Βίβιαν Κοντομάρη: Ένας καλός ηθοποιός οφείλει να είναι καλός σε οτιδήποτε υπηρετεί

Βίβιαν Κοντομάρη: Ένας καλός ηθοποιός οφείλει να  είναι καλός σε οτιδήποτε υπηρετεί

Βίβιαν Κοντομάρη: Ένας καλός ηθοποιός οφείλει να είναι καλός σε οτιδήποτε υπηρετεί

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 574 ΦΟΡΕΣ

Η αγαπημένη και ταλαντούχα ηθοποιός Βίβιαν Κοντομάρη μίλησε στο AthensArtTheaterκαι στην ΄Άννα Χατζή για την παράσταση «Δουλειές με φούντες» στην οποία πρωταγωνιστεί στη θεατρική σκηνή «Ζωή Λάσκαρη» , την απώλεια της Ζωής Λάσκαρη, την επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Το Σόι σου» η οποία συνεχίζεται για τέταρτη συνεχόμενη σεζόν, την πρωταγωνίστρια που υποδύεται, την αγάπη του κόσμου και τα επόμενα της σχέδια.

Πρωταγωνιστείς στην παράσταση «Δουλειές με φούντες» στη θεατρική σκηνή «Ζωή Λάσκαρη». Πες μας λίγα λόγια για το έργο και το ρόλο σου.
Η παράστασηήταν μία ιδέα της Ζωής, την οποία έκανε τελικά έργο ο Χάρης Μπόσινας και το σκηνοθέτησε ο Αντώνης Λουδάρος. Τα σκηνικά και τα κοστούμια σχεδίασε η Μαρία Φιλίππου, τους φωτισμούς η Χριστίνα Θανάσσουλα και τη μουσική έγραψε ο Μάκης Σουλης. Η Λούση (Φωτεινή Ντεμίρη) είναι μία συνταξιούχοςχήρα, η οποία έχει χρεοκοπήσει και κινδυνεύει να χάσει το σπίτι της. Μια μέρα βρίσκει κρυμμένο καπου στην είσοδο του σπιτιού της ένα δέμα το οποίο περιέχει κάνναβη, και πάνω στην απόγνωσή της αποφασίζει να την πουλήσει. Στην περιπέτεια αυτή μπλέκει και δυο γείτονες της τον Βαλάντη (Ορφέας Παπαδόπουλος) και την Μάρθα (Ελευθερία Ρήγου), ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να το κρατήσει μυστικό απο την κόρη της την Αντιγόνη (Μαρία Ελενη Λυκουρέζου) με την οποία περνάνε κρίση στη σχέση τους. Στη συνέχεια εμφανίζονται και οι πραγματικοί ιδιοκτήτες του πακέτου, η Βικτωρία η βασίλισσα της νύχτας (Κατερίνα Ζαρίφη) με το «βαποράκι» της τον Τζίμη (Δημήτρης Τσέλιος) και η ιστορία περιπλέκεται επικίνδυνα. Εγω υποδύομαι την φίλη της Αντιγόνης την Μάρσια, μία μυστική αστυνομικό η οποία πιάνει δουλειά ως τραγουδίστρια σε ένα απο τα νυχτερινά κέντρα της βασίλισσας, με σκοπό να ξεσκεπάσει την παράνομη επιχείρηση που έχει στηθεί με βιτρίνα το μαγαζί. Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο σπίτι της Λούση, και η κατάσταση ξεφεύγει από τον έλεγχο. Τα υπόλοιπα επι σκηνής!

Μία παράσταση με ιδιαίτερη πλοκή και δράση.
Ναι ακριβώς. Έχει πολλές ανατροπές στην πλοκή, αλλά και συναισθηματικές. Βλέπουμε πως οι δυσκολίες και οι αναποδιές στη ζωή μπορούν να αλλάξουν τη συμπεριφορά, ακομη και τον χαρακτήρα του ανθρώπου. Νομίζω ότι αυτό είναι και ένα από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας. Παράλληλα με τις κωμικές καταστάσεις υπάρχει και μία διάχυτη αγωνία για την κατάληξη των χαρακτήρων, που κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος.

Είναι μία παράσταση την οποία θα χαρακτήριζες απόλυτα κωμική;
Όχι απόλυτα. Είναι μία κοινωνική κομεντί που παρουσιάζεται με τρόπο κωμικό. Τα θέματα βέβαια που πραγματεύεται δεν είναι και τόσο κωμικά. Η ίδια παράσταση θα μπορούσε να ανέβει με μία άλλη ματιά, και να αποτελέσει ένα καθαρά κοινωνικόέργο. Η Ζωή ήθελε κωμωδία και εμείς ακολουθήσαμε αυτόν τον δρόμο. Η αλήθεια είναι ότι κάποια θέματα τόσο σοβαρά όταν τα ελαφρύνεις λιγο, μπορείς να τα αντιμετωπίσεις πιο ψύχραιμα στην καθημερινότητα σου.

Είναι ο τρίτος χρόνος που βρίσκεσαι σε αυτό το θέατρο. Έχεις δεθεί με τον χώρο;
Πολύ. Είναι όλα τόσο γνώριμα. Μου λείπει πάρα πολύ η Ζωή. Λείπει σε όλους μας. Το καμαρίνι της έχει παραμείνει ακριβώς όπως το είχε. Δεν υπάρχει παράσταση που να μην περάσουμε πρώτα από εκεί για να πάρουμε λίγη από την ενέργεια της, που είναι διάχυτη στον χώρο. Νιώθω οτι μας προσέχει με έναν «μαγικό» τρόπο από εκεί που είναι.

Ο κόσμος ανταποκρίνεται στο κάλεσμα της παράστασης;
Η παράσταση πηγαίνει εξαιρετικά καλά. Είναι τόσο συγκινητικό να βλέπεις συνεχώς μια γεμάτη πλατεία. Σε φορτίζει με δύναμη και θετική ενέργεια και σου στρώνει το έδαφος για να δώσεις το καλύτερό σου. Το πιο ωραίο και ενθαρρυντικό είναι ότι έχουμε πολλούς νέους ανθρώπους στο κοινό. Ο κόσμος φεύγει πολύ ευχαριστημένος και με πολύ γλυκιά διάθεση, την οποία μεταφέρει αναπόφευκτα στον κύκλο του. Χωρίς υπερβολή διαπιστώνουμε οτι η επιτυχία κλιμακώνεται από παράσταση σε παράσταση. Πιστεύω πως η διάδοση από στόμα σε στόμα είναι πραγματικά η καλύτερη διαφήμιση, και είναι άμεση συνάρτηση της τιμιότητας και της αγάπης που διέπει την παράσταση μας. Ειναι τόσο δύσκολη εποχή για ολους και το θέαμα με εισιτήριο ειναι πλέον μια πολυτέλεια. Ταυτόχρονα όμως ειναι και μια ανάγκη διαφυγής. Δίνουμε όλοι τον καλύτερο μας εαυτό ώστε ο θεατής να περάσει δυο ξέγνοιαστες ώρες, και να προβληματιστεί χωρίς να επιβαρύνει την ήδη φορτωμένη σκέψη του.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια πρωταγωνιστείς στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Το Σόι σου». Περίμενες ότι θα έκανε τέτοια επιτυχία αυτή η σειρά όταν ξεκινήσατε;
Θυμάμαι ακόμητο πρώτο ραντεβού που είχα με την παραγωγή για να συζητήσουμε τον ρόλο, και να μουπουν την κεντρική ιδέα της σειράς. Δύο οικογένειες μία αστική και μία λαική, οι οποιες συνδέονται μεταξύ τους εξαιτίας των παιδιών τους που ειναι ζευγάρι, μπλέκουν σε διάφορες περιπέτειες, και συναντιούνται με αφορμή ένα κυριακάτικο ή ένα γιορτινό τραπέζι, με ότι συνεπάγεται αυτό όπως γνωρίζουμε όλοι οι έλληνες. Δηλαδή ένα κλασικό ελληνικό παραδοσιακό σοί με τις συνήθειες και τα ήθη του. Μου άρεσε πάρα πολύ. Ενεργοποιήθηκε το ένστικτό μου. Μου άρεσε επίσης που μου είπαν οτι θα αποτελείται απο αυτοτελή επεισόδια, και ότι θα είναι μία απόλυτα οικογενειακή σειρά, δηλαδή δεν θα περιέχει σκηνές βίας και οτιδήποτε σεξιστικό. Αισθάνθηκα ότι ταιριάζει πολύ στα σημερινά ελληνικά δεδομένα, διότι πέρα από την ταύτιση με τους χαρακτήρες και τα έθιμα, που είναι η ρίζα της κωμωδίας, θα είναι και μια δροσερή στιγμή μπροστά στην οθόνη για όλη την οικογένεια, σε μια εποχή που η τηλεόραση περνάει και αυτή τη δική της κρίση. Πολλές φορές αν δεν έχω παράσταση, την παρακολουθούμε με το παιδί μου και τον άντρα μου, και όποιον άλλο απο το σοι μου τύχει να βρεθεί μαζί μας! Πίστεψα από την αρχή οτι θα έχει επιτυχία, και λόγω του οτι απαρτίζεται και απο μια ομάδα εξαιρετικών συναδέλφων και συντελεστών γενικότερα. Βέβαια δεν έβλεπα μπροστά μου τέσσερις σεζόν, αλλά ευελπιστούσα ότι θα είναι μια επιτυχημένη σειρά. Το οτι φτάσαμε μέχρι εδω, βασίζεται και στο οτι έχουμε σεναριογράφουςμε πολύ έμπνευση, που αποτελούν τη βάση στην οποία πατάμε για να συνεχιστεί η επιτυχία.

Η επιτυχία αυτή μπορεί να οφείλεται εξίσου και στην χημεία που υπάρχει μεταξύ σας;
Βέβαια. Αυτό φάνηκε από την αρχή. Μπορεί να αργήσει λίγο να συνηθίσει ο ένας τον άλλον και να βρεθούνοιγέφυρες επικοινωνίας, αλλά ξέρεις ότι όταν υπάρχει καλή πρώτη ύλη σύντομα θα επέλθει η ισορροπία. Πλέον είμαστε πολύ καλά κουρδισμένοι μεταξύ μας. Όπως είπαμε διανύουμε τον τέταρτο χρόνο συνεργασίας, και παρ´ όλες τις εντάσεις και την κούραση που υπάρχει σε καθε εργασιακό χώρο, έχω να θυμάμαι μόνο όμορφες στιγμές. Έχουμε πολύ καλή χημεία μεταξύ μας καιαυτό οφείλεταικαι στον επικεφαλής, διότι χαράσσει την γραμμή πάνω στην οποία συντονιζόμαστε. Και αναφέρομαι σε ολους τους συντελεστές, από τους τεχνικούς, μέχρι τους σεναριογράφους. Πιο ειδικά στο δικό μας κομμάτι, δηλαδή σε αυτό των ηθοποιών, θα μπορούσα να πω πως οι κώδικες μεταξύ μας είναι πλέον“κανονικής οικογένειας”.

Σε βλέπουμε συνήθως σε κωμικούς ρόλους. Είναι το στοιχείο σου η κωμωδία;
Δεν ξέρω αν είναι το στοιχείο μου, αλλά ανοίχτηκε ένας δρόμος προς τα εκεί και προσπαθώ να τον ακολουθήσω όσο καλύτερα μπορώ. Θεωρώ ότι ένας ηθοποιός οφείλει να είναι καλός σε οτιδήποτε υπηρετεί. Τώρα αν διακρίνεται σε κάποιο είδος, συνήθως οφείλεται είτε στο ότι του ταιριάζει ο ρόλος, είτε στο οτι τον δουλεύει αρκετό καιρό και έχει αποκτήσει εμπειρία στη διαχείρισή του. Λατρεύω την κωμωδία, αλλά θα ήθελα να δοκιμαστώ και σε κάτι άλλο. Παρόλα αυτά νιώθω πολύ τυχερή και ευλογημένη, διότι υπάρχουν ηθοποιοί πολύ ταλαντούχοι σε όλα τα είδη του θεάτρου, και δεν τους έχει δοθεί ακόμη η ευκαιρία να το δείξουν στον κόσμο είτε στο θεατρο είτε στην τηλεοραση.

Με την πρωταγωνίστρια της σειράς έχεις κοινά στοιχεία;
Η Μπέλα έχει μία γλυκιά αφέλεια. Τώρα γλυκιά δεν ξέρω αν είμαι, αλλά η αφέλεια είναι κάτι που από μικρή με διακρίνει! Νομίζω ότι σε αυτό το χαρακτηριστικό έγκειται και η γοητεία της. Διότι θεωρητικά μιλάμε για έναν χαρακτήρα που δεν έχει στοιχεία για να θαυμάσεις. Είναι τεμπέλα, καταπιάνεται με διάφορα αλλά ποτέ δεν ολοκληρώνει κάτι, και πολλές φορές λειτουργεί τόσο αυθόρμητα, που μπορεί να φέρει σε δύσκολη θέση όλη την οικογένεια της. Αυτό βέβαια συμβαίνει μέσα από το πρίσμα αυτής της γλυκιάς αφέλειας, που την κάνει συμπαθητική στον κόσμο αλλά και στα δικά μου μάτια. Εγώ την έχω λατρέψει!

Ο κόσμος σε σταματάει στο δρόμο;
Ναι και μάλιστα μου λένε ατάκες από διάφορα επεισόδια ή με αποκαλλούν «Λολομπριτζίτα». Κυρίως όμως με ρωτάνε αν και πότε θα βρει το έτερον ήμισυη Μπέλλα.Διαπιστώνω ότι ο κόσμος παρακολουθεί τη σειρά και τολμώ να πω φανατικα. Αυτό είναι για εμάς πηγή δύναμης, διότι οι ώρες που δουλεύουμε είναι πάρα πολλές και τα δίνουμε όλα. Ο κόσμος δεν μπορεί να το φανταστεί. Για ένα επεισόδιο δουλεύουμε τρεις μέρες. Αυτό σημαίνει δέκα ώρες γύρισμα τη μέρα το οποίο μετά παραδίδεται στο μοντάζ και πάει λέγοντας. Όπως όλες οι δουλειές έχει και η δική μας τις δυσκολίες της, με σημαντικότερη θα έλεγα το οτι τον θεατή δεν τον αφορά το παρασκήνιο, αλλα μόνο το προσκήνιο. Δηλαδή οποιοδήποτε πρόβλημα και αν έχεις πριν βγεις στον αέρα, όσο σοβαρό και αν είναι, μολις ανοίξει η κάμερα ή βγεις στη σκηνή, παύει να υπάρχει για τις στιγμές που ζεις μέσα από τον χαρακτήρα που υποδύεσαι. Ανταμοιβόμαστε όμως με την αγάπη του κόσμου. Μας κάνει και νιώθουμε πραγματικά καλλιτέχνες.

Σχέδια για το άμεσο μέλλον;
Όχι. Ο χειμώνας θα κυλήσει με «Το σόι σου» και με τις «Δουλειές με φούντες». Από εκεί και πέρα έχει ο θεός. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη!

Διαβάστε ακόμη

Γιάννης Παππάς: «Οι Eυρωεκλογές δεν είναι επίδειξη επαναστατικής γυμναστικής»

Νίκος Παντελής: Ο κωμικός από τη Ρόδο, είναι το πιο «φρέσκο» πρόσωπο της ελληνικής stand-up σκηνής

Αυξημένοι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι στο κέντρο της Ρόδου το καλοκαίρι

Άφησε την Αδελαΐδα για να μεγαλώσει την οικογένειά της στη Λαχανιά

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2024 θα είναι ακόμα μία εξαιρετική χρονιά για τον ελληνικό Tουρισμό

Γ. Χατζής: Πρέπει να καθίσουμε όλοι σε ένα τραπέζι και να συνθέσουμε ένα εθνικό σχέδιο υποδομών

Αντώνης Ζερβός: Ξεκίνησε ως «παιχνίδι» και κατέληξε ως στοίχημα με τον εαυτό μου

Ο ελληνικός Τουρισμός χρειάζεται εθνικό σχέδιο για να διατηρηθεί στην κορυφή, δηλώνει ο Γιάννης Ρέτσος