Νομιμοποίηση συγκοινωνιακού έργου στα νησιά

Νομιμοποίηση  συγκοινωνιακού  έργου στα νησιά

Νομιμοποίηση συγκοινωνιακού έργου στα νησιά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 549 ΦΟΡΕΣ

Συνεχίζεται στα νησιά της Δωδεκανήσου η προσπάθεια που ξεκίνησε από τον εντεταλμένο περιφερειακό σύμβουλο Χρήστο Μπάρδο να νομιμοποιηθεί το συγκοινωνιακό τους έργο.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος έχει ολοκληρωθεί η προσπάθεια στα νησιά Καστελλόριζο και Κάλυμνο ενώ επόμενος σταθμός είναι η Αστυπάλαια.

«Όσον αφορά το συγκοινωνιακό έργο στα νησιά της Δωδεκανήσου γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια από τη διεύθυνση συγκοινωνιών και μεταφορών της περιφέρειας νοτίου Αιγαίου ώστε να το νοικοκυρέψουμε και να το νομιμοποιήσουμε.

Υπενθυμίζω ότι νομιμοποιήσαμε το έργο στο Καστελλόριζο, το έργο στην Κάλυμνο που υπήρχαν δύο λεωφορεία δωρεά ενός ευεργέτη και δεν κυκλοφορούσαν ενώ επόμενος σταθμός μας είναι η Αστυπάλαια.

Έτσι όλα τα νησιά που έχουν συγκοινωνιακό έργο αυτό να τελεί υπό νόμιμο καθεστώς και να μην υπάρχουν προβλήματα στο μέλλον» είπε ο κ. Μπάρδος ο οποίος πρόσθεσε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο καθώς υπάρχουν πολλά εμπόδια κυρίως γραφειοκρατικού χαρακτήρα.

«Αυτό είναι δύσκολο καθώς είναι γραφειοκρατικά πολύπλοκο και πολλές φορές κάνουμε… μαγικά ώστε να είναι εφικτό. Η προσπάθεια όμως θα συνεχιστεί ώστε όλα τα νησιά μας να τελούν υπό νόμιμο συγκοινωνιακό καθεστώς» κατέληξε

Σε ότι αφορά το υπόλοιπο αντικείμενο της αρμοδιότητάς του ο κ. Μπάρδος δήλωσε ότι προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς το εξεταστικό κέντρο της Καρπάθου και μέχρι το τέλος του χρόνου τα παιδιά του νησιού αλλά και της Κάσου θα μπορούν να δίνουν εξετάσεις και πρακτικού και θεωρητικού επιπέδου, ώστε να μη χρειάζεται να έρχονται στη Ρόδο για το δίπλωμά τους.

Επίσης μέχρι τέλος του χρόνου θα ξεκινήσει να πηγαίνει στα νησιά και η κινητή μονάδα που έχει επιλεγεί μέσω διαγωνισμού. Σύμφωνα με τον ίδιο οι νέες διατάξεις που αφορούν τη μετακίνηση της κινητής μονάδας στα νησιά είναι πολύπλοκες καθώς όπως υπογράμμισε ο νομοθέτης για μία ακόμα φορά δε μερίμνησε για τη νησιωτικότητα με αποτέλεσμα οι προδιαγραφές ώστε να στηθεί μία κινητή μονάδα να είναι πολύ δύσκολες, με αποτέλεσμα δύσκολα να μεταφέρεται σε νησιά. Τα εμπόδια όμως όπως είπε ο κ. Μπάρδος θα τα προσπεράσει η ιδιωτική μονάδα.

Σημειώνεται όμως ότι θα πρέπει να πιστοποιηθούν οι υπάλληλοι του ΚΤΕΟ ώστε να μπορούν να χειριστούν την κινητή μονάδα. Είναι ένα πρόγραμμα που βρίσκεται σε εξέλιξη από τη διεύθυνση, έχουν επιλεγεί άτομα από Ρόδο, Κω και Κάρπαθο ώστε να περάσουν από εξετάσεις και να μπορούν να τη χειριστούν.

Διαβάστε ακόμη

Aνάπλαση τεσσάρων περιοχών στην Κάλυμνο | Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2021-2027»Φωτό: Δήμος Καλύμνου

Καλλιόπη Κουτούζη, αντιδήμαρχος Καλύμνου: Αισιοδοξία για το καλοκαίρι και «απολογισμός τον Νοέμβρη»

Την Κάλυμνο θα επισκεφτεί ο Καλυμνιακής καταγωγής βουλευτής των ΗΠΑ Γκας Μπιλιράκης

Αντώνης Γιαννικουρής, γεν. γραμματέας ΤΕΕ:…«Η παραχώρηση του “Στρατώνα Καραμπινιέρων” στην Κάλυμνο, είναι μια ιστορική στιγμή για το ΤΕΕ και τα Δωδεκάνησα»

Μεγάλη παρέμβαση στην καρδιά της Πόθιας – Χρηματοδότηση άνω του 1 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση ιστορικών περιοχών

Εγκρίθηκε το έργο αντικατάστασης αμιαντοτσιμεντοσωλήνων στο δίκτυο ύδρευσης της Καλύμνου

Τραγικό θάνατο βρήκε 57χρονος στην Κάλυμνο από έκρηξη δυναμίτιδας σε γάμο

Παραβάσεις καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος