Μόνο μετρητά στη ΔΕΗ

Μόνο μετρητά στη ΔΕΗ

Μόνο μετρητά στη ΔΕΗ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1466 ΦΟΡΕΣ

Να χρησιμοποιούμε σχεδόν αποκλειστικά τις κάρτες επιδιώκει η κυβέρνηση τους τελευταίους μήνες, όμως κάτι τέτοιο δεν βλέπουμε να το πραγματοποιεί ούτε καν στα δικά της... μαγαζιά! Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ΔΕΗ, που αν κάποιος θελήσει να πληρώσει με κάρτα, τότε αυτό δεν γίνεται αποδεκτό αφού δεν υπάρχει μηχάνημα!

Έτσι οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν μόνο με μετρητά, γεγονός βέβαια που έρχεται σε αντίθεση με τη νέα... τάση από την πλευρά της κυβέρνησης.

Ακόμη, σε ότι αφορά το κατάστημα της Ρόδου, με τον τρόπο που έχουν τοποθετηθεί τα τζάμια στα ταμεία προκειμένου να παρέχεται μεγαλύτερη ασφάλεια, μετά δυσκολίας χωράει να περάσει ο λογαριασμός και κάποια χαρτονομίσματα απο τη μικρή χαραμάδα που έχει απομείνει....!

Λ. Τ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ