Στον πάγκο του Διαγόρα και τη νέα περίοδο ο Ανδρέας Σταύρου

Στον πάγκο του Διαγόρα και τη νέα περίοδο ο Ανδρέας Σταύρου

Στον πάγκο του Διαγόρα και τη νέα περίοδο ο Ανδρέας Σταύρου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 610 ΦΟΡΕΣ

Ανανέωσε την συνεργασία του με τη διοίκηση του συλλόγου

Η Διοίκηση του Γ.Σ. Διαγόρας ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον προπονητή κ. Ανδρέα Σταύρου. Θα είναι ο Τεχνικός Υπεύθυνος της ανδρικής ποδοσφαιρικής ομάδας και την περίοδο 2017-2018.

Γυμναστής θα είναι και πάλι ο κ. Νίκος Μαντικός, ενώ Τεχνικός Διευθυντής παραμένει ο κ. Πέτρος Ρουτζιέρης, με τους οποίους επίσης ανανεώθηκε η συνεργασία.

Η «κυανέρυθρη» Διοίκηση τους εύχεται «Καλή Επιτυχία» στη νέα τους αποστολή!

Διαβάστε ακόμη

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»