Απάντηση των ταξιτζήδων στη δημοτική επιχείρηση ΡΟΔΑ

Απάντηση των ταξιτζήδων στη δημοτική επιχείρηση ΡΟΔΑ

Απάντηση των ταξιτζήδων στη δημοτική επιχείρηση ΡΟΔΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2116 ΦΟΡΕΣ

Ας κάνουν πρώτα την αυτοκριτική τους διοίκηση και εργαζόμενοι

Ας κάνουν πρώτα την αυτοκριτική τους, η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΡΟΔΑ και μετά ας κρίνουν εμάς, απαντά ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου, με ανακοίνωσή του.

Η απάντηση αφορά τις καταγγελίες περί άγρας πελατών από ταξιτζήδες, που προκάλεσαν αίσθηση.

Ειδικότερα, αναφέρονται επί του θέματος τα εξής:
«Σε απάντηση της επιστολής που έχει στείλει προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου και την Ελληνική Αστυνομία το Συνδικάτο Εργαζομένων στις Δημοτικές Επιχειρήσεις Συγκοινωνιών και στα Αστικά – Υπεραστικά ΚΤΕΛ Νομού Δωδεκανήσου και της Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ, η οποία δημοσιεύεται στο υπ. αριθ. 6 φύλλο της εφημερίδας σας με ημερομηνία 01-07-2016, αναφέρουμε τα ακόλουθα:

Με έκπληξή μας διαβάσαμε τη δημοσιευμένη επιστολή διαμαρτυρίας, η οποία καταγγέλλει τους οδηγούς ταξί για άγρα πελατών, ενώ παράλληλα τους καταλογίζει και σωρεία άλλων παραβάσεων που δήθεν διαπράττουν, όπως την έλλειψη ασφάλισης των αυτοκινήτων τους ή του μη ελέγχου τους από ΚΤΕΟ κ.λ.π.
Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με τη σειρά, διότι προφανώς οι διοικήσεις και οι εργαζόμενοι των πιο πάνω φορέων βρίσκονται σε σύγχυση.

Σχετικά με τα περιστατικά της άγρας πελατών, οφείλουμε να πούμε ότι κανένας οδηγός ταξί δεν παραπέμφθηκε για το αδίκημα αυτό, αλλά υπήρξαν μεμονωμένα περιστατικά παρότρυνσης πελατών και όποτε αποδεδειγμένα καταγγέλθηκαν τέτοια, ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία και οι παραβάτες παραπέμφθηκαν στο πειθαρχικό όργανο του τμήματος συγκοινωνιών και μεταφορών και έλαβαν τις ποινές που προβλέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο όπως κάθε φορά ισχύει.

Επίσης, στο σημείο αυτό οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι τα ταξί ως επιβατηγά δημοσίας χρήσης αυτοκίνητα μπορούν να σταματούν οπουδήποτε -όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, ακόμη και σε μικρή απόσταση από τις στάσεις λεωφορείων- όποτε καλούνται από πελάτη ακόμη και με το νεύμα χεριού.

Η άγρα πελατών συνίσταται σε παρενόχληση με οποιοδήποτε τρόπο προσώπου ή ομάδας προσώπων να δεχθούν ή ν’ αποκρούσουν ταξιδιωτική ή μεταφορική υπηρεσία. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνεται εξομοίωση των δύο αυτών διαφορετικών περιπτώσεων, προκειμένου να δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις.

Όσον αφορά δε την τήρηση της νομιμότητας από τους ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί Ρόδου, σχετικά με την ασφάλιση των οχημάτων τους και τον έλεγχό τους από το ΚΤΕΟ, υπενθυμίζουμε στο αναγνωστικό κοινό της Ρόδου, ότι ο στόλος αυτοκινήτων του Συνδέσμου Ταξί Ρόδου, αποτελεί τον καλύτερο στην Ελλάδα ίσως και στην Ευρώπη.

Οι ιδιοκτήτες τους έχουν επενδύσει μία μικρή περιουσία πάνω σε 4 τροχούς, που αποτελεί την ατομική τους επιχείρηση και σε καμία περίπτωση δεν θα διακινδύνευαν να την έχουν εκτεθειμένη σε κινδύνους, αφήνοντάς τα οχήματά τους ανασφάλιστα και άρα χωρίς προστασία.

Πληρούν δε τα οχήματα όλες τις προδιαγραφές τις τεχνικές και ασφάλειας, διότι αποτελούν το εργαλείο της δουλειάς τους και οι οδηγοί προστατεύουν και τους εαυτούς τους και τους επιβαίνοντες.

Όσον αφορά δε τη μη χρήση ζώνης, τα ανοιχτά πορτ μπαγκάζ και τα υπεράριθμα άτομα, αλήθεια από ποιους γίνεται η καταγγελία αυτή;
-Από οδηγούς λεωφορείων που οδηγούν οχήματα τα οποία αποτελούν δημόσιο κίνδυνο, τα οποία καθημερινά «μένουν» από βλάβες στους δρόμους, ταλαιπωρώντας του επιβαίνοντες, που τους καλοκαιρινούς μήνες είναι κυρίως τουρίστες, δίδοντας μία τριτοκοσμική εικόνα για τη χώρα μας.
-Από οδηγούς που γεμίζουν τα λεωφορεία πέραν του αριθμού των ατόμων που προβλέπει η άδειά τους, οι οποίοι καταλήγουν να κάθονται ακόμη και πάνω στο ταμπλώ του οχήματος, δίπλα στον οδηγό, με ότι κινδύνους συνεπάγεται αυτό για την ανθρώπινη ζωή και όχι μόνο.
-Από οδηγούς που πραγματοποιούν αναστροφές - με τα τεράστια οχήματά τους- οπουδήποτε και οποτεδήποτε βλέπουν κόσμο μαζεμένο σε στάσεις.
- Από οδηγούς που εκτελούν διαδρομές και φορτώνουν αποσκευές σε οχήματα που δεν διαθέτουν «μπαγαζιέρα», όπως προβλέπεται από το νόμο, με αποτέλεσμα αποσκευές και επιβαίνοντες να γίνονται ένα, ενώ ο νόμος προβλέπει ειδικά οχήματα ( με μπαγαζιέρα).

Αλήθεια, ποιοι ήρθαν να κρίνουν τους ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί Ρόδου;
Τους οδηγούς που επώνυμο και μεγάλο αγγλικό τουριστικό πρακτορείο βράβευσε το έτος 2013, ως τους καλύτερους και πιο ευγενικούς οδηγούς ταξί της ΕΥΡΩΠΗΣ.

Θεωρούμε ότι οι διοικήσεις και οι εργαζόμενοι των Δημοτικών Επιχειρήσεων Συγκοινωνιών και στα Αστικά και Υπεραστικά ΚΤΕΛ του Νομού Δωδεκανήσου και της Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ, πρέπει να κάνουν την αυτοκριτική τους. Κι αν αντιμετωπίζουν προβλήματα, θα πρέπει να εστιάσουν προς την σωστή κατεύθυνση και να καταγγείλουν την παρανομία που διέπει τη λειτουργία των Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης Αυτοκινήτων (βανάκια, εννιαθέσια κ.λ.π.) των τουριστικών πρακτορείων και των γραφείων ενοικιάσεως αυτοκινήτων και τις παραβιάσεις που καθημερινά πραγματοποιούνται και καταλήγουν στην «υποκλοπή» έργου από τα ταξί και τα λεωφορεία.

Εμείς ως Σύνδεσμος δηλώνουμε παρών και είμαστε διατεθειμένοι να συνεργαστούμε με τις διοικήσεις των ως άνω φορέων, παρά την άδικη επίθεση που δεχθήκαμε δημόσια, εφόσον βέβαια ξεπεράσουν το στάδιο της σύγχυσης στο οποίο βρίσκονται.

Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου
Ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου
Μιχαήλ Μαστόρου».

Διαβάστε ακόμη

Ημερίδα για την πρόληψη και αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Περιοδεία στο νησί μας πραγματοποίησε ο Γιώργος Αυτιάς

Το Φινλανδικό Σχολείο Ρόδου γιορτάζει 40 χρόνια λειτουργίας

Σημαντικός ο ρόλος των τοπικών μέσων ενημέρωσης στην ανάπτυξη και προστασία του περιβάλλοντος

Διευκόλυνση στη μεταφορά των ψαριών ζητούν οι ψαράδες

5,6 εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία αντιπυρικών ζωνών στο νησί της Ρόδου

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς