Ο Δ. Γάκης ζητά παρέμβαση Βίτσα για την τροφοδοσία στο hotspot Κω

Ο Δ. Γάκης ζητά παρέμβαση Βίτσα  για την τροφοδοσία στο hotspot Κω

Ο Δ. Γάκης ζητά παρέμβαση Βίτσα για την τροφοδοσία στο hotspot Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 206 ΦΟΡΕΣ

Την άμεση παρέμβαση του Μεγάρου Μαξίμου και του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Βίτσα θα ζητήσει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Γάκης για την βελτίωση του προγράμματος τροφοδοσίας των προσφύγων στα Χότ Σπότ Κώ και Λέρου.

Να υπενθυμίσουμε πως με έναν ιδιαίτερα ευρηματικό τρόπο διαμαρτυρήθηκαν οι πρόσφυγες στο Hot spot της Κω για την κακή ποιότητα του φαγητού που φέρεται να τους προσφέρεται τις τελευταίες ημέρες. Σχημάτισαν με τις μερίδες τους τις λέξεις BAD FOOD…HELP US με αποτέλεσμα να υπάρξει άμεση αντίδραση του στρατού ο οποίος διέταξε έρευνα για να διαπιστωθεί τι συμβαίνει με το φαγητό του νέου μειοδότη που προκαλεί τη μαζική αντίδραση των προσφύγων.

Ο κ. Γάκης μιλώντας στην ΕΡΤ Ρόδου, είπε πως υπάρχει υπόνοια ότι δημιουργούνται κυκλώματα σ΄αυτή την κατεύθυνση αφού μια εταιρεία έχει αναλάβει το θέμα της σίτισης των προσφύγων στα Χότ Σπότ την ίδια ώρα που ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας είχε δεσμευτεί οτι οι ντόπιοι θα έχουν προβάδισμα στις συμβάσεις για την τροφοδοσία . Ο κ. Γάκης υπογράμμισε πως πρέπει να στηριχθούν και οι τοπικές οικονομίες που επιβαρύνονται. «Οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν έχουν προσωπικότητα στην συμπεριφορά με τους ανθρώπους αυτούς» υπογράμμισε ο κ. Γάκης.
Νωρίτερα στην προσωπική του σελίδα στο φέις μπουκ για το θέμα ο κ. Γάκης έγραψε: «Αλλοι τρώνε την χλέπα και δέχονται όλες τις κοινωνικές επιβαρύνσεις και άλλοι τρώνε …το παντεσπάνι. Και να το άξιζαν….».

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία