Καμπάνια για την ενίσχυση του τουρισμού της Ρόδου

Καμπάνια για την ενίσχυση του τουρισμού της Ρόδου

Καμπάνια για την ενίσχυση του τουρισμού της Ρόδου

Βαρβάρα Μπογδάνου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 556 ΦΟΡΕΣ

Έτοιμο το σχέδιο που παρουσιάστηκε προχθές σε ειδική εκδήλωση

Ειδικό σχέδιο για την αναβάθμιση της εικόνας της Ρόδου, ως τουριστικού προορισμού θα υλοποιήσει το προσεχές διάστημα η marketing Greece στο πλαίσιο της καμπάνιας της με τον τίτλο “ Aegean island, like no other” που περιλαμβάνει τα νησιά της περιφέρειας νοτίου Αιγαίου.

Στόχος αυτού του σχεδίου είναι να ενισχυθεί ο προορισμός, με πιο εξειδικευμένες εμπειρίες, να γίνει πιο επιθυμητός, ώστε να καταφέρει να προσελκύσει κοινό ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου.

Μία πρώτη επιγραμματική ενημέρωση για το τι ακριβώς θα περιλαμβάνει το πλάνο, έγινε το βράδυ της Πέμπτης στην εκδήλωση που διοργάνωσε για τα μέσα ενημέρωσης της περιοχής η περιφέρεια, ώστε να παρουσιάσει το σχέδιο τουριστικής προβολής για τα νησιά μέχρι το 2018.

Όπως τονίστηκε στην εκδήλωση στην οποία έδωσαν «το παρών» και εκπρόσωποι τουριστικών φορέων , παραγωγικών τάξεων και αρχών, βασικοί στόχοι είναι η άμβλυνση της εποχικότητας, καθώς θα δοθεί βάρος σε μήνες οι οποίοι παρουσιάζουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης όπως ο Οκτώβριος, ο Νοέμβριος, ο Μάρτιος, ο Απρίλιος και ο Μάιος.

Βέβαια όπως εξήγησε ο γενικός διευθυντής της marketing Greece Ιωσήφ Πάρσαλης που έκανε και την παρουσίαση της καμπάνιας, οι προτάσεις εμπειρίας που θα δημιουργηθούν για τη Ρόδο δε θα είναι γενικές, αλλά θα βασίζονται στο τι θα μπορεί να κάνει ο επισκέπτης κάθε μήνα ξεχωριστά στο νησί μας.
Φυσικά το τουριστικό προϊόν μας, θα ενδυναμωθεί από σημαντικά χαρακτηριστικά όπως τη φύση και τη γαστρονομία ενώ ειδική στόχευση θα υπάρξει και για την τρίτη ηλικία.

Η εκδήλωση
Η ενημέρωση ξεκίνησε από την αντιπεριφερειάρχη τουρισμού, πολιτισμού και αθλητισμού, Μαριέττα Παπαβασιλείου, η οποία πραγματοποίησε έναν απολογισμό της καμπάνιας που υλοποιήθηκε μέχρι σήμερα από την marketing Greece για όλα τα νησιά της περιφέρειας και η οποία πλέον μετά από δύο χρόνια απέδωσε καρπούς, με αποτελέσματα που εστιάζονται στα εξής:
- 5.500.000 θεάσεις στο aegeanlikenoother
- 1.000.000 θεάσεις στις σελίδες των προορισμών του νοτίου Αιγαίου
- 33.500.000 απήχηση στα social media του Discovergreece.com
- 2.100.000 διάδραση με το κοινό στα social media του Discovergreece.com
- 45.000 μέλη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- 4 διακρίσεις και βραβεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό


Επίσης κατά το πρώτο μέρος της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν:
- 29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων μέσων του εξωτερικού
- Φωτογράφιση μόδας στην Κω
- 2 ειδικές ενέργειες με celebrities
- 1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας
- 1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία
- 12 ενέργειες δημοσιότητας

Παράλληλα τα αποτελέσματα των ενεργειών για δημόσιες σχέσεις που αφορούσαν 41 νησιά της περιφέρειας πραγματοποιήθηκαν σε 950 έντυπα και on line άρθρα, με τους μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η περιφέρεια να ανέρχονται σε 4.00.000.

Α. Καμπουράκης: τα οφέλη είναι καρπός της επένδυσης
Ακολούθησε ο πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης ο οποίος επεσήμανε το αποτελεσματικό έργο της περιφέρειας στον τομέα του τουρισμού ειδικά μετά την εμπλοκή με την λειτουργία του ΠΡΟΤΟΥΡ και τόνισε ότι η παρουσίαση αυτή γίνεται στο ιδανικό timing, νωρίς, πριν το ξεκίνημα της νέας σαιζόν, αλλά κυρίως γιατί η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή που πρέπει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα το μεθαύριο.

«Ο μεγάλος κίνδυνος μετά από μία επιτυχία είναι να επαναπαυθεί σε αυτήν και να καταπιεί την ευκαιρία, η αδράνεια. Τα καλά αποτελέσματα μίας χρονιάς δεν προεξοφλούν τα αντίστοιχα της επόμενης.
Η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή για το σχεδιασμό σοβαρών δράσεων και πρωτοβουλιών, μόνο έτσι μπορεί να ανέβει ακόμα πιο ψηλά ο τουρισμός μας.

Ως ένωση ξενοδόχων έχουμε βάλει γερά θεμέλια συνεργασίας με τους φορείς. Μάλιστα η περιφέρεια κάλυψε κενά άλλων και μάλιστα επανατοποθέτησε τη διαφήμιση και την τουριστική προβολή στο διεθνή στίβο. Μετά την αδυναμία του ΠΡΟΤΟΥΡ να στηρίξει τον τουρισμό, η περιφέρεια όχι μόνο κάλυψε το κενό αυτό, αλλά μέσα από στοχευμένη πολιτική ανάδειξε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

Για πρώτη φορά τα νησιά μας είχαν αυτοτελή υπόσταση και παρουσία όπως τους αξίζει. Αυτό ενίσχυσε την εικόνα μας και έφερε χειροπιαστά αποτελέσματα.

Ο τουρισμός είναι ένα καρποφόρο δέντρο όμως για να δώσει καρπούς πρέπει να το ποτίσεις. Τα οφέλη δεν πέφτουν από τον ουρανό, είναι πάντα καρπός της επένδυσης. Χρειάζεται σχέδιο, τόλμη και ρίσκο. Μόνο έτσι θα κερδίσουμε το μέλλον. Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου.

Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων αυθεντικών ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να μπορέσει να προσφέρει στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση» είπε ο κ. Καμπουράκης.

Ι. Πάρσαλης: θα αναδείξουμε ακόμα περισσότερο
τη μοναδικότητα των νησιών

Τέλος ο Ιωσήφ Πάρσαλης γενικός διευθυντής της Marketing Greece , κατά την παρουσίαση του σχεδίου, αναφερόμενος στη διαφημιστική καμπάνια της περιφέρειας, υπογράμμισε ότι το πλάνο που ξεκίνησε να υλοποιείται πριν από δύο χρόνια ήταν μεγάλο και φιλόδοξο και ήταν αποτέλεσμα αρκετής δουλειάς.

Σήμερα όμως μιλάμε όπως είπε για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που υλοποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό και είχε ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα. Κάνοντας αναφορά στα αποτελέσματά του όλο αυτό το διάστημα είπε μεταξύ άλλων ότι οι 150 εκατομμύρια θεάσεις περιεχομένου που αποτυπώθηκαν σημαίνει ότι 150 εκατομμύρια άνθρωποι ήρθαν σε επαφή με το περιεχόμενο και αυτό έγινε μέσα από τους bloggers. Μάλιστα βραβεύτηκε το πρόγραμμα αυτό, γιατί όπως τόνισε είχε ένα πολύ μικρό κόστος σε σχέση με το αποτέλεσμα.
«Δε δείξαμε μόνο τις παραλίες αλλά και τη γαστρονομία, και τις τοπικές πτυχές των νησιών μέσα από μία καμπάνια που διήρκεσε δύο χρόνια.

Συνεχίζουμε λοιπόν πάνω στην ίδια στρατηγική που βασίστηκε πάνω στο στόχο να αναδείξουμε τη μοναδικότητα των νησιών, την ιδιαιτερότητα καθενός χωριστά. Τώρα πρέπει να πάμε στο επόμενο βήμα, τι να διορθώσουμε και που να εμβαθύνουμε.
Έτσι εξειδικεύουμε ακόμα περισσότερο την καμπάνια σε κάθε νησί, συνδέουμε το τουριστικό προϊόν με τον πολιτισμό, αθλητισμό και γαστρονομία και προχωράμε στην υλοποίηση δράσεων προβολής.

Στην επόμενη καμπάνια θα συνεχίσουμε τη μοναδικότητα αλλά θα την επικαιροποιήσουμε, και θα πάμε σε μία εξέλιξή της. δε θα μιλήσουμε γενικά για τις ομορφιές αλλά θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή.

Ταυτόχρονα θα αναδείξουμε την ξεχωριστή εμπειρία σε κάθε νησί μέσα και από άλλες πτυχές έχει κάθε ένα από αυτά. Επίσης θα προσελκύσουμε το κοινό αλλά θα τους ζητάμε να επιλέξουν το νότιο Αιγαίο μέσα από ψηφιακά εργαλεία. Θα δημιουργήσουμε νέο διαφημιστικό υλικό για κάθε νησί» είπε ο κ. Πάρσαλης.

Καινοτομία για όλη την Ελλάδα
Σύμφωνα με τον ίδιο το πλάνο προβολής θα βασίζεται στην ψηφιακή επικοινωνία. Μεγάλη όμως καινοτομία για το νότιο Αιγαίο θα είναι ότι για πρώτη φορά προορισμός στην Ελλάδα θα εφαρμόσει την τεχνική του data. «Θα κάνουμε καμπάνια η οποία θα στοχεύει τους χρήστες οι οποίοι εκείνη τη στιγμή ψάχνουν ταξίδι. Αυτό αυξάνει πολύ την πιθανότητα επιλογής για το νότιο Αιγαίο. Το πρόγραμμα αυτό φιλοδοξούμε να ξεκινήσει από τον Ιανουάριο» δήλωσε συγκεκριμένα και πρόσθεσε ότι έχουμε πάνω από 45.000 φίλους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ θα δημιουργήθεί και ένα ψηφιακό λεύκωμα.

Ειδικά για τη Ρόδο
Μιλώντας ειδικά για το νησί μας ο κ. Πάρσαλης τόνισε ότι η Ρόδος έχει ειδική ανάγκη περαιτέρω προώθησης άρα έχει έρθει η ώρα να δούμε και ένα marketing plan για τη Ρόδο. Αυτό έχει ήδη εκπονηθεί και φέτος θα ενισχυθεί.

Για το σχέδιο προβολής της Ρόδου είπε συγκεκριμένα τα εξής: «Έχουμε δημιουργήσει ένα μεγάλο πλάνο για τη Ρόδο. Οι στόχοι μας για τη Ρόδο, είναι η αναβάθμιση της εικόνας της. θέλουμε να δημιουργήσουμε μία πιο φρέσκια εικόνα, να ενισχύσουμε την εικόνα της ως προορισμό, με πιο εξειδικευμένες εμπειρίες, να γίνει ένας πιο επιθυμητός προορισμός, και να καταφέρει να προσελκύσουμε κοινό ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου.

Οι βασικοί στόχοι είναι η άμβλυνση της εποχικότητας, καθώς θα στοχεύσουμε σε μήνες που έχουμε μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης όπως Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος, Οκτώβριος, και Νοέμβριος. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να το βάλεις στο πλάνο και αυτό θα κάνουμε. Οι προτάσεις εμπειρίας για τη Ρόδο δε θα είναι γενικές, θα είναι τι θα μπορείς να κάνεις κάθε μήνα ξεχωριστά. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να έχουμε μία σειρά από προτάσεις, εκδηλώσεις, ιδέες, για κάθε μήνα. Έχει εφαρμοστεί και σε άλλους προορισμούς και έχει σημειώσει επιτυχία.

Επίσης θα στοχεύσουμε στο ναυτικό τουρισμό, θα δούμε τον πολιτιστικό, το θρησκευτικό και συνεδριακό τουρισμό. Το προϊόν θα ενδυναμωθεί από τη φύση τη γαστρονομία την ευεξία, και θα δούμε σε ποιες αγορές ανταποκρίνονται αυτά τα προϊόντα σε ποιο τμήμα αγοράς.

Ειδική στόχευση θα υπάρξει και για την τρίτη ηλικία στην κατάλληλη εποχή. Όσο πιο στοχευμένη είναι η επικοινωνία μας όσο πιο πολύ στοχεύσουμε στο κατάλληλο τμήμα αγοράς την κατάλληλη εποχή και με την κατάλληλη πρόταση τόσο περισσότερο θα έχουμε ανταπόκριση των υποψήφιων επισκεπτών και προσέλκυση τουριστών καλύτερου εισοδηματικού επιπέδου».

Διαβάστε ακόμη

Τούρκοι τουρίστες... «κατέλαβαν» τα ελληνικά νησιά

110 πτήσεις τσάρτερ το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στη Ρόδο

Ασπρονήσια: Οι εξωτικές νησίδες του Ανατολικού Αιγαίου στα ανατολικά των Λειψών που μαγεύουν τους επισκέπτες

TUI: Με νέα πρωτοβουλία υποστηρίζει 500 Έλληνες παραγωγούς σε Ρόδο και Κρήτη

Τεράστιο ενδιαφέρον για το Rodos Week στα βρετανικά ΜΜΕ

Γ. Κάππα: Η σεζόν στη Ρόδο έχει ξεκινήσει με ικανοποιητικά στοιχεία

Συνεχείς ακυρώσεις στα νησιά από επαγγελματικά θαλαμηγά σκάφη