Πέτρος Μίχος: «Κρατάμε βαθμούς και πρώτο ημίχρονο…»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 401 ΦΟΡΕΣ
Ευχαριστημένος από την ανταπόκριση των παικτών του κατά του Ιωνικού έμεινε ο τεχνικός του Ιάλυσου
Ευχαριστημένος από κάθε άποψη έμεινε από τους παίκτες του ο Πέτρος Μίχος, μετά τη νέα νίκη στο «Οικονομίδειο», αυτή την φορά επί του πάλαι ποτέ κραταιού Ιωνικού με 1-0.
Ο Ιάλυσος πρόσθεσε ακόμα τρεις πόντους στο ενεργητικό του, έχει μετά από δέκα αγώνες 23β., απέχει τρεις από την κορυφή και δεν ασχολείται σε καμία περίπτωση με τις «περιπέτειες» που εμπλέκονται άλλες ομάδες.
Ο τεχνικός του Ιάλυσου δεν πήγε στην αίθουσα των συνεντεύξεων, γιατί κατ’ εντολή της Διοίκησης του Ιωνικού δεν πήγε ούτε ο κόουτς της ομάδας της Νίκαιας, και θεώρησε σωστό να μην κάνει δηλώσεις ούτε ο ίδιος. Αρκέσθηκε απλά μετά την λήξη του αγώνα να πει τα εξής:
«Ήταν σίγουρα μια καλή νίκη. Κρατάμε τους βαθμούς αλλά και την πολύ καλή εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου, που κάναμε πολλά πράγματα στον επιθετικό τομέα. Εκτός από το γκολ είχαμε ένα δοκάρι, αλλά και άλλες ευκαιρίες για να σκοράρουμε και άλλα τέρματα. Από εκεί και πέρα, στο δεύτερο ημίχρονο προσπαθήσαμε να διαχειριστούμε το παιχνίδι.
Καταφέραμε να μην μας απειλήσει ο Ιωνικός αν και είχε λίγο περισσότερη κατοχή της μπάλας από εμάς. Αν ήμασταν μάλιστα λίγο πιο προσεκτικοί στις κόντρα επιθέσεις, ίσως βάζαμε και δεύτερο τέρμα. Οι παίκτες μου είχαν διάθεση, πειθαρχία και συγκέντρωση στο πλάνο που είχαμε και που διαφοροποιήθηκε την Παρασκευή το απόγευμα με τον τραυματισμό του Σταυλά, ο οποίος τελικά δεν αγωνίστηκε. Αυτοί είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες. Η ανταπόκριση όλων των παικτών ήταν πολύ καλή και ασφαλώς και είμαι πολύ ευχαριστημένος».
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΑΥΛΑ
Στο παιχνίδι αυτό δεν αγωνίσθηκε ο Δημήτρης Σταυλάς, αφού στην τελευταία προπόνηση έπαθε τράβηγμα κι όπως ήταν φυσικό ο Πέτρος Μίχος τον απέκλεισε από τη δεκαοκτάδα.
Παράλληλα εξετάσθηκε χθες και η περίπτωση τραυματισμού του Γιάννη Καρπαθάκη, ο οποίος αποχώρησε από τον αγώνα με διάστρεμμα. Ο νεαρός κάνει θεραπείες προκειμένου να ξεπεράσει όσο γίνεται πιο γρήγορα τον τραυματισμό του.
Αξίζει να σημειωθεί, πώς οι «ερυθροκίτρινοι» μπήκαν χθες στο γήπεδο για να προπονηθούν σε δυο γκρουπ.
-Εκείνοι που αγωνίσθηκαν επρόκειτο να κάνουν χαλάρωμα
-Κι εκείνοι που δεν αγωνίσθηκαν καθόλου είχαν προπόνηση σε κανονικούς ρυθμούς.
Υπενθυμίζεται πως για την 11η αγωνιστική ο Ιάλυσος πάει να παίξει στην Αθήνα κόντρα στον Ηλυσιακό.
ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Ενώπιον της Διοίκησης επρόκειτο να απολογηθεί χθες βράδυ ο Παντελής Αθανασίου, για την εν γένει συμπεριφορά του στην ένταση που ακολούθησε μετά την λήξη του αγώνα και που είχε σαν κορύφωση το άσχημο σκηνικό με τον ποδοσφαιριστή του Διαγόρα Κώστα Καλημέρη.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News