Δεν πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε τη ΔΕΥΑΡ, ούτε και τους εργαζομένους!

Δεν πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε τη ΔΕΥΑΡ, ούτε και τους εργαζομένους!

Δεν πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε τη ΔΕΥΑΡ, ούτε και τους εργαζομένους!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 475 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

► Ορισμένοι αντιλαμβάνονται την επιχειρηματικότητα ως εξής: Δεν πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε τη ΔΕΥΑΡ, ούτε και τους εργαζομένους! Αυτό όμως δεν είναι επιχειρηματικότητα, αλλά...κλεπτοκρατία!

► Συμβαίνει αυτό; Δυστυχώς! Και εκτός των άλλων συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό προς τις υγιείς επιχειρήσεις, αρκετές εκ των οποίων έχουν πέσει θύματα τέτοιων «αεριτζήδων» και συνεχίζουν να πέφτουν!

► Όπως λέει μάλιστα φίλος της στήλης, ο καπιταλισμός είναι ένα δημοκρατικό και αξιοκρατικό σύστημα αλλά...καμία σχέση μ’ αυτά που ξέρουμε στην Ελλάδα! (και όσοι προφανώς δεν κατάλαβαν...μάλλον επίτηδες το κάνουν!).

Ο κακός

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου