Ολοκληρωμένες λύσεις για τηλεοράσεις και ξενοδοχειακό εξοπλισμό!

Ολοκληρωμένες λύσεις για τηλεοράσεις και ξενοδοχειακό εξοπλισμό!

Ολοκληρωμένες λύσεις για τηλεοράσεις και ξενοδοχειακό εξοπλισμό!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 551 ΦΟΡΕΣ

Με πλήθος εκπροσώπων ξενοδοχείων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη το βράδυ στο ξενοδοχείο Mediterranean, για δεύτερη συνεχή χρονιά, η παρουσίαση της εταιρείας Expert Κωσταρίδης σε συνεργασία με την LG Electronics Ελλάς, ολοκληρωμένων επαγγελματικών λύσεων Ξενοδοχειακών Τηλεοράσεων και Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού.

Λογω του θετικού επενδυτικού κλίματος που υπάρχει στον ξενοδοχειακό κλάδο, πλήθος ξενοδόχων ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα αυτό, παρακολουθώντας τις εξειδικευμένες λύσεις που η εταιρεία μπορεί να παρέχει στα συνεργαζόμενα με την ίδια ξενοδοχεία.

Την παρουσίαση προλόγισε ο εκ των συνιδιοκτητών κ. Κώστας Κωσταρίδης, ενώ αμέσως μετά τον λόγο πήραν οι εκπρόσωποι της εταιρείας προκειμένου να αναφερθούν στα προϊόντα της LG.
Ο κ. Γιάννης Μαντάς, Business Solution Director της LG, ανέφερε μεταξύ άλλων «τα τελευταία 10 χρόνια προσπαθεί αρκετά στο χώρο του ξενοδοχείου, έχει μιλήσει και έχει προσπαθήσει να καταλάβει τις ανάγκες όλων των ξενοδόχων και έχει προσπαθήσει να δώσει προϊόντα και λύσεις που θα μπορέσουν να τους βοηθήσουν να μειώσουν τα κόστη λειτουργίας τους και να αυξήσουν την παραγωγικότητα κάθε μέτρου από το χώρο στον οποίο έχουν επενδύσει.

Για αυτό έχουμε καταφέρει να είμαστε νούμερο ένα στις ξενοδοχειακές τηλεοράσεις με ποσοστό που είναι πάνω από 60% της αγοράς και στον επαγγελματικό κλιματισμό που αναπτυσσόμαστε τα τελευταία χρόνια με μερίδιο αγοράς 20% ενώ η Daikin έχει 35% και ευελπιστούμε και εκεί να είμαστε κάποια στιγμή πρώτοι. Θα σας εξηγήσουμε με λίγα λόγια τι προτείνουμε και τι μπορεί να εφαρμόσει κάποιο ξενοδοχείο».

Ο κ. Μαντάς αναφέρθηκε στο βάρος που δίνει η εταιρεία στις επαγγελματικές λύσεις σημειώνοντας «με προϊόντα προηγμένα, που να ικανοποιούν για τουλάχιστον 5-6 χρόνια ακόμη για το κάθε ξενοδοχείο, αλλά και προϊόντα τα οποία δημιουργούνται βάσει των αναγκών που προκύπτουν στους πελάτες της, καλύπτει μια μεγάλη γκάμα αναγκών.

Εμείς δουλεύουμε σε τέσσερις πυλώνες: Να ακούσουμε από εσάς ποιες είναι οι ανά -γκες σας, όχι να προσπαθήσουμε να σας πουλήσουμε το προϊόν.
Το δεύτερο είναι τι θέλετε να κάνετε, πού θέλετε να πάτε το ξενοδοχείο σας, πώς, στο τέλος της ημέρας θα είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας.

Το τρίτο είναι ότι προσπαθούμε να σας κάνουμε μια πρόταση που να είναι λίγο πιο μπροστά, να είναι έξυπνη, να ικανοποιεί τεχνολογίες που υπάρχουν και που θα έρθουν, να δουλεύουν και βέβαια οι συνεργάτες να ξέρουν τα προϊόντα.

Τέταρτον να δουλεύουν σωστά τα προϊόντα και αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, να μπορεί να λυθεί γρήγορα και στο χώρο το δικό σας.
Ξενοδοχειακές τηλεοράσεις, κυρτές τηλεοράσεις, pad, κινητά τηλέφωνα, οθόνες ή συστήματα ασφαλείας για δημόσιους χώρους αλλά και smart energy. Να μπορέσει δηλαδή το ξενοδοχείο μέσα από τα προϊόντα που της παρέχει η LG να γλυτώσει χρήματα αλλά και να γίνει γρήγορα η απόσβεση των προϊόντων που θα αγοράσει».

Με πάνω από 60 ξενοδοχεία στην Ελλάδα να έχουν επενδύσει στη νέα αυτή τεχνολογία που παρέχει η LG, η εταιρεία έχει κάθε λόγο να είναι έτοιμη για νέες συνεργασίες.

Με τη σειρά του, ο κ. Δημήτρης Σιλβέστρος, B2B Sales Supervisor της εταιρείας, μιλήσει για λύσεις μόνιτορ και τηλεοράσεων ανάλογα με τις ανάγκες των ξενοδοχείων, για μόνιτορ στενόμακρα που μπορούν να τοποθετηθούν σε διάφορους χώρους του ξενοδοχείου αλλά και για διάφορες τηλεοράσεις και άλλα προϊόντα που θα μπορούν να τοποθετηθούν στα δωμάτια των ξενοδοχείων, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών.

Τέλος, ο κ. Βάιος Μπλέτσας αναφέρθηκε στον επαγγελματικό κλιματισμό και στον τρόπο με τον οποίο μπορεί το ξενοδοχείο να εξοικονομήσει χρήματα. Κλιματισμός που συνδυάζει απόδοση, λειτουργικότητα και όμορφο σχεδιασμό, καλύπτοντας παράλληλα τις ανάγκες του κάθε ξενοδοχείου.

Αμέσως μετά την παρουσίαση, οι παραβρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν με το προσωπικό της εταιρείας Expert Κωσταρίδης αλλά και της LG Electronics Ελλάς και να λύσουν όσες απορίες προέκυψαν κατά την παρουσίαση, προκειμένου να βρουν από κοινού την καταλληλότερη λύση για τις ανάγκες των ξενοδοχείων τους.

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές