Το 3ο γαστρονομικό φεστιβάλ Κω

Το 3ο γαστρονομικό φεστιβάλ Κω

Το 3ο γαστρονομικό φεστιβάλ Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 320 ΦΟΡΕΣ

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις στην Καρδάμαινα και στην Μαρίνα της Κω στα πλαίσια του 3ΟΥ Γαστρονομικού Φεστιβάλ Κω, το οποίο συνδιοργανώνεται από το Δήμο Κω κα τον Σύλλογο Τοπικής Γαστρονομίας «Ασκληπιός» υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Κω και των παραγωγικών δυνάμεων του πρωτογενούς τομέα και της μεταποίησης.

Το Σάββατο 29 Ιουλίου στην Μαρίνα Κω και το Σάββατο 19 Αυγούστου στο λιμάνι της Καρδάμαινας, χιλιάδες επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να γευτούν τα τοπικά προϊόντα.

H Γιορτή αυτή στοχεύει στην ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας, μέσα από την προβολή και προώθηση των τοπικών προϊόντων και συνταγών, τις οποίες απόλαυσαν οι επισκέπτες με τις δημιουργίες των αρχιμαγείρων.

Η ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του τουριστικού προϊόντος, καθώς το εμπλουτίζει και το καθιστά πιο ανταγωνιστικό. Προσδίδει στην Κω ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα, στην προσπάθεια να καθιερωθεί ως γαστρονομικός προορισμός και να συνδεθεί ο πρωτογενής τομέας με τον τουρισμό.

Προωθείται και προβάλλεται η Κως της παραγωγής, της δημιουργίας και της εξωστρέφειας. Ο πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» ευχαριστούν θερμά, όσους συμμετείχαν και όσους διέθεσαν τα προϊόντα τους αφιλοκερδώς, για την πολύτιμη βοήθεια και στήριξη, οι οποίες ήταν αναγκαίες για την επιτυχή ολοκλήρωση και της φετινής διοργάνωσης.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία