Έκλεψαν τρία κινητά τηλέφωνα από ανήλικους

Έκλεψαν τρία κινητά τηλέφωνα από ανήλικους

Έκλεψαν τρία κινητά τηλέφωνα από ανήλικους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 691 ΦΟΡΕΣ

Δύο Αλγερινοί στη Λέρο

Την 25-05-2017 το απόγευμα συνελήφθησαν στη Λέρο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λέρου, δύο υπήκοοι Αλγερίας ηλικίας 30 και 34 ετών, διότι σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΑΣ αφαίρεσαν -3- κινητά τηλέφωνα από ανήλικους ημεδαπούς.

Τα κλεμμένα τηλέφωνα κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στους δικαιούχους.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Σύλληψη 20χρονου με μικροποσότητα χασίς

Ρόδος: Σύλληψη 30χρονου αλλοδαπού την ώρα της διάρρηξης

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους μετά την απολογία του 42χρονος αλλοδαπός που κατηγορείται για διακίνηση επτά κιλών κοκαΐνης

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol