Αρκετά προβλήματα έχουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών στη Ρόδο

Αρκετά προβλήματα έχουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών στη Ρόδο

Αρκετά προβλήματα έχουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 361 ΦΟΡΕΣ

Η «πειρατεία» και η κατάληψη των θέσεων φορτοεκφόρτωσης στο κέντρο της πόλης, είναι από τα σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο των φορτηγών δημοσίας χρήσεως αλλά, τελευταία, παρουσιάζεται το φαινόμενο μετανάστες…να τρυπώνουν στις καρότσες που σταθμεύουν στο λιμάνι με σκοπό να μεταφερθούν στον Πειραιά!

Σε δηλώσεις του χθες, ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσεως, κ. Κώστας Στυλιανού, αναφέρθηκε στα σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο αυτή την περίοδο, με αφορμή την πρόσφατη γενική συνέλευσή τους.

Καταρχήν, σημειώνεται ότι, μετά την ενοποίηση των δύο Σωματείων, ο ίδιος είναι πλέον Πρόεδρος στο ενιαίο Σωματείο και μέλος της πανελλήνιας Ομοσπονδίας αυτοκινητιστών Ελλάδος. Σύμφωνα με τον ίδιο λοιπόν, πριν από δύο μήνες, πέρασε μία τροπολογία που στην ουσία τα φορτηγά δημοσίας χρήσεως, από 1η Ιανουαρίου 2018…σβήνουν από το χάρτη της Ελλάδας.

Για τον λόγο αυτό, μάλιστα, επεδίωξαν να συναντηθούν με τους βουλευτές αλλά δεν κατέστη δυνατόν αλλά και οι ίδιοι δεν γνώριζαν για αυτό το άρθρο 134 που μηδενίζει την άδεια του αυτοκινητιστή. Η Ομοσπονδία τους προσπάθησε να κάνει μία πανελλαδική κινητοποίηση στις 8 Ιουλίου ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε αφού, ως νησιώτες, εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους, όπως και το 2010 μια και το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περίμεναν. Όπως είπε, δεν θα μπορούσαν να συμμετέχουν ξανά σε κινητοποίηση μέσα στην τουριστική σεζόν και να μην υπάρχει θετικό αποτέλεσμα.

Η πρόταση του Σωματείου ήταν, η όποια κινητοποίηση, να γίνει μετά τον Σεπτέμβριο και…όσο τραβήξει, ώστε να δουλέψουν με τον τουρισμό αλλά και να έχουν το χρόνο να ενημερώσουν τους συναδέλφους τους και να τους κάνουν να καταλάβουν τι θα γίνει το 2018 μια και πολλοί δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμα, ότι δηλαδή «η άδεια μηδενίζεται εντελώς και το φορτηγό πλέον δεν έχει καμία αξία».

«Θα είμαστε ίσοι με ένα αυτοκίνητο…αγροτικό. Αυτό θέλει η κυβέρνηση», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Στυλιανού και εξηγεί ότι δίνεται η δυνατότητα σε μεγάλες Εταιρίες από το εξωτερικό να έρχονται να κάνουν εσωτερικές μεταφορές.

Έτσι, η απόφαση που πήραν είναι οι κινητοποιήσεις να ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο και μετά και θα πάνε όσο αντέξουν. «Δεν θα παραδώσουμε τα όπλα μας έτσι, δεν θα πέσουμε αμαχητί. Απλώς, αυτή τη στιγμή, δεν μπορούσαμε να φέρουμε για ακόμα μία φορά το νησί σ’ αυτή τη δύσκολη θέση», λέει ο κ. Στυλιανού.

Για την «πειρατεία» που έχουν εντοπίσει στη Ρόδο, είπε ότι, μετά την ενοποίηση των Σωματείων, κατάφεραν από μόνοι τους, χωρίς τη βοήθεια του μεικτού κλιμακίου και με τη συνδρομή της τροχαίας, ειδικά στη Νότια Ρόδο που είναι τα μεγάλα έργα αυτή τη στιγμή, να την περιορίσουν κατά ένα 70%, όπως και τις αμμοληψίες στους ποταμούς. Μάλιστα, όπως λέει, έχουν σταματήσει «πειρατές» που κυκλοφορούσαν επί δεκαετίες, χωρίς αριθμούς, μόνο με τη συνδρομή της τροχαίας.

Ανέφερε, στη συνέχεια, ότι, επανειλημμένως, έχουν ζητήσει συναντήσεις με διάφορους φορείς ώστε να δουν το θέμα πιο ζεστά, να μπορέσουν τα μικτά κλιμάκια να πιάσουν ανασφάλιστους οδηγούς, αυτοκίνητα που είναι αταξινόμητα ή με τιμολόγια «μαϊμού», για τα οποία η τροχαία δεν έχει καμία αρμοδιότητα.

Δυστυχώς, σύμφωνα με τον ίδιο, τα μικτά κλιμάκια που έχουν και την αρμοδιότητα, είναι υποστελεχωμένα αφού το Γραφείο Συγκοινωνιών δεν έχει άτομο να βγάλει έξω, όπως και οι υπόλοιπες υπηρεσίες και μάλιστα αναφέρει χαρακτηριστικά ότι στα τρία χρόνια είναι ζήτημα εάν έχουν διενεργήσει ελέγχους δέκα φορές.

Εκείνο που ζητούν είναι το νησί να λειτουργήσει με τα 150 μέλη του Σωματείου τα οποία να εργάζονται επί ίσοις όροις και όχι να παίρνουν τη δουλειά οι «πειρατές» κατά ένα 90% και οι νόμιμοι κατά ένα 10%.

Μίλησε, ακόμη, για την καλή συνεργασία που έχουν με το Β’ φυλάκιο του λιμενικού όσο αφορά στη φορτοεκφόρτωση από το λιμάνι, έχουν περιορίσει κατά πολύ τους ανασφάλιστους οδηγούς και έτσι κατάφεραν τουλάχιστον αυτοί που είναι οδηγοί να ασφαλίζονται για να μπορούν να λειτουργούν σωστά.

Το πρόβλημα, όμως, που παρατηρείται τελευταία είναι ότι οι καρότσες που μένουν στο λιμάνι, δυστυχώς κάθε μέρα θα πρέπει να ελέγχονται δύο και τρεις φορές διότι υπάρχει το φαινόμενο να μπαίνουν μέσα μετανάστες και να κρύβονται εκεί για να μεταφερθούν έτσι στον Πειραιά! Μάλιστα, όπως ανέφερε ο κ. Στυλιανού, τον περασμένο μήνα είχαν πιάσει περίπου στα δέκα άτομα. Έτσι, ελέγχουν εξονυχιστικά τις καρότσες πάντα σε συνεργασία με το λιμεναρχείο.

Μεγάλο όμως είναι και το πρόβλημα που δημιουργείται μέσα στην πόλη με τις θέσεις πάρκινγκ για τη φορτοεκφόρτωση. Αυτή τη στιγμή, κάθε μέρα μπαίνουν πάνω από διακόσια φορτηγά στο κέντρο και υπάρχουν θέσεις για φορτηγά, όπως στην πλατεία Κύπρου, τα εκατό μαγαζιά και τις εκατό χουρμαδιές, όπως και σε άλλα σημεία, αλλά δυστυχώς πάντα είναι κατειλημμένες από αυτοκίνητα ή από…καρέκλες. Έτσι, ζητούν και από το Δήμο και από την τροχαία να δουν το πρόβλημα αυτό.

Διαβάστε ακόμη

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο