Τελικά ποιους υπηρετεί η ΔΕΥΑΡ;

«Στη «Ροδιακή» της Κυριακής 5 Μαρτίου σελίδα 22 δημοσιεύσατε  ένα άρθρο του κ. Λαζάρου ο οποίος αναφερόταν στις απαράδεκτες και ανεξήγητες χρεώσεις της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Δήμου Ρόδου  (ΔΕΥΑΡ).

Από ό,τι φαίνεται η ΔΕΥΑΡ δεν βγάζει μόνο λογαριασμούς “φωτιά” όπως τους παρουσίασε στην επιστολή του ο κ. Λαζάρου  αλλά την ίδια πολιτική ακολουθεί και στις περιπτώσεις που κάποιος δημότης κάνει αίτηση παροχής ύδρευσης τουλάχιστον στο παράδειγμα που θα σας παρουσιάσω εδώ, διότι μπορεί να γίνεται και διάκριση, δηλαδή μη ίση μεταχείριση του δημότη και αναλόγως ποιος είναι αυτός που κάνει το αίτημα, δηλαδή επιλεκτική κακομεταχείριση/εξυπηρέτηση κάτι που απαγορεύεται από το νόμο περί ισονομίας του πολίτη από τις δημόσιες υπηρεσίες.

Ως παράδειγμα μια κυρία από τ’ Αφάντου η οποία είναι συνταξιούχα και χήρα έκανε αίτηση στη ΔΕΥΑΡ πριν μερικούς μήνες για την παροχή ύδρευσης στο μικρό χωραφάκι της όπου έχει μερικές κότες και μερικά δεντράκια. Το κοστολόγιο που της παρουσίασε η ΔΕΥΑΡ μόνο για τη  σύνδεση στο δίκτυο ύδρευσης είναι μόνο για τα εργασιακά έξοδα και χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα υλικά αφού αυτά θα επιβαρύνουν επιπλέον τον δημότη.

Αυτό το κοστολόγιο που παρουσίασε η ΔΕΥΑΡ είναι ένα κοστολόγιο που κατά την άποψή μας αγγίζει τα όρια της κερδοσκοπίας και αισχροκερδούς μεταχείρισης εις βάρος του πολίτη/δημότη. Μόνο για την εργασία ανοίγματος του μικρού αυλακιού για να περάσει ο μικρός σωλήνας ύδρευσης που η ΔΕΥΑΡ μας ζητά 2.000 (δύο χιλιάδες ευρώ) για την ίδια εργασία ιδιώτης εργολάβος χωματουργικών εργασιών μας ζήτησε το πολύ 200-300 ευρώ, μια τεράστια διαφορά κοστολόγησης για την ίδια εργασία.

Για το θέμα αυτό απευθύνθηκα μέσω μέιλ στον πρόεδρο της ΔΕΥΑΡ κ. Τσίκκη όπου και τον ρωτούσα αν το κοστολόγιο αυτό όπως μας το παρουσίασαν η υπηρεσία του, είναι λογικό ή μήπως υπερβαίνει τα όρια. Λόγω του ότι ακόμα μέχρι σήμερα δεν έχουμε πάρει απάντηση από τον κ. Τσίκκη αν και έχει πάρει την επιστολή/ερώτημα μου αρκετές ημέρες τώρα και λόγο του ότι η ΔΕΥΑΡ δεν είναι ιδιωτική εταιρία του κ. Τσίκκη αλλά είναι δημοτική επιχείρηση, άρα ανήκει στους δημότες  και στο δημόσιο συμφέρον των δημοτών του δήμου Ρόδου και αφορά και θέματα όπως είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη/δημότη αλλά και λόγω του ότι τα υπερβολικά κοστολόγια  τα οποία μας παρουσίασε η ΔΕΥΑΡ δεν είναι προς όφελος του κοινού συμφέροντος  αφού η δημοτική επιχείρηση δεν πρέπει να λειτουργεί κερδοσκοπικά εις βάρος των δημοτών αλλά να τους εξυπηρετεί μέσα σε λογικά πλαίσια.

Για τους λόγους αυτούς σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε το αντίγραφο του κοστολογίου που μας έστειλε η ΔΕΥΑΡ όπως επίσης και την επιστολή που έστειλα στον πρόεδρο της ΔΕΥΑΡ τον κ. Τσίκκη ο οποίος ακόμα δεν μας απάντησε.

Αυτά για να τα γνωρίζουν και οι δημότες και φυσικά και ο δήμαρχος Ροδου διότι ο δήμος δεν είναι ιδιωτικό χωράφι κανενός αλλά ανήκει στους δημότες και ποια θα είναι η απάντηση που πρέπει να δώσει ο κ. Τσίκκης στο νόμιμο και δικαιολογημένο ερώτημα των δημοτών όσον αφορά τα κοστολόγια της ΔΕΥΑΡ.

Γεώργιος Νικολής»