Στο Κύπελλο Ερασιτεχνών οι ομάδες της Γ’ Εθνικής
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 292 ΦΟΡΕΣ
Ο Ιάλυσος, η Ρόδος και ο Διαγόρας θα μπουν στη διοργάνωση από τη 2η φάση της, μαζί με τον κυπελλούχο Δωδεκανήσου που θα πρέπει να έχει αναδειχθεί το αργότερο στις 18 Μαρτίου
Το άκρως προβληματικό Κύπελλο Γ’ Εθνικής αποφάσισε να καταργήσει η ΕΠΟ, προβλέποντας την ενσωμάτωση των ομάδων στο Κύπελλο Ερασιτεχνών Ελλάδος.
Σύμφωνα με το έγγραφο που έφτασε στα γραφεία της ΕΠΣΔ, ο Ιάλυσος, η Ρόδος και ο Διαγόρας θα μπουν στη διοργάνωση από τη 2η φάση της, μαζί με τον κυπελλούχο Δωδεκανήσου, ο οποίος θα πρέπει να έχει αναδειχθεί το αργότερο μέχρι την Κυριακή, 18 Μαρτίου 2018 και να δηλωθεί στην Ομοσπονδία μέχρι την Τρίτη, 20 Μαρτίου.
Για το περιεχόμενο της προκήρυξης, καθώς και για τα δικαιολογητικά που θα κληθούν να συμπληρώσουν τα σωματεία, θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News