Μπάλες στη Β’ κατηγορία μοιράζει η ΕΠΣΔ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 647 ΦΟΡΕΣ
Το προσεχές σαββατοκύριακο ξεκινάει το πρωτάθλημα της Β’ κατηγορίας και όπως ανακοίνωσε η ΕΠΣΔ, οι εκπρόσωποι των ομάδων μπορούν να προσέρχονται στα γραφεία της, καθημερινά από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ, προκειμένου να παραλάβουν τις επίσημες μπάλες πρωταθλήματος «Macron» που δικαιούνται.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News