Με επιτυχία διεξήχθη η ετήσια ενημέρωση πελατών της Dingo Marketing Team

Καταιγισμός ιδεών, πληροφοριών αλλά και ψηφιακών “εργαλείων” προώθησης ήταν αυτό που κυριάρχησε στην ετήσια ενημέρωση πελατών της Dingo Marketing Team, για τις εξελίξεις στον τομέα του Digital Marketing. Η εκδήλωση, που ήταν κλειστή για το κοινό, έλαβε χώρα στο Business Center του Ξενοδοχείου Semiramis, αίθουσα Αλεξάνδρεια, το Σάββατο που μας πέρασε.

Στόχος της εκδήλωσης ήταν οι πελάτες της εταιρίας να παραμένουν μπροστά από τις εξελίξεις, αποκτώντας την κατάλληλη πληροφόρηση για το ποια είναι σήμερα τα πιο αποδοτικά εργαλεία προώθησης, ανάλογα με τον κλάδο δραστηριοποίησής τους. 

Στην εκδήλωση συμμετείχαν δωρεάν όλοι οι πελάτες της Dingo Marketing Team, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για επιτυχημένες πρακτικές της εταιρίας σε project πελατών, για την απόδοση και την κατάλληλη επιλογή των “εργαλείων” που προσφέρει το digital marketing σήμερα, καθώς και για τις νέες τάσεις στον τομέα για το 2018.
 

Πιο συγκεκριμένα, πρώτος ομιλητής ήταν ο κ. Παναγιώτης Τουβράς, Art Director της εταιρίας, ο οποίος εξήγησε τη λειτουργία και την εφαρμογή του Human Vision Simulator, ενός από τα πιο πρωτοποριακά εργαλεία στον τομέα του visual marketing.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Ραφαήλ Κουδούνης, Head Marketeer της Dingo Marketing Team ο οποίος εξήγησε τα νέα εργαλεία του digital marketing καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα.

Μετά το διάλειμμα για καφέ, έγινε μια σύντομη αναφορά στα νέα project  της εταιρίας, ενώ έγινε και γνωριμία με τον εκπρόσωπο της Ολλανδικής εταιρίας “The Four Marketeers”, κ. Danny Schuller, δεδομένου ότι οι δύο εταιρίες έχουν αναλάβει από κοινού project σε Ολλανδία και Ελλάδα.

 

Έπειτα, το λόγο πήρε ο κ. Μάνος Τεχνίτης δικηγόρος LL.M. ο οποίος ενημέρωσε το κοινό για τους κανόνες εφαρμογής του νέου Κανονισμού για τον Υπεύθυνο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), καθώς και τις βασικές νομικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί μια εμπορική ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop).

Στο τέλος των ομιλιών ακολούθησε εκτενής συζήτηση πάνω στις νέες τάσεις του digital marketing, επίλυση αποριών και δικτύωση μεταξύ των πελατών της εταιρίας.