Μήνυση κατά παντός υπευθύνου υποβάλλει ο Δήμος Λέρου για τις διακοπές ηλεκτροδότησης

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου υποβάλλει ο Δήμος Λέρου για τις διακοπές ηλεκτροδότησης

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου υποβάλλει ο Δήμος Λέρου για τις διακοπές ηλεκτροδότησης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 355 ΦΟΡΕΣ

Την υποβολή μήνυσης κατά παντός υπευθύνου για τις διακοπές ηλεκτροδότησης στο νησί μας, αποφάσισε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Λέρου στη συνεδρίαση της 6ης Σεπτεμβρίου 2016.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος ανέφερε ότι οι συχνές και αδικαιολόγητες διακοπές ηλεκτροδότησης έχουν ως αποτέλεσμα να παρουσιάζονται προβλήματα συνολικά στους κατοίκους του νησιού, αλλά και ειδικότερα στην λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.

Συνεχίζοντας, ο κ. Κόλιας είπε πως οι ζημιές είναι μεγάλης αξίας, τόσο σε μηχανήματα ιδιωτών όσο και σε αυτά των δημοσίων υπηρεσιών.

Για το λόγο αυτό ο Δήμαρχος Λέρου εξουσιοδότησε το νομικό σύμβουλο του Δήμου που έχει προσληφθεί με έμμισθη εντολή κ. Παραπονιάρη Αθανάσιο, προκειμένου να προβεί στην υποβολή της εν λόγω μήνυσης, θέτοντας του υπόψη και όλα τα έγγραφα όπου αναλυτικά παρουσιάζονται οι βλάβες.

Να σημειωθεί ότι στη μήνυση θα αναφέρεται ότι θα διεκδικηθούν αποζημιώσεις από όποιον κριθεί υπεύθυνος για τις βλάβες που έχουν προκληθεί στο νησί μας.
(πηγή: lerosnews.gr)

Διαβάστε ακόμη

Συνελήφθη 43χρονος σε χωριό της Ρόδου για καλλιέργεια κάνναβης

Ρόδος: Σύλληψη 20χρονου με μικροποσότητα χασίς

Ρόδος: Σύλληψη 30χρονου αλλοδαπού την ώρα της διάρρηξης

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους μετά την απολογία του 42χρονος αλλοδαπός που κατηγορείται για διακίνηση επτά κιλών κοκαΐνης

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου