ΛΕΜΟΝΗΣ: «Μαγική βραδιά»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 402 ΦΟΡΕΣ
Ο Τάκης Λεμονής αναδείχθηκε πρωταθλητής και στην Κύπρο και θα μείνει και του χρόνου στην Ομόνοια, καθώς είναι πολύ ευχαριστημένος από τις συνθήκες. «Ήταν μια μαγική βραδιά», δήλωσε για τον τίτλο.
Ο Τάκης Λεμονής αναδείχθηκε πρωταθλητής και στην Κύπρο και θα μείνει και του χρόνου στην Ομόνοια, καθώς είναι πολύ ευχαριστημένος από τις συνθήκες. «Ήταν μια μαγική βραδιά», δήλωσε για τον τίτλο.Ο τεχνικός της Ομόνοιας δήλωσε στο Novasport FM
«Ήταν μια μαγική βραδιά για την ομάδα, αφού ο κόσμος είχε εφτά χρόνια να πανηγυρίσει ένα τίτλο και όπως είναι φυσικό όλοι το διασκεδάσαμε. Ήταν πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα γιατί στα πλέι οφ όλοι είχαν ελπίδες . Μπήκαμε με προβάδισμα, το κρατήσαμε, το μεγαλώσαμε, παρά την αγωνία για δύο αγωνιστικές που φτάναμε στην πηγή και δεν πίναμε νερό.
Είναι γνωστή η κόντρα Ομόνοιας και Ανόρθωσης, οπότε το να παίρνεις τον τίτλο απέναντι στο μεγαλύτερο αντίπαλο είναι ξεχωριστό.
Όταν μένεις χρόνια μακριά από τίτλους υπάρχει μεγάλη πίεση και αυτό το κάνει ακόμα πιο δύσκολα. Το πάθος που υπάρχει είναι απίστευτο, είπε αρχικά ο Λεμονής και στη συνέχεια αναφέρθηκε στα προβλήματα που υπήρχαν μέσα στη χρονιά:
«Δεν σκέφτηκα ποτέ να τα παρατήσω, γιατί αν πέρναγε από το μυαλό μου θα το έκανα. Είχαμε προβλήματα, αλλά είχαμε συνοχή και ξέραμε πόσο καλά είχαμε δουλέψει. Έχουμε παίξει τέσσερις φορές με τις καλύτερες ομάδες, οπότε δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει τα πρωτεία μας.
Κρίσιμη στιγμή για τη συνέχεια ήταν σε ένα τρελό ματς που είχαμε δεχθεί τρία γκολ σε 18 και υπήρξαν αντιδράσεις από τον κόσμο. Φαντάσου να γινόταν το ίδιο σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό. Το γυρίσαμε σε 4-3 και αυτό ήταν το σημείο κλειδί για την πορεία μας».
Ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού τόνισε ότι η θητεία του στην Ομόνοια τον έχει κάνει «σοφότερο» και μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την οργάνωση του κυπριακού συλλόγου:
«Έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο, ευχαριστιέμαι αυτό που κάνω και θα συνεχίσω το έργο μου. Έχω κερδίσει πολλά εδώ. Έχουμε ξεκινήσει μια προσπάθεια με τον πρόεδρο που μου είχε πει ότι στη δουλεία του για να βάλει οροφή πρέπει πρώτα να χτιστούν θεμέλια. Έχουμε ένα σπουδαίο προπονητικό κέντρο και πράγματα που δεν περίμενα να βρω. Αυτό που έζησα είναι ένα συναίσθημα που δύσκολα περιγράφεται. Είναι μια μέρα χαράς, αλλά ήδη άρχισα και σκέφτομαι το μέλλον. Απομένει να συμπληρώσουμε το ρόστερ της επόμενης σεζόν. Οι στόχοι μας είναι μακροπρόθεσμοι, αλλά έχουμε κάνει προγραμματισμό. Αυτό που πρέπει να μάθει ο κόσμος είναι ότι η ομάδα δουλεύει σωστά και μπορούσε να υλοποιήσουμε τους στόχους που βάζουμε. Δεν πρέπει να παρασυρθούμε από τον ενθουσιασμό που φέρνει η κατάκτηση του πρωταθλήματος».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News