Τώρα... «βρέχει» και τζάμια στα δικαστήρια της Ρόδου!

Τώρα... «βρέχει» και τζάμια στα δικαστήρια της Ρόδου!

Τώρα... «βρέχει» και τζάμια στα δικαστήρια της Ρόδου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 646 ΦΟΡΕΣ

Τελικά όσοι περνούν από τα πεζοδρόμια που βρίσκονται στην εξωτερική πλευρά των δικαστηρίων θα πρέπει προτού τα περπατήσουν να κάνουν το σταυρό τους!

Μετά τις κοτρώνες που «έβρεχε» όλο το χειμώνα από τα στηθαία που βρίσκονται στο επάνω μέρος του Δικαστικού Μεγάρου, τώρα «βρέχει» και τζάμια!

Σπασμένα γυαλιά από παράθυρα έπεσαν προχθές το πρωί στην πίσω εξωτερική πλευρά των δικαστηρίων!

Ευτυχώς την ώρα εκείνη δεν περνούσε κάποιος άμοιρος άνθρωπος, ο οποίος – ο Θέος μόνο ξέρει- τι μπορούσε να είχε πάθει!

Σε κάθε περίπτωση όλα τα «σημάδια» επισημαίνουν πως κάτι πρέπει να γίνει και μάλιστα σύντομα!

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου