Η Ελληνική Παιδεία που είναι ο Παγκόσμιος Φάρος του Ανθρωπισμού, αργοσβήνει και αργοπεθαίνει

Η Ελληνική Παιδεία που είναι ο Παγκόσμιος Φάρος του Ανθρωπισμού,  αργοσβήνει και αργοπεθαίνει

Η Ελληνική Παιδεία που είναι ο Παγκόσμιος Φάρος του Ανθρωπισμού, αργοσβήνει και αργοπεθαίνει

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 248 ΦΟΡΕΣ

Δεν είναι δυνατόν πλέον, να ανεχθούμε τις αθλιότητες με τις υπόγειες διαδρομές και διεργασίες που διαδραματίζονται στον οίκο ανοχής του Ελληνικού Κατοχικού Κοινοβουλίου και να πνίξουμε και πάλι την αδικία που συντελείται με προκλητικότητα σε βάρος της παιδείας, λόγω συνεχών άστοχων μεταρρυθμίσεων, από τους τρομοκράτες του λαού κατ επέκταση και σε βάρος της Ελληνικής Κοινωνίας.

Δεν είναι δυνατόν πλέον να δεχόμαστε τον οικονομικό «λιθοβολισμό», μετά ασφυκτικά μέτρα που μας επιβάλουν, και τα οποία μέτρα, υπεισέρχονται πλέον μέσα στην γύμνια της ψυχής μας, με σκοπό να μας οδηγήσουν σε αυτοκτονικές τάσεις. Ότι ήταν να δώσουμε από το σαρκίο μας, το δώσαμε, τώρα πλέον απομένει η σκιά μας μαζί με το «κουφάρι» μας!!!

Δεν είναι δυνατόν πλέον να δίδουν αίολες υποσχέσεις και ανύπαρκτες ελπίδες, ότι βρισκόμαστε στο τέλος του τέλματος, ενώ τουναντίον ευρισκόμαστε σε πλήρη διάλυση σε όλα τα κοινωνικά στρώματα.
Πρέπει να σταματήσουν επιτέλους τις αθλιότητες από τους ασπάλακες πατριδέμπορους να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Αναρωτιέμαι σε ποια γλώσσα θέλουν οι κηφήνες της πολιτικής σκηνής να τους εκφράσουμε τις ανησυχίες μας , για να καταλάβουν την δεινή θέση στην οποία περιήλθε ο Ελληνικός Λαός. Σε αργκό γλώσσα, σε γλώσσα του πεζοδρομίου η σε γλώσσα greek list, η σε γλώσσα εσπεράντο, καθότι την Ελληνική γλώσσα την μίσησαν οι λαοπρόβλητοι πολιτικοί και την κατέστησαν εξάμβλωμα, για να αντιληφθούν οι προδότες του Έθνους ότι η Πατρίδα μας έχει χαθεί και ευρίσκεται στα χέρια των διεθνών τοκογλύφων, που υποκινούνται από τους κατοχικούς γερμανικούς ηγετίσκους.

Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι, οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, είναι οι άσπονδοι εχθροί του γένους και μας οδηγούν με απόλυτη μαθηματική ακρίβεια στα ληστρικά μονοπάτια της απελπισίας και στα Τάρταρα της κολάσεως.

Οι πολιτικοί δολοφόνοι ψάχνουν εναγωνίως, να βρουν τρόπους για να στηριχθούν στην εξουσία, έστω και με υποστηρίγματα και υποστυλώματα των εντολέων τους ή έστω και με «ξυλοπόδαρα», για προσωπικά τους οφέλη, αδιαφορώντας για έναν ολόκληρο λαό.

Τελικά όλοι αυτοί οι πιθηκοειδείς πολιτικοί σκεβρέδες, οι αλλόθρησκοι, οι αλλοπρόσαλλοι, οι απάτριδες και οι ανεγκέφαλοι πέτυχαν να μετατρέψουν την Πατρίδα μας σ’ένα απέραντο κολαστήριο μέσα στο οποίο εκκολάπτονται παντού είδους αντικοινωνικές συμπεριφορές βιασμοί, διαρρήξεις, δολοφονίες, εγκαταλείψεις παιδιών, σεξουαλικές διαστροφές….

Κύριοι, σαρδανάπαλοι εξαϋλώσατε με τις υποτιθέμενες δημοκρατικές σας αρχές και με την υποτιθέμενη λαοπρόβλητη και υποχθόνια μισητή κυβέρνηση σας, την ισηγορία, την ισονομία και την ισοκρατία .
Έχετε αποδομήσει την ψυχο πνευματική μας καλλιέργεια με τις αντικοινωνικές σας συμπεριφορές. Μας μαζικοποιήσατε και μας μετατρέψατε σε όχλο για να μας αποπροσανατολίσετε από τα σατανικά σας σχέδια και να εξυπηρετήσετε τα κατοχικά συμφέροντα σας.

Έχετε εκθεμελιώσει πλέον με απόλυτη επιτυχία τα θεμέλια της οικογένειας και κατορθώσατε μέσα σε μια πενταετία να κατεδαφίσετε τα πάντα, ισοπεδώνοντας την κοινωνική και ψυχοσυναισθηματική υπόστασή του ταλανιζόμενου πολίτη από τις εγκληματικές ενέργειες σας.

Στρούκτορες πολιτικοί, κατοχικοί ηγετίσκοι, το παράνομο το μετατρέψατε σε νόμιμο και οτιδήποτε ανήθικο το καταστήσατε ηθικό, με αποτέλεσμα να υπάρχει κατάπτωση των ηθικών αξιών και η κοινωνία να ευρίσκεται στην χειρότερη της μορφή, στην μορφή της κοινωνικής απαξίωσης που επιφέρει την απραξία, τον δονκιχωτισμό την ανυπαρξία στα κοινωνικά δρώμενα, με όλα τα συναφή αποτελέσματα που επιφέρουν εξαθλιώσεις, καταθλιπτικές τάσεις, φοβικές και αυτοκτονικές σκέψεις .

Μας έχετε «οργώσει» το πνεύμα μας, όχι από τα συνήθη ψεύδη, αλλά από εγκληματικά υπερφίαλα ψεύδη, θεωρώντας μας ότι έχουμε μνήμη ιχθύος, μας έχετε «φλομώσει» από ανίερες εκφράσεις διαμοιράζοντας αίολες ελπίδες, και μας έχετε εμφωλεύσει μέσα στις αιμόφυρτες ψυχές μας, την διάλυση της θρησκείας μας, την διάλυση της παιδείας μας , την διάλυση της γλώσσας μας , την διάλυση των πάντων.

Οι πολιτικοί αλιγάτορες δια των τεχνασμάτων που εφαρμόζουν στην παιδεία , έχουν διαγράψει από τα σχολικά βιβλία τον «ιστό της οικογένειας», τον «ιστό της δημιουργίας» και τον ιστό των «πνευματικών αξιών» και έμεινε κενό το ηθικό υπόβαθρο των παιδιών μας, με τις έννοιες που έχουν πλέον απαλειφθεί και διαγραφεί από τον παιδικό «μικρόκοσμο» των σχολικών αιθουσών τους, που αφορά την δικαιοσύνη, την φιλαλληλία, την σωφροσύνη, τον σεβασμό, τον αλτρουισμό, την αλληλεγγύη, την πραγματική φιλανθρωπία την οποία δυστυχώς την αλλοίωσαν και την αντικατέστησαν με την φιλανθρωπία της αναξιοπρέπειας και της επιδεκτικότητας.

Δημιούργησαν τεχνηέντως την αλληλεγγύη της υποτέλειας, την ασέβεια, την παραφροσύνη, την αδικία . Οι τυχάρπαστοι πολιτικοί επέφεραν τον εξευτελισμό των συνανθρώπων μας, επέφεραν, τον ωχαδερφισμό και παντού είδους ανώμαλων αντικοινωνικών συμπεριφορών.

Αγαπητοί μου συνδαιτυμόνες, ρίξτε μια ματιά, για να διαποτιστεί η σκέψη σας και η κρίση σας, με τα ανοσιουργήματα που μας «περιέβαλλαν» οι οξυδερκείς υποτελείς τους Έθνους μας, οι ανώμαλοι πνευματώδεις υπουργοί παιδείας και οι λοιποί μπουρδολόγοι που μας κυβερνάνε, οι οποίοι θα πρέπει να εξεταστούν από ειδικούς ψυχίατρους, που να μην έχουν όμως καμία σχέση με την φάρα που μας κυβερνά, όπως μας κυβερνά, και δεν είναι δυνατόν ανθρώπινος υγιής νους, να αποδεχτεί τα αναρίθμητα τερατουργήματα τους.

Δυστυχώς, τα εξαμβλώματα που υπάρχουν σε όλα τα σχολικά συγγράμματα και των τριών βαθμίδων αποδεικνύουν ότι η Ελληνική Παιδεία που ήταν ο Παγκόσμιος Φάρος του ανθρωπισμού, αργοσβήνει και χάνεται.

Δια του λόγου του αληθές που αφορά την πνευματική μας γενοκτονίας, που συντελείται από τους πολιτικούς αυλάρχες που σκοπό έχουν την απαξίωση της γλώσσας μας , την πλαστογράφηση της ιστορίας μας και την δόλια διαγραφή των «κελευσμάτων» της θρησκείας μας από τα θρησκευτικά βιβλία για να καταστρέψουν τις αξίες που πρέπει να έχει ένα ελεύθερο Έθνος, αλλά ξέχασα, δυστυχώς ότι δεν είμαστε ελεύθερο κράτος, αλλά ευρισκόμαστε σε κατοχή πνευματική-κοινωνική- οικονομική και πολύ φοβάμαι και εδαφική!!!

Είναι μια πραγματικότητα που ορισμένοι μπορούν να εθελοτυφλούν, δικαίωμα τους, αλλά κάποτε αργά η γρήγορα θα κολυμπήσουν με στην «κολυμβήθρα του Σιλωάμ » αγκαλιά με την συνείδηση τους και θα πνιγούν!!

Καμαρώστε τους ευρηματικούς τύπους της πολιτικής σκηνής που κοσμούν οι εθνοκτόνοι του υπουργείου παιδείας.
• Στο βιβλίο της Α΄ δημοτικού υπάρχει μία εικόνα κατάπτυστη , είναι ένα ηλικιωμένος ο οποίος το βράδυ έχει στραμμένη την προσοχή του στο φεγγάρι με παρατεταμένα τα χέρια του και φασκελώνει και αναφέρει τις σκέψεις του σε λεζάντα «Πάρτα και συ που μου έφεγγες να περπατώ στο σχολειό να μαθαίνω γράμματα και να ψάχνω για δουλειά τώρα στα γεράματα»

Σ ΄αυτή την μορφή έκφρασης και της αισχρής «περίλαμπρης εικόνας» μπορεί κανείς να μας πει ποια μηνύματα αντλεί το παιδί; Αποτελεί όνειδος το εφεύρημα για τις αθώες ψυχές των παιδιών μας.
• Στο ανθολόγιο της Γ΄ και Δ΄ τάξεως του Δημοτικού, με τίτλο
«Τότε που πήγαμε βόλτα στον Επιτάφιο….»
Αν είναι δυνατόν να υποβαθμίζεται και να αλλοιώνεται η πραγματική έννοια που αφορά την περιφορά του Επιτάφιου και στην συνέχεια το άκρον άωτο της βλακείας , να συνεχίζεται η έκφρασης του γελοίου κατασκευάσματος

«…..σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω..» και να παραλληλίζουν αυτήν την κατανυκτική στιγμή του Επιταφίου, με το παιδικό παιχνίδι . «όπως παίζουμε περνά -περνά η μέλισσα..».
Αλλοίμονο αν η μοναδικότητα του Θείου γεγονός αυτού, που σαν κόρη οφθαλμού την διαφυλάσσουμε από τα βάθη των αιώνων, εμφωλευτεί στα παιδιά μας!!!! η απαξίωση της θρησκείας θα είναι ένα ράπισμα στις άδολες ψυχές τους; .

Υπάρχουν μηνύματα και εκφράσεις που είναι πέρα από κάθε λογική όπως που η μπουγάδα του Αι Βασίλη , το σώβρακο του Αι Βασίλη , παπάς και δάσκαλος βρίζονται σε αγώνα ποδοσφαίρου…. Έλεος
• Επίσης στην Ε τάξη του Δημοτικού υπάρχουν κείμενα που αναφέρονται σε γεγονότα και εκφράσεις απαξιωτικές και προσβλητικές όπως π.χ. η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα, σκασμός σκουπιδόπαιδα, τα Θεοφάνια είναι αγώνας κολύμβησης!!!!!

• Στην Φυσική της Ε δημοτικού υπάρχει εικόνα που βρίσκεται στην ενότητα «Μελετώντας τα μίγματα» στο βιβλίο, με τίτλο «Ερευνώ και αποκαλύπτω» και δείχνει ανθρώπους να αλέθονται μέσα σε ένα τεράστιο μπλέντερ, και να στάζει το αίμα μέσα στον «κάδο»,
• Στο βιβλίο της Γλώσσας της Ε' Δημοτικού, (τεύχος γ) στη σελ. 12 με τον τίτλο "Κατασκευές των ανθρώπων. Ένα ελληνικό μοναστήρι" υπάρχει μία εικόνα του ελληνικού ορθόδοξου μοναστηριού, στο οποίο δεν υπάρχει σταυρός.

• Δεν είναι δυνατόν στο τετράδιο εργασιών της Στ Δημοτικού στην σελίδα 39 να ζητούν να αναπτύξουν θέματα ανόμοια και άσχετα μεταξύ τους σχετικά για τον Καραγκιόζη, την Κοκκινοσκουφίτσα και το Μέγα Αλέξανδρο.
Είναι πλήρης ο εξευτελισμός της Ιστορίας μας δεν είναι δυνατόν με 2 «πρόσωπα» των παιδικών παραμυθιών να ταυτίζονται με τον μέγα στρατηλάτη όλων των εποχών τον Μέγα Αλέξανδρο.

• Σε κείμενο της Α της Γυμνασίου, αν είναι δυνατόν να υπάρχει κείμενο με το παρακάτω περιεχόμενο.
«Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20 – 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα, μια από τις μαθήτριες της τάξης. Ήταν η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μαζί του, μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην γωνία και οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν και έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης.»
Δηλαδή παιδί 12 – 13 χρονών τα είχε φτιάξει με 25χρονο ηλεκτρολόγο;
Αν είναι δυνατόν, το περιεχόμενο αυτό εμπεριέχει παιδεραστία και η οποία όπως διαφαίνεται δυστυχώς θα καλπάζει στον κοινωνικό ορίζοντα!!!

• Στην Β΄γυμνασίου στα Ελληνικά αναφέρεται
« Η σκόνη της κιμωλίας λερώνει τα κόκκινα νύχια της. Σιγά μη σπάσεις κανένα νύχι .
Αν είναι δυνατόν οι μαθήτριες να ασχολούνται με την κοκεταρία!!

• Στο βιβλίο της Γ΄ Γυμνασίου, ειρωνεύεται η ορκωμοσία των αγωνιστών τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και τη χαρακτηρίζει φανταστικό γεγονός, ενώ το εγχειρίδιο της Γ΄ Λυκείου καταγράφει ότι πράγματι στις 25 Μαρτίου ο Γερμανός ευλόγησε τον Αγώνα στην πλατεία της Πάτρας.

• Επίσης στο ίδιο βιβλίο παραποιεί το γεγονός και αναφέρει ψευδός ότι, οι Κύπριοι αγωνίστηκαν το 1955-59 για την Ανεξαρτησία της Μεγαλονήσου, ενώ το βιβλίο της Γ΄ Λυκείου αναφέρει πραγματικά ότι ο αγώνας έγινε για την Ένωση με την Ελλάδα.

• Επίσης τα δύο ιστορικά γεγονότα που άλλαξαν τον ρούν της ιστορίας μας , και για το οποία γεγονότα είμαστε εθνικά υπερήφανοι που είναι η 25η Μαρτίου και η 28η Οκτωβρίου, δεν αναφέρονται στα σχολικά βιβλία της γλώσσας του Δημοτικού και του Γυμνασίου, με την ίδια ιστορική αξία, είτε θα είναι απλές υποτιμητικές αναφορές είτε δεν θα υπάρχει καμία αναφορά.

• Αν πάμε στα θρησκευτικά εκεί θα φρίξετε. Δεν υπάρχει κείμενο που να περιγράφει μια φυσιολογική οικογένεια, δεν υπάρχει ούτε μια προσευχή μέσα στα μαθητικά βιβλία! Οι εικόνες των Αγίων που υποτίθεται ότι κοσμούν τα βιβλία δεν αντικατοπτρίζουν την Αγιότητα και τον Σεβασμό, είναι καρικατούρες, και τους γελοιοποιούν.

• Δεν αναφέρονται πλέον προσευχές και ο Εθνικός μας Ύμνος προφανώς για να μην προκαλούμε στην δική μας Χώρα τους λατρευτούς μας λαθραίους!!!
Οπού να νε θα καταργηθούν και οι παρελάσεις για να μην τους προκαλούμε το αίσθημα και τους οποίους θα πρέπει να τους εξυπηρετούμαι με δουλικότητα!!!

Επίσης είναι ολέθριο σφάλμα, να αναφέρονται πρώτα, ποια είναι τα δικαιώματα των παιδιών. Πρώτα θα πρέπει να μάθουν και να ενστερνίζονται τις υποχρεώσεις που έχουν απέναντι στους γονείς, στους εκπαιδευτικούς και γενικότερα απέναντι στην κοινωνία. .
Επίσης θα παρέχεται ειδική εκπαίδευση, στην σεξουαλική αγωγή από το δημοτικό στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού αν είναι δυνατόν!! και ποιοι θα είναι οι ειδήμονες που θα διαχειριστούν αυτό το τόσο ευαίσθητο θέμα;

Για μόρφωση των παιδιών θα μας υποχρεώνουν να ακολουθούμε την ιδιωτική παιδεία η οποία φυσικά είναι πολύ πιο ανώτερη από την Δημόσια παιδεία, αλλά όταν το οικονομικό βαλάντιο είναι ανύπαρκτο για τις κατώτερες κοινωνικές τάξεις καθ΄ ότι πλέον έχει εξαφανισθεί η μεσαία κοινωνική τάξη , θα πηγαίνουν μόνο οι προύχοντες στα ιδιωτικά κολέγια .

Η μόρφωση όμως αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα του ανθρώπου και δεν μπορεί να αποτελεί ρυθμιστικό παράγοντα η οικονομική κατάσταση των γονέων.
Δυστυχώς η κοινωνική αποδόμηση είναι πλέον ορατή, οι αξίες που διδάσκονταν παλαιότερα τα παιδιά μας ήταν υπαρκτές και αποτελούσαν βιώματα, όπως π.χ. λέγαμε «τα αγαθά με κόπο αποκτιούνται» ή λέγαμε ότι «τον πλούτο πολλοί μίσησαν την δόξα ουδείς» ή ότι «η αλήθεια στο τέλος πάντα θριαμβεύει» και πολλές παρόμοιες εκφράσεις.

Σήμερα, δυστυχώς για τα παιδιά μας, οι παραπάνω εκφράσεις δεν έχουν πλέον καμία αξία, διότι σήμερα αυτοί που πετυχαίνουν στον κοινωνικό βίο, είναι αυτοί που πατούν πάνω σε πτώματα ή κλέβουν με εύσχημο τρόπο για την οικονομική επιτυχία και την κοινωνική τους καταξίωση, ενώ αυτοί που υπηρετούν την «τιμιότητα» .ευρίσκονται σε κοινωνική απαξίωση, και απομονωμένοι!!!

Πρέπει, εκ των πραγμάτων, να επαφιόμαστε, πλέον στον πατριωτισμό του πνευματικού κόσμου και ιδίως των εκπαιδευτικών μας, προκειμένου να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί στους αρμόδιους φορείς, ποιους φορείς; τους ανύπαρκτους ; για την επερχόμενη πνευματική καταστροφή που έρχεται, διότι και αυτοί έχουν τεράστια ευθύνη για τα τεκταινόμενα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στον χώρο της παιδείας, η οποία βαίνει ταχέως προς αποσάθρωση του ανύπαρκτου εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Άρθρο Ελευθερίου Ζήφια

Διαβάστε ακόμη

Αγαπητός Ξάνθης: Ο κος Ζαχαριάδης, ένας ακάματος εργάτης της Δημοσιογραφίας και εκπομπής ήθους

Ηλίας Καραβόλιας: Το μέλλον που δεν βλέπουμε

Γιάννης Παρασκευάς: Μία βόλτα στη Λίνδο

Μανώλης Κολεζάκης: Σελίδες από την πολεμική ιστορία της Ρόδου

Ηλίας Καραβόλιας: Περί της δομής των πραγμάτων

Γιώργος Γεωργαλλίδης: Η ανάγκη επιστροφής της ελπίδας

Θεόδωρος Παπανδρέου: Έχει θέση η τιμωρία στη διαπαιδαγώγηση του παιδιού;

Πέτρος Κόκκαλης: Εθνική Πράσινη Συμφωνία για την ευημερία