Ελεύθερος ο Αντώνης Αθανασίου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 384 ΦΟΡΕΣ
Βρίσκεται στη Ρόδο μετά από την παρουσία του στον Αχαρναϊκό και δέχεται προτάσεις από παντού…
Έφυγε από το νησί μας σαν μεγάλο ταλέντο κι επιστρέφει πιο ώριμος και έμπειρος . Ο λόγος για τον νεαρό Αντώνη Αθανασίου ο οποίος πέρασε πρόσφατα από την ομάδα του Αχαρναϊκού έχοντας μεγάλες εμπειρίες από επαγγελματικές Κατηγορίες.
Ο ίδιος αφού μένει ελεύθερος από τον Αχαρναϊκό αισθάνθηκε την ανάγκη στην κοινωνική δικτύωση να ευχαριστήσει κάποιους ανθρώπους αναφέροντας στην γραπτή δήλωση του χαρακτηριστικά τα εξής:
«Φεύγω από μία ιστορική ομάδα, τον Αχαρναϊκό, με την ικανοποίηση ότι έβαλα και εγώ ένα λιθαράκι στην πορεία δυο χρόνων ως μέλος αυτής της ομάδας. Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον πρόεδρο κ. Σταμουλη και την διοίκηση για την αγάπη που μου έδειξαν αυτά τα δυο χρόνια που ήμουν στην ομάδα!
Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές και τους συνεργάτες τους που είχα αυτά τα δύο χρόνια... όλο το υπόλοιπο τεχνικό και ιατρικό team για την συνεχή υποστήριξη!
Ακόμα να ευχηθώ στους πρώην συμπαίκτες μου υγεία και καλή πορεία να έχουν από εδώ και πέρα και να πάνε την ομάδα ακόμα ψηλότερα.»
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες ο παίκτης έχει πρόταση από τη Ρόδο αλλά υπάρχει ενδιαφέρον και από την πλευρά του Ιάλυσου με την περίπτωση να μένει μέχρι τώρα στο επίπεδο των επαφών.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News