Νοιάζομαι… σημαίνει προσφέρω

Νοιάζομαι… σημαίνει προσφέρω

Νοιάζομαι… σημαίνει προσφέρω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 434 ΦΟΡΕΣ

Στα πλαίσια του προγράμματος «Νοιάζομαι και δρω», η Δ’ τάξη του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου επισκέφτηκε την Τρίτη 27/3 το κυνοκομείο Ρόδου, όπου ξεναγήθηκε από την κυρία Γιούλα Διμέλη.

Προηγήθηκε συζήτηση για το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται στα ζώα και περιήγηση στους χώρους του κυνοκομείου.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τις συνθήκες που επικρατούν στο κυνοκομείο και να κατανοήσουν βαθύτερα τις ευθύνες που έχει η υιοθεσία ενός κατοικίδιου.

Τέλος τα παιδιά πρόσφεραν 140 κιλά ζωοτροφής και ….πολλή αγάπη στους τετράποδους φίλους τους.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Το τελευταίο αντίο στην Ειρήνη Ζερβού

Ρόδος: Θλίψη στο ΤΕΕ Δωδεκανήσου για τον Εμμανουήλ Διακομανώλη

Ρόδος: Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για φωτιά δίπλα σε κάδους που ξέσπασε στην καρδιά του χωριού Κοσκινού

Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Πάνου Σόμπολου από τον Δικηγορικό Σύλλογο Ρόδου

Γυρίσματα σε Σαντορίνη και Ρόδο για τη διεθνή τηλεοπτική σειρά “Supercruising: Life at Sea S2”

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο Πρωτοβάθμιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της 2ης ΔΥΠΕ

Ξενοδοχοϋπάλληλοι Ρόδου προς τους τουρίστες: «Η πραγματικότητά πίσω από την καρτ ποστάλ»!

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού