World Travel Market: Η συμμετοχή της Ρόδου

World Travel Market: Η συμμετοχή της Ρόδου

World Travel Market: Η συμμετοχή της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 334 ΦΟΡΕΣ

Η Ρόδος συμμετείχε με δικό της περίπτερο, στην αντιπροσωπεία μετείχαν ο Δήμαρχος Ρόδου, κ. Φώτης Χατζηδιάκος, η Αντιδήμαρχος κ.Μαρίζα Χατζηλαζάρου, ο γενικός Διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ Γ. Δρακοπουλος και ο Πρόεδρος της ¨Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ . Α.Καμπουράκης πολλοί τουριστικοί πράκτορες και ο συνιδιοκτήτης της Ροδιακής κ. Κωτιάδης και πολλοί ξενοδόχοι.

Η συμμετοχή εδώ της Ρόδου είναι πολύ σημαντική και οι προοπτικές ευοίωνες από την έκθεση για τα ενώ το 2015 η σαιζόν έκλεισε με θετικό πρόσημο για τη Ρόδο σύμφωνα με την Μαρίζα Χατζηλαζάρου Αντιδήμαρχο Ρόδου. Επίσης τόνισε ότι οι ξενοδόχοι έκλεισαν με λιγότερες ποσοστιαίες κρατήσεις σε σχέση με το 2014 αλλά από πλευράς οικονομικής τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα το 2015.

Την περίοδο αυτή έχει παρατηρηθεί ιδιαίτερη αρνητική κατάσταση με την άφιξη προσφύγων στα νησιά του Αιγαίου. Η Ρόδος έχει προβλήματα από αυτό το γεγονός. Η Ρόδος όπως συμπλήρωσε ο Δήμος διαχειρίστηκε θετικά μέχρι στιγμής το θέμα των προσφύγων μέσα από συγκεκριμένο χώρο φιλοξενίας απομονώνοντας το προσφυγικό ρεύμα από την τουριστική ζωή της πόλης και όλου του νησιού εξασφαλίζοντας καλές προσωρινές συνθήκες διαβίωσης.

Όπως ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ Δρακοπούλος η έκθεση είναι ένα μέσο για να εξετάσουμε αν ικανοποιούνται οι στόχοι μας στη αγορά. Η αγγλική αγορά που είναι πολύ σημαντική αγορά για τη Ρόδο και στόχος είναι να έχει ανοδική πορεία.


Σε κάθε τουριστική αγορά έχει πολύ σημασία η αεροπορική σύνδεση και ο στόχος για επίτευξη νέων πτήσεων θα είναι πραγματικότητα. Μια νέα τακτική τουριστικής προβολής θα είναι η διαφήμιση σε πόλεις που υπάρχουν πτήσεις με σκοπό να γίνει η Ρόδος περισσότερο γνωστή, το γεγονός αυτό βέβαια σχετίζεται με την παραγωγή ποιοτικού τουριστικού προϊόντος που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των τουριστών. Η τεχνολογία όπως είπε μας «δίνει τη δυνατότητα για διαφήμιση της Ρόδου σε συγκεκριμένες αγορές. Στις αρχές Ιανουαρίου κατέληξε θα παρουσιαστεί η πρόταση σχεδίου μάρκετινγκ για τα επόμενα χρόνια.

Μεταξύ άλλων συμμετείχαν:
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΕΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ, ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΡΟΔΟΣ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΣ, ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΑΤΤΙΚΗ, ΚΡΗΤΗ, ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΛΟΥΗ, ΠΟΡΟΣ, AVRA TOURS, HATTA, MELI TOURS,MANESSIS TOURS, ARGO TOURS, ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ , ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΗΤΣΗ, ΜΑΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΣ, ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο stand εντός του ΕΟΤ της ένωσης τουριστικών πρακτόρων ΗΑΤΤΑ που φιλοξένησε πολλούς τουριστικούς πράκτορες της χώρας μας όπως και επίσης σε πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων που συμμετείχαν με stand στον ΕΟΤ ή επάνδρωσαν τα sτand των περιοχών τους.

Ρεπορτάζ από το Λονδίνο Δημήτρης Προκοπίου

Διαβάστε ακόμη

Ιδιαίτερα ικανοποιητικά εξελίσσεται η τουριστική κίνηση στο νησί μας

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου