Μεγάλη απήχηση η Ψηφιακή Καμπάνια για τη Ρόδο στο Discovergreece.com

Μεγάλη απήχηση η Ψηφιακή Καμπάνια για τη Ρόδο στο Discovergreece.com

Μεγάλη απήχηση η Ψηφιακή Καμπάνια για τη Ρόδο στο Discovergreece.com

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 666 ΦΟΡΕΣ

Στo πλαίσιo της στρατηγικής συνεργασίας της marketing Greece / ΣΕΤΕ με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την προβολή των νησιών μας, από 7 Ιουνίου και για ένα μήνα , η Ρόδος ήταν στο πρωτοσέλιδο στο portal Discovergreece με έναν πολύ ευρηματικό διαγωνισμό που είχε τίτλο «Rhodes. The real life photo shoot”.

Στόχος του ήταν η ενίσχυση της διάδρασης & συμμετοχής του κοινού, καθώς και η προβολή της Ρόδου με εύκολο και δημιουργικό τρόπο.

Η καμπάνια του ψηφιακού διαγωνισμού είχε διάρκεια 1 μήνα και απευθύνθηκε σε στοχευμένο κοινό της Ελλάδας και του εξωτερικού. Ενδεικτικά: Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Σκανδιναβία και ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία προβολής της Ροδου καθώς το portal discovergreece απευθύνεται σε ένα διεθνές κοινό με πάνω από 3.500.000 μοναδικούς χρήστες, ενώ επιπλέον η καμπάνια της Ρόδου υποστηρίχτηκε δυναμικά και στα social media του discovergreece, που αριθμούν πλέον σήμερα πάνω από 1.000.000 μέλη.

Τα αποτελέσματα της απήχησή της ψηφιακής καμπάνιας για τη Ρόδο, στον ένα μήνα της διάρκειας της, ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικά:
• Περισσότεροι από 20.000 μοναδικοί επισκέπτες στην σελίδα του διαγωνισμού
• Περισσότεροι από 12.000 συμμετέχοντες στο διαγωνισμό.
• Περίπου 140.000 χρήστες στα social media σχολίασαν ή προώθησαν τις αναρτήσεις για την καμπάνια και τον διαγωνισμό

Με την ευκαιρία της καμπάνιας δόθηκε επίσης η δυνατότητα στα ξενοδοχεία της Ρόδου, μέλη της ΕΞΡ, να προβάλλουν για όλο τον μήνα, προσφορές των ξενοδοχείων τους με τα αντίστοιχα link στο booking system τους. Η προβολή των προσφορών των ξενοδοχείων έγινε φυσικά χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση τους.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της καμπάνιας έγινε από την ΜarketingGreece, στα πλαίσια της συνεργασίας με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τα αεροπορικά εισητήρια του νικητή και του συνοδού ήταν χορηγία της Aegean Airlineς ενώ η διαμονή ήταν προσφορά του ξενοδοχείου Aqua grand Luxury Resort.

Οι δράσεις προβολής πραγματοποιήθηκαν με βάση το τριετές σχέδιο μάρκετινγκ και οδικό χάρτη, που υλοποιήθηκε από τον ΣΕΤΕ & τη Marketing Greece, στο πλαίσιο της Συνεργασίας με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Υπενθυμίζεται ότι μόλις την περασμένη εβδομάδα, ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, είχε αναφερθεί αναλυτικά στην προσπάθεια της περιφέρειας να ανατρέψει την αρνητική εικόνα που είχε διαμορφωθεί για τη Ρόδο, λόγω των γνωστών προβλημάτων.

«Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης των νησιών που εκπόνησε έγκαιρα η Περιφέρεια, σε συνεργασία με την marketing Greece και το InSETE, η εφαρμογή του οποίου ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2016, η σύγχρονη και άψογης αισθητικής ψηφιακή καμπάνια των νησιών της Περιφέρειας και ιδιαίτερα της Ρόδου, η ανανεωμένη επικοινωνιακή εικόνα του προορισμού και η αναβαθμισμένη παρουσία στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, έφεραν, τελικά, αποτέλεσμα, ξεπερνώντας και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, δεδομένης της συγκυρίας» είχε πει ο περιφερειάρχης αμέσως μετά την ανακοίνωση των στατιστικών στοιχείων για την αύξηση σε ποσοστό 10,6% της κίνησης του Ιουλίου.

Διαβάστε ακόμη

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού