«Βιομηχανία» με καταγγελίες από τη Βρετανία: 500% αύξηση στα «κρούσματα» γαστρεντερίτιδας στα ελληνικά ξενοδοχεία

«Βιομηχανία» με καταγγελίες από τη Βρετανία: 500% αύξηση στα «κρούσματα» γαστρεντερίτιδας στα ελληνικά ξενοδοχεία

«Βιομηχανία» με καταγγελίες από τη Βρετανία: 500% αύξηση στα «κρούσματα» γαστρεντερίτιδας στα ελληνικά ξενοδοχεία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 862 ΦΟΡΕΣ

Η Κάρολιν και ο Σον είχαν αγοράσει ένα πακέτο διακοπών στην Κρήτη μέσω ενός μεγάλου ταξιδιωτικού πρακτορείου στην Αγγλία.

Το ξενοδοχείο τους ήταν επάνω στη θάλασσα, πεντάστερο, και λόγω της χαμηλής περιόδου που θα το επισκέπτονταν (αρχές Οκτωβρίου) το έκλεισαν σε μια ιδιαίτερα καλή τιμή. Ηταν το τρίτο τους ταξίδι στο ίδιο ξενοδοχείο και ήταν ενθουσιασμένοι.

Ο καιρός εκείνο τον μήνα στην Κρήτη ήταν καλός, σχεδόν καλοκαιρινός. Εμειναν συνολικά μία εβδομάδα μαζί με τη μικρή τους κόρη και μέσα Οκτωβρίου επέστρεψαν στην επαρχιακή πόλη του Darlington στην ΒΑ Αγγλία όπου ζουν.

Είχαν περάσει κάτι λιγότερο από τρία χρόνια από εκείνο το ταξίδι όταν ήρθαν σε επαφή με μια εταιρεία που ειδικεύεται σε τουριστικές αποζημιώσεις. «Επέστρεψες από διακοπές “πακέτο” και έπαθες δηλητηρίαση; Επικοινώνησε μαζί μας. Δικαιούσαι αποζημίωση», είχαν διαβάσει στην ιστοσελίδα τους.

Μιλώντας μαζί τους, αποφάσισαν να διεκδικήσουν 8.000 λίρες για την «πολύ βαριάς μορφής γαστρεντερίτιδα» που, όπως κατέθεσαν, έπαθαν και οι τρεις όσο έμειναν στο ξενοδοχείο. Η όλη διαδικασία δεν θα τους κόστιζε τίποτα, τέτοιες εταιρείες έχουν τη λεγόμενη «no win-no fee» πρακτική, δηλαδή μόνο εάν κέρδιζαν θα έπρεπε να δώσουν το 25% του ποσού ως αμοιβή.

Ετσι, τον περασμένο Σεπτέμβριο, έφτασε στον ταξιδιωτικό πράκτορα η καταγγελία, και από εκεί στην εταιρεία που έχει κατά το ήμισυ την ιδιοκτησία και εξολοκλήρου το management του ξενοδοχείου. Εξαρχής, τους έκανε εντύπωση πως είχαν περάσει τρία χρόνια από το επίμαχο ταξίδι, όταν το έψαξαν λίγο παραπάνω βρήκαν από τα αρχεία τους αλλά και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως το ζευγάρι τις ημέρες που υποτίθεται πως ήταν άρρωστο απολάμβανε τα γεύματά του καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες αλκοόλ. «Είναι πανέμορφα εδώ», έγραφε στο Facebook η Κάρολιν σε μια φίλη της την ημέρα που έφευγε από το ξενοδοχείο.

Με αυτά τα στοιχεία, η διοίκηση του ξενοδοχείου, σε συνεργασία με τον ταξιδιωτικό πράκτορα, αποφάσισε να περάσει στην αντεπίθεση. Εκαναν εκείνοι μήνυση στο ζευγάρι για συκοφαντική δυσφήμηση ζητώντας αποζημίωση 170.000 λίρες. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», η υπόθεση θα δικαστεί στην Αγγλία τους επόμενους μήνες και η απόφαση προβλέπεται να είναι σταθμός στην προσπάθεια των τουριστικών επιχειρήσεων να πολεμήσουν αυτό το νέο φαινόμενο. Ηδη, σύμφωνα με επιχειρηματίες του χώρου, έχουν αποσυρθεί εκατοντάδες αντίστοιχες –προφανώς ψευδείς– καταγγελίες.

Η ιστορία αυτή δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό, από το 2013 υπάρχει 500% αύξηση στα κρούσματα γαστρεντερίτιδας... αποκλειστικά σε Βρετανούς τουρίστες.

Και μέσα σε μόλις τρεις εβδομάδες, οι βρετανικές αρχές εντόπισαν και έχουν ήδη κλείσει 34 εταιρείες που όπως αποδείχθηκε ενεθάρρυναν τους υποψήφιους πελάτες τους να πουν ψέματα. Χαρακτηριστικός ο διάλογος που κατέγραψε Αγγλος δημοσιογράφος με εκπρόσωπο μιας τέτοιας εταιρείας: «Θα σου κάνουν μόνο έξι ερωτήσεις: εάν έτρωγες αποκλειστικά στο ξενοδοχείο, εάν πήγες κάποια εκδρομή κ.λπ. Ασχέτως με το τι έκανες, εσύ θα πεις πως δεν βγήκες ποτέ από το ξενοδοχείο», εξηγεί.

«Και εάν δεν ήμασταν καν άρρωστοι;», ρωτάει ο υποτιθέμενος τουρίστας. «Απλά δεν θα το πεις. Θα σου πω αναλυτικά τα συμπτώματα: ναυτία, πονοκέφαλος, εμετοί και διάρροια. Δεν χρειάζεται καν ιατρική βεβαίωση, ο λόγος σου αρκεί. Μην ανησυχείς, οι περισσότεροι πελάτες μας δεν αρρώστησαν ποτέ!», καταλήγει.

Πηγή: kathimerini.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων