Ο εργασιακός...μεσαίωνας καλά κρατεί στη Ρόδο

Ο εργασιακός...μεσαίωνας  καλά κρατεί στη Ρόδο

Ο εργασιακός...μεσαίωνας καλά κρατεί στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 748 ΦΟΡΕΣ

Βρήκαν και τα κάνουν ορισμένοι (αρκετοί μάλλον) από τους εκπροσώπους των πολυεθνικών εταιριών στη Ρόδο:
Το νέο... μέτρο που επιβάλλουν, με το έτσι θέλω σε εργασιακά στελέχη, είναι όταν φεύγει με άδεια ο άμεσος συνεργάτης τους να υποχρεώνουν τον άλλο να καλύπτει το κενό που προκύπτει, με το να εργάζεται από 10 έως και 13 ακόμα ώρες!
Όλο αυτό, γίνεται χωρίς κανένα επίδομα, και χωρίς κανένα οικονομικό όφελος για τον εργαζόμενο. Οι διαμαρτυρίες των εργαζομένων, οι οποίοι μάλιστα φοβούνται να καταγγείλουν επωνύμως στις αρμόδιες αρχές δίνουν και παίρνουν!
Να γιατί λέμε και ξαναλέμε, ότι οι εκπρόσωποί μας σε αυτή τη χώρα, δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στην κοινωνία με τα πραγματικά προβλήματα και αναλώνονται μήνες τώρα με τους καναλάρχες και τους καναλόπληκτους.
Εκτός πια (δεν θέλουμε να το πιστέψουμε) κι αν γνωρίζουν πραγματικά τι γίνεται και δεν θέλουν να συγκρουστούν ευθέως με τα οικονομικά αυτά συμφέροντα, μην τυχόν και... κακοκαρδίσουν κανέναν..!

Μιχ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…