Μαγική βραδιά στο Βενετόκλειο… για το φιλοξενούμενο Λαύριο!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 704 ΦΟΡΕΣ
Τη δεύτερη συνεχόμενη ήττα του και τέταρτη φετινή στο Βενετόκλειο γνώρισε σήμερα (1/4) ο Κολοσσός H Hotels από το Λαύριο, που αποδεικνύεται ο «κακός του δαίμονας», με 63-79.
Η ομάδα της Ρόδου φάνηκε σαν να έπαιζε το …τρίτο ημίχρονο του αγώνα με τον Απόλλωνα Πάτρας αφού ξεκίνησε το ίδιο άσχημα όσο και στην Περιβόλα. Είναι ενδεικτικό ότι δέχθηκε 43 πόντους μέχρι την ανάπαυλα, έχασε κατά κράτος τα ριμπάουντ ενώ ήταν απελπιστικά άστοχος ακόμη και στις βολές.

Το Λαύριο ήταν – πολύ απλά – εντυπωσιακό. Με αξιοπρόσεκτο πλουραλισμό στην επίθεση, με πολλή ενέργεια στο κομμάτι της άμυνας και με πίστη ότι μπορεί να φύγει με το «διπλό» από τη Ρόδο, ήταν κυρίαρχο στο παρκέ από το 1ο έως και το τελευταίο λεπτό.
Δεκάλεπτα: 17-20, 31-43(ημιχρ.), 46-65, 63-79
Διαιτητές: Αναστόπουλος Π., Θεονάς, Παντελίδης

Κολοσσός H Hotels (Λυκογιάννης): Λιάπης, Ρέντικ 6, Τσούκου 11(1), Γεωργαλλής, Σαλούστρος 9(1), Ρέλεφορντ 8(1), Αγγελάκος 3, Άχονεν 1, Βασιλόπουλος 6, Παπαδάκης, Γουάτσον 6, Χολ 13(1).
Λαύριο DHI (Σερέλης): Νίξον 9(1), Χάμιλτον 12(1), Έβανς 8, Γκρέι 20(2), Στεφανίδης 5(1), Αθανασούλας 9(1), Περράκης 3(1), Κακλαμανάκης 3, Αναγνωστάκης 2, Μπολντς 8.
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ
Άρης Λυκογιάννης (προπονητής Κολοσσού H Hotels): «Να ξεκινήσω καταρχάς δίνοντας συγχαρητήρια στον αντίπαλο. Το Λαύριο έκανε μία πολύ σοβαρή εμφάνιση, ήρθε πολύ συγκεντρωμένο να παίξει το δικό του παιχνίδι, κυριάρχησε και κέρδισε δίκαια.
Να δώσουμε συγχαρητήρια και στους τρεις διαιτητές. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι που συνοδεύτηκε από αρκετές επαφές, πολλά νεύρα, αρκετές Τεχνικές Ποινές, αλλά θεωρώ ότι το κράτησαν. Επειδή συνήθως διαμαρτυρόμαστε μετά από ήττα για τη διαιτησία, σήμερα ήταν πάρα πολύ καλή.

Όσον αφορά στο παιχνίδι, κρίθηκε στο ξεκίνημα. Είχαμε πει ότι βασικό μέλημά μας θα ήταν να βγάλουμε άμυνες και να πιάσουμε ριμπάουντ. Αυτό δεν το καταφέραμε με αποτέλεσμα να μη βρούμε φάσεις στο ανοιχτό γήπεδο. Η τελική διαφορά στα ριμπάουντ (24 έναντι 37!) δείχνει απίστευτα μεγαλύτερη …θέληση και συγκέντρωση του αντιπάλου στο θέμα της προσπάθειας και της μαχητικότητας.
Πήγαμε στο πέντε – πέντε. Εκεί έπρεπε συνεχώς να διαβάζουμε τις αλλαγές, κάποιες φορές το κάναμε καλά, κάποιες άλλες όχι. Γενικότερα, πρέπει να έχεις μία καλή περιφερειακή μέρα, ένα καλό περιφερειακό σουτ και ευστοχία. Δεν τα είχαμε αυτά.
Τον τελευταίο μήνα έχουμε και σοβαρό ψυχολογικό πρόβλημα στις βολές! Δεν μπορώ να το ερμηνεύσω αλλιώς… πώς γίνεται μία ομάδα που σούταρε πάνω από 70%, σήμερα να έχει 11/23; Από τη Λευκάδα και μετά, χάνουμε τις ελεύθερες βολές χωρίς λόγο και χωρίς εξήγηση. Δεν ήμαστε ομάδα που σούταρε σταθερά με άσχημο ποσοστό. Είναι κάτι που δημιουργήθηκε τώρα…

Δυστυχώς, δεν έχουμε καλή παρουσία τον τελευταίο μήνα, το έχω ξαναπεί. Με εξαίρεση εκείνα τα 28’ με τον Άρη, δείχνουμε σαν να έχουμε …αδειάσει από βενζίνη παρότι έχουμε κάνει πάρα πολλές συζητήσεις για να κρατήσουμε το κίνητρό μας. Μέχρι την προηγούμενη αγωνιστική, κυνηγούσαμε την τέταρτη θέση και σήμερα είμαστε έβδομοι…
Έχουμε δύο παιχνίδια, πρέπει να συγκεντρωθούμε και με όλες μας τις δυνάμεις να τα διεκδικήσουμε».
Τρέβορ Ρέλεφορντ (γκαρντ Κολοσσός H Hotels): «Πρέπει να δώσεις τα εύσημα στο Λαύριο για το πώς μπήκε στο παρκέ και έπαιξαν σαν ομάδα. Έβαλε μερικά δύσκολα σουτ, έδειξε ότι ήθελε περισσότερο από εμάς τη νίκη και την πήρε.
Εμείς πρέπει να κοιτάξουμε να προετοιμαστούμε για το παιχνίδι της επόμενης εβδομάδας.
Ο κόουτς μας έχει πει ότι αυτά τα τελευταία παιχνίδια πρέπει να τα κερδίσουμε. Έχουμε άλλα δύο. Δεν μπορούμε να μείνουμε στο σημερινό. Πρέπει να σκεφτούμε το επόμενο και να τελειώσουμε καλά στο πρωτάθλημα».



Χρήστος Σερέλης (προπονητής Λαυρίου DHI): «Σήμερα κάναμε την καλύτερη εκτός έδρας εμφάνισή μας, ίσως και την καλύτερη γενικώς στα δύο χρόνια που είμαστε στην Α1! Ήμαστε πάρα πολύ συγκεντρωμένοι, είχαμε πάρα πολλή ενέργεια και πάρα πολύ μεγάλη θέληση να κερδίσουμε.
Αυτό συνέβη για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι σεβόμαστε απόλυτα την ομάδα της Ρόδου, είναι πάρα πολύ καλή, είναι παράδειγμα για εμάς, το λέω και το πιστεύω. Θα θέλαμε να γίνουμε …να το πω έτσι, ο επόμενος “Κολοσσός” στο πρωτάθλημα της Α1. Ο δεύτερος λόγος είναι η ήττα στον πρώτο γύρο που μας είχε “πονέσει” πάρα πολύ και μας είχε αγχώσει για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Πρέπει να δώσει συγχαρητήρια στους παίκτες μου γιατί και η Ρόδος ήθελε το παιχνίδι καθώς είναι στις πολύ υψηλές θέσεις της βαθμολογίας και κυνηγούσε να πάει καλύτερα. Το γεγονός ότι κερδίσαμε κατά κράτος τα ριμπάουντ και είχαμε 100% στις βολές (20/20) δείχνει το πόσο συγκεντρωμένοι ήμαστε.
Να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήρθε από το Λαύριο και μας συμπαραστάθηκε.
Είχαμε κι ένα απρόοπτο… ο αρχηγός της ομάδας μας, ο Σάκης Γιαννακόπουλος, αρρώστησε την ώρα που επιβιβαζόταν η αποστολή στο αεροπλάνο κι έμεινε στην Αθήνα. Είναι στο νοσοκομείο αλλά θα γίνει γρήγορα καλά και του αφιερώνουμε τη νίκη».
Γιάννης Αναγνωστάκης (γκαρντ Λαυρίου DHI): «Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι για εμάς. Ελέγξαμε το ρυθμό, βάλαμε τα σουτ, γυρίσαμε την μπάλα πολύ καλά και δείξαμε ενέργεια στην άμυνα. Αυτό μας βοήθησε να κερδίσουμε εύκολα το παιχνίδι. Ήταν ένα σπουδαίο “διπλό” για την ομάδα μας.
Ευχαριστούμε τους φιλάθλους μας που έφτασαν μέχρι τη Ρόδο για μας. Συνεχίζουμε για να κάνουμε ό,τι καλύτερο μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News