Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στη Ρόδο με τίτλο «Έμφυλη Βία- Αθέατη Βία»

Ο Δήμος Ρόδου με το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας πραγματοποίησε δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο «Έμφυλη Βία- Αθέατη Βία» την Πέμπτη 8 Μαρτίου στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας προς τους εργαζόμενους του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου.

Η κα. Ζωάννου Άννα, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων στο χαιρετισμό της τόνισε τον συνεχόμενο αγώνα των γυναικών για ίσα δικαιώματα σε όλους τους τομείς, με σκοπό την εξάλειψη κάθε μορφής διάκρισης εις βάρος τους.

Στη δράση συμμετείχε η ΧΕΝ Ρόδου με την παρουσία της κας. Δέσποινας Μουτάφη, Προέδρου και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο λόγος αρχικά δόθηκε στην κα.Θαρρενή Ζαννετίδη, Αντιπρόεδρο της ΧΕΝ Ρόδου, η οποία παρουσίασε τη Σύμβαση της Κωνσταντινούπολης με τις καινοτομίες της.

 

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι την ίδια μέρα ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο νομοσχέδιο που εναρμονίζει την εθνική μας νομοθεσία με το νομικό πλαίσιο της Σύμβασης της Κωνσταντινούπολης, η οποία αποτελεί ένα βήμα στην εξασφάλιση των δικαιωμάτων των γυναικών.

Ακολούθησε η παρουσίαση των Δομών Υποστήριξης Γυναικών του Δήμου Ρόδου (Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας και του Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών Θυμάτων Βίας) από τα στελέχη του Κέντρου, την κα. Παρασκευή Μηνατσή - Κοινωνιολόγο, την κα. Δέσποινα Φακιδαράκη - Ψυχολόγο και την κα. Θεανώ Χρυσού-Κοινωνική Λειτουργό.

 

 

Προβλήθηκε η ταινία μικρού μήκους «The Νoir Project» του σκηνοθέτη Γρηγόρη Βαρδαρινού με στόχο την προβολή της δυνατότητας απόδρασης από τον κύκλο της βίας. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο μιας διαρκούς ενημέρωσης-ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης ειδικών ομάδων επαγγελματιών που έρχονται σε επαφή με θύματα βίας.

Για το λόγο αυτό δόθηκε βαρύτητα στους τρόπους προσέγγισης των θυμάτων και στις κατευθυντήριες οδηγίες για την πληροφόρηση των γυναικών ως προς τα δικαιώματα τους. Η ομιλία έκλεισε με διαλογική συζήτηση μεταξύ των εργαζόμενων του Νοσοκομείου και του προσωπικού του Κέντρου.