Φ. Λουλουδάκης: «Ας πούμε το δικό μας ΟΧΙ στην προπαγάνδα της Fraport»

Φ. Λουλουδάκης:  «Ας πούμε το δικό μας ΟΧΙ  στην προπαγάνδα της Fraport»

Φ. Λουλουδάκης: «Ας πούμε το δικό μας ΟΧΙ στην προπαγάνδα της Fraport»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1557 ΦΟΡΕΣ

Γράφει o
Φ. Λουλουδάκης*

Στη χώρα μας όπου ένας στους τρεις συμπολίτες μας ζει κάτω από το όριο της φτώχειας και η ανεργία βρίσκεται στο 23,5 % (στοιχεία Μαΐου 2016) κάποιοι πανηγυρίζουν για τις 50.000 αιτήσεις εργασίας στη Γερμανική FRAPORT!

Πρόκειται για τους εθελόδουλους διαμορφωτές της κοινής γνώμης ενάντια σε κάθε τι Δημόσιο έχει απομείνει στη χώρα μας. Το ερώτημα είναι γιατί δεν είχε περισσότερες αιτήσεις και όχι λιγότερες; Όσο για τους ελάχιστους υπαλλήλους της ΥΠΑ που θα προτιμήσουν τη μισθοδοσία της FRAPORT τους ευχόμαστε καλή τύχη.

Την εταιρεία που δεν έχει καταβάλει ακόμα το τίμημα των 1,3 δις για τα 14 Κρατικά Αεροδρόμια της χώρας. Που προσπαθεί να μειώσει με κάθε τρόπο το ποσό που θα πληρώσει με κωλυσιεργίες, ελλείψεις σε πιστοποιήσεις που έχουν τα αεροδρόμια που δήθεν δεν «γνώριζε», χωρίς εγγυήσεις και με συμμετοχή στο πακέτο Γιούνκερ… http://www.marketfair.gr/details.php?id=4403
Γιατί λοιπόν αυτή η “μεγάλη” εταιρεία θα κάνει χρήση του πακέτου Γιούνκερ; Δεν μπορούσε να γίνουν επενδύσεις μέσω του Ελληνικού Δημοσίου; Πρέπει να δοθεί στα αεροδρόμια μέσω της FRAPORT; Δηλαδή μια γερμανική ημι-κρατική εταιρεία, επιχορηγείται με ευρωπαϊκά χρήματα για να διαχειριστεί την ελληνική δημόσια περιουσία; Πόσο ιδιωτική είναι η FRAPORT όταν ο μεγαλύτερος μέτοχος είναι το Γερμανικό Κρατίδιο της Έσσης, ο δήμος, το επιμελητήριο κτλ;

Όσο για επενδύσεις, ο σχεδιασμός τους είναι εκμετάλλευση εμπορικών κέντρων και όχι αεροπορικών υποδομών. Δηλαδή οι χώροι θα δοθούν σε ξενοδοχεία και μαγαζιά και όχι στην αύξηση την άνεσης και της λειτουργικότητας των αεροδρομίων. http://www.capital.gr/epixeiriseis/3162816/afinoun-to-dimosio-gia-na-ergastoun-sti-fraport-greece
Αποκαλύπτονται σιγά σιγά οι στόχοι της FRAPORT αλλά και των δανειστών που μέσω των εταιρειών τους εκμεταλλεύονται την αδυναμία της χώρας μας ώστε να αρπάξουν εκβιαστικά τα πάντα. Σε αυτό εντάσσεται η προσπάθεια υφαρπαγής του εναέριου χώρου μέσω της δημιουργίας Ανώνυμης Εταιρείας Εκμετάλλευσης Εναέριας Κυκλοφορίας Ιδιωτικού Δικαίου που απεφεύχθη τελευταία στιγμή…
http://www.kathimerini.gr/876561/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/symvivasmos-gia-anadiar8rwsh-yphresias-politikhs-aeroporias

Όλα ένα πακέτο. Αεροδρόμια, Λιμάνια, κόκκινα δάνεια, εναέριος χώρος.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά βγήκε αρκετά βολικά το δημοσίευμα με τα χειρότερα αεροδρόμια ώστε να φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις τα Ελληνικά αεροδρόμια. Κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να καταλάβει την εγκυρότητα του δημοσιεύματος και ποιους εξυπηρετεί. Μια “έρευνα” σε εισαγωγικά που αποτελείται από παράπονα επιβατών τα όποια αν και πραγματικά δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Θα πρέπει σε αυτό το δημοσίευμα να ληφθούν υπ’ όψη τα παρακάτω.
-Τα Ελληνικά αεροδρόμια έσπασαν κάθε ρεκόρ κίνησης φέτος.
-Το προσωπικό και η χρηματοδότηση ήταν λιγότερα από πέρυσι.

-Στις δύσκολες αυτές συνθήκες το προσωπικό ανταποκρίθηκε χωρίς άδειες ή ρεπό.
-Η χωρητικότητα των Α/Δ είναι μικρότερη από τη ζητούμενη κίνηση την Τουριστική περίοδο.
-Πολλά αιτήματα συντήρησης απορρίπτονται η καθυστερούν εσκεμμένα εν όψει της ιδιωτικοποίησης.
-Οι προμηθευτές δεν δίνουν πλέον ανταλλακτικά με πίστωση στην υπηρεσία αφού το Κράτος τους χρωστάει εδώ και δύο χρόνια.

Μπράβο λοιπόν στα παπαγαλάκια του νεοφιλελευθερισμού, που ανοίγουν τον δρόμο στον πιο σφιχτό έλεγχο της χώρας από τους θεσμούς, τους δανειστές και τις εταιρείες τους, δηλαδή σε αυτό το σύμπλεγμα συμφερόντων που λεηλατεί τον τόπο μας. Που σε λίγο καιρό δεν θα έχουμε κανένα λόγο στις σχεδιαζόμενες πολιτικές αφού και τώρα εισάγονται για το “καλό” μας. Το μόνο σίγουρο από την παραχώρηση αυτή είναι η άμεση επιβάρυνση του εισιτηρίου από 13 στα 18 ευρώ με προοπτική αναπροσαρμογής προς τα πάνω μέσα σε μια τριετία!!!

Με την πώληση των αεροδρομίων αρχίζει ένα νέο κύμα οικονομικού ελέγχου των νησιών μας, αλλά και όλης της χώρας, που θα είναι πολύ δύσκολο να ανατραπεί. Την συνεχιζόμενη αποτυχία των πολιτικών αυτών θα επιχειρήσουν να την επιρρίψουν ξανά στον Ελληνικό Λαό, προπαγανδίζοντας ακόμα περισσότερα τιμωρητικά μέτρα.

Οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ θα μείνουν ενωμένοι και θα συνεχίσουν να μάχονται για να παραμείνουν τα Ελληνικά Αεροδρόμια υπό Δημόσιο έλεγχο, είτε στις δικαστικές αίθουσες, είτε ενημερώνοντας τους συμπολίτες μας, είτε συμμετέχοντας σε κινητοποιήσεις για την ανατροπή αυτών των μνημονιακών πολιτικών. Λίγες μέρες μετά την επέτειο του 40 πρέπει να αποφασίσουμε πότε θα πούμε το δικό μας ΟΧΙ...

* O Φ. Λουλουδάκης είναι πρόεδρος των εργαζομένων στο αεροδρόμιο Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη

Παναγιώτης Κουνάκης: «Ο Μητσοτάκης αρέσκεται στην ακρίβεια»

Μαρία Καρίκη: Εσύ, συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλους;

Αγαπητός Ξάνθης: Από τις βραβεύσεις των ξενοδοχείων της Ρόδου, στο απαιτητό Δημόσιο Πανεπιστημιακό Τμήμα Τουρισμού στο σύγχρονο παγκόσμιο περιβάλλον

Θανάσης Καραναστάσης: Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια

Αποχαιρετισμός στον καλό φίλο Βασίλη Δουλαπτσή

Φίλιππος Ζάχαρης: Ευρωεκλογές: ο μεγάλος κίνδυνος της ακροδεξιάς

Ηλίας Καραβόλιας: Η αόρατη αιχμαλώτιση της προσοχής

Χρ. Γιαννούτσος: Δημογραφικό: μια «καυτή πατάτα»