops του 100% Hotel Show

Δηλώστε συμμετοχή στα δυναμικά workshops του 100% Hotel Show

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 224 ΦΟΡΕΣ

Το 100% Hotel Show, επενδύοντας στην ανάπτυξη του Ξενοδοχειακού κλάδου, οργανώνει επιμορφωτικά workshops, που στόχο έχουν να αναδείξουν νέες λύσεις και κατευθύνσεις για τους ξενοδόχους και να εξασφαλίσουν ουσιαστική τεχνογνωσία.

Τη θεματολογία των workshops επιβλέπει κεντρικά η ομάδα ανάπτυξης του θεσμού, ενώ την επιμέλεια και τη βασική διεκπεραίωση του κάθε Workshop έχουν αναλάβει σημαντικές εταιρείες από τον εκάστοτε τομέα.

Τα Workshops δεν αποτελούν προϊοντικές παρουσιάσεις, αλλά δωρεάν, υψηλής ποιότητας σεμινάρια που στόχο έχουν να:
Δώσουν στους Ξενοδόχους & Επαγγελματίες τουρισμού λύσεις και πρακτικές
Ενημερώσουν για τις νέες τάσεις της αγοράς και να παρουσιάσουν τις σύγχρονες καινοτομίες
Απαντήσουν στις προσωπικές σας ερωτήσεις σε σχέση με το δικό σας κατάλυμα ή Project.

ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Session 1

Ώρα: 12.00
Διάρκεια: 90’
Curator: ARCHI SEARCH.gr
Ξενοδοχειακός Σχεδιασμός: Ενσωματώνοντας τα τοπικά χαρακτηριστικά & τη συνολική εμπειρία του επισκπετη.

Key Points:
• Σχεδιασμός Ξενοδοχείου
• Branding Ξενοδοχείου
Προώθηση Ξενοδοχείου σε νέες αγορές

Session 2
Ώρα: 15.00
Διάρκεια: 90’
Curator: WebHoteier
Hotel Direct Sales: Νέες Μέθοδοι Αύξησης Κρατήσεων απευθείας από το Booking Engine του ξενοδοχείου σας.

Key Points:
• Booking Engine & Channel Manager: Συμβουλές για την καλύτερη ρύθμιση του Booking Engine του ξενοδοχείου και ο ρόλος των Channel Manager καναλιών στην αύξηση των αυτόνομων κρατήσεων.
• Εργαλεία και αποτελεσματικά κανάλια στόχευσης: Εργαλεία και λειτουργίες που παρέχονται μέσω του Booking Engine σας που μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση των πωλήσεών σας, ακόμη και σε b2b επίπεδο.
• Τιμολογιακή Πολιτική & Στατιστικά: Τρόποι να αυξήσετε το revenue του ξενοδοχείου σας, αξιοποιώντας τα στατιστικά που σας παρέχει το booking engine σας, διαμορφώνοντας ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική.

Session 3
Ώρα: 17.00
Διάρκεια: 90’
Curator: hotelBra!n
Hotel Revenue Increase: Πώς να αυξήσετε το συνολικό σας Revenue, ενισχύοντας τις πωλήσεις των εστιατορίων και του Spa του ξενοδοχείου σας.

Key Points:
• Hotel Restaurant Identity: Τρόποι επιλογής του σωστότερου τύπου εστιατορίου σύμφωνα με το προφίλ του καταλύματος σας καθώς και συμβουλές στησίματος της αποτελεσματικότερης ταυτότητας.
• Wellness & Spa mentality development: Τρόποι να ενισχύσετε τον Wellness χαρακτήρα του καταλύματός, σας ενισχύοντας τη ζήτηση και την αξιοπιστία των Spa εγκαταστάσεών σας.
• Προώθηση Restaurant & Spa τμημάτων: Αποτελεσματικοί τρόποι προώθησης των Restaurant & Spa τμημάτων και ο κομβικός ρόλος του brand identity στην ανάπτυξη πωλήσεων.

ΔΕΥΤΕΡΑ, 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Session 1

Ώρα: 11.00
Διάρκεια: 120’
Curator: TOPOSOPHY, NELIOS, morantis
Athenian Hotelier: The mega expansion workshop

Key Points:
• Hotel Market Analysis & Opportunity Development: Εναρμόνιση του ξενοδοχειακού προϊόντος σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του προορισμού και ευκαιρίες ξενοδοχειακής ανάπτυξης
• Niche Market Demand & Targeting Methods: Τεχνικές στόχευσης των εξειδικευμένων αγορών όπως Gay & Lesbian, Luxury, Gastronomy & Wellness και οι προοπτικές της Αθήνας στα στοχευόμενα κοινά.
• Search Engines & Mobile Bookings: Τρόποι βελτιστοποίησης Search Engine Optimization σε συνάρτηση με τις ζητήσεις για Αθήνα και ο ρόλος των Mobile κρατήσεων.

Διαβάστε ακόμη

Ιδιαίτερα ικανοποιητικά εξελίσσεται η τουριστική κίνηση στο νησί μας

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου