Κατά παραγγελία θα λειτουργεί το σύστημα υγείας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 524 ΦΟΡΕΣ
Κατά … παραγγελία θα λειτουργεί το σύστημα υγείας στην περιοχή μας το επόμενο διάστημα!
Από τη μία η περικοπή του κονδυλίου που χορηγείται στους γιατρούς για να λειτουργεί το νοσοκομείο της Ρόδου σε ολοήμερη βάση, από την άλλη η έλλειψη γιατρών στο ΙΚΑ καθώς από αυτούς που έχουν απομείνει αρκετοί είναι ασθενείς, στο τέλος οι ασθενείς για να εξεταστούν θα πρέπει να κάνουν … τάμα!
Αν νοσήσουν δε κιόλας, τότε τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα αφού εκεί θα απαιτείται η «βοήθεια» δύο – τριών Αγίων μαζί!
Τι να πούμε βρε παιδιά, τόση ανάπτυξη (την οποία σημειωτέον καθημερινά βλέπουμε να έρχεται!) δεν την αντέχουμε άλλο!! Ελ.Π.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News