Τις κριτικές για ξενοδοχεία στα social media εμπιστεύονται οι ταξιδιώτες

Τις κριτικές για ξενοδοχεία στα social media εμπιστεύονται οι ταξιδιώτες

Τις κριτικές για ξενοδοχεία στα social media εμπιστεύονται οι ταξιδιώτες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 246 ΦΟΡΕΣ

Οι κριτικές ξενοδοχείων που αναρτώνται σε διάφορες σελίδες κοινωνικών δικτύων, εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο για τους παραθεριστές, στην κράτηση των διακοπών τους, γεγονός που αποδεικνύουν τα αποτελέσματα μελέτης του Bitkom, σύμφωνα με τα οποία, το 28% του συνόλου των ταξιδιωτών εμπιστεύονται τις online κριτικές κατά την κράτηση ενός ξενοδοχείου.

Οι ταξιδιώτες, όπως όλα δείχνουν, εκτιμούν τις απόψεις των πιο έμπειρων επισκεπτών. Ωστόσο, οι πύλες που ασχολούνται με τις κριτικές ξενοδοχείων έχουν χάσει την αίγλη των πρώτων χρόνων, σύμφωνα με τον ειδικό στον online τουρισμό, Axel Lockwer. Από την πλευρά της η εκπρόσωπος της Tripadvisor, Susanne Nguyen, τονίζει ότι «Οι παραθεριστές εμπιστεύονται άλλους παραθεριστές». Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες συμβουλές που μπορεί να είναι χρήσιμες για τους ταξιδιώτες.

Για παράδειγμα, πρέπει να περιορίζονται σε μία ή δύο πύλες αξιολόγησης ξενοδοχείων, αντί να περιηγούνται στο διαδίκτυο. Πρέπει επίσης να χρησιμοποιούν φίλτρα στις αναζητήσεις τους, καθώς αυτό καθιστά την αναζήτηση για το σωστό ξενοδοχείο ευκολότερη. Ωστόσο στο μέλλον, σύμφωνα με τον Axel Jockwer, ο οποίος έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του Holidaycheck, οι μηχανισμοί φίλτρων θα πρέπει να διευρυνθούν.

Διαβάστε ακόμη

Λέρος: Ολοκληρωμένη εμπειρία εναλλακτικού τουρισμού και ποδηλασίας

Από τα παλιά...

Τιμήθηκε στην Αυστραλία Σιαννίτισσα 101 ετών

Μαθητές και μαθήτριες σε προσομοίωση συνεδρίασης του Ευρωκοινοβουλίου

Ποιος θα... σηκώσει την πινακίδα;

Π. Κουνάκης: «Έστω και μία γυναίκα να προστατεύσουμε, αξίζει τον κόπο»

Με 7 νέα ασθενοφόρα εξοπλίζονται τα Κέντρα Υγείας Βορείου και Νοτίου Αιγαίου

Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών