Μεγάλη απήχηση έχει η ψηφιακή προωθητική καμπάνια της Ρόδου στο discovergreece.com

Μεγάλη απήχηση έχει η ψηφιακή προωθητική καμπάνια της Ρόδου στο discovergreece.com

Μεγάλη απήχηση έχει η ψηφιακή προωθητική καμπάνια της Ρόδου στο discovergreece.com

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 280 ΦΟΡΕΣ

Συνεχίζεται και τον Ιούλιο η προβολή των προσφορών των επαγγελματιών

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η ψηφιακή προωθητική καμπάνια της Ρόδου και ο αντίστοιχος διαγωνισμός στο Discovergeece.com, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη δυναμική και αποτελεσματικότητα.

Ήδη από τις πρώτες εβδομάδες προώθησης, η σελίδα της καμπάνιας έχει ξεπεράσει τις 30.000 προβολές. H απήχησή της στα social media έχει ξεπεράσει τις 200.000 και οι έως τώρα συμμετοχές στο διαγωνισμό φωτογραφίας φτάνουν τις 1.250.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και της Marketing Greece και κατανοώντας πλήρως την ανάγκη για υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, η προώθηση των αποκλειστικών προσφορών των επαγγελματιών της Ρόδου, θα συνεχιστεί και τον Ιούλιο μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com.

Οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα για όλο τον μήνα Ιούλιο να συνεχίσουν να καταχωρούν τις προσφορές τους στο www.discovergreece.com, οι οποίες θα ενταχθούν στο τακτικό πλάνο προώθησης του Discovergreece.com, που περιλαμβάνει προώθηση:

– Στην ενότητα «Προσφορές και Προτάσεις Διακοπών» του Discovergreece.com (http://www.discovergreece.com/el/offers)

– Στο αποκλειστικό Newsletter “Special Offers & Deals” του Discovergreece.com

– Στα social media του Discovergreece.com

Υπενθυμίζεται ότι η Ρόδος «πρωταγωνιστεί» στην κεντρική σελίδα του portal Discovergreece.com ως «Καμπάνια του μήνα», από τις 7 Ιουνίου και για ένα ολόκληρο

μήνα, προβάλλοντας την Ρόδο και στοχεύοντας στην ενίσχυση των κρατήσεων από τις σημαντικότερες τουριστικές αγορές και πολύ περισσότερο από τις αγορές που παρουσίασαν πτώση τον Μάιο, όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Ολλανδία και η Νορβηγία.

Τέλος, η καμπάνια της Ρόδου ενισχύεται με την υλοποίηση αποκλειστικού διαγωνισμού, που στοχεύει στην ενεργή συμμετοχή του κοινού και της προβολής της Ρόδου με εύκολο και δημιουργικό τρόπο.

Διαβάστε ακόμη

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού