Προβολή των νησιών του Νοτίου Αιγαίου στο CNN

Αναρτήθηκε στη «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» η απόφαση της οικονομικής επιτροπής να δώσει το πράσινο φως ώστε να ξεκινήσει η διαπραγμάτευση ανάμεσα στην περιφέρεια νοτίου Αιγαίου, και τον όμιλο CNN International για να δημιουργηθεί σποτ που θα προβάλλεται ανά τον κόσμο, μέσω του τηλεοπτικού του δικτύου.

Η απόφαση πάρθηκε κατά πλειοψηφία, καθώς μειοψήφισαν  ο Γιώργος Μακρυωνίτης και ο Γιάννης Δεκαβάλλας, όπως επίσης και η Άννα Μαυρουδή.

Ο μεν κ. Μακρυωνίτης κατά τη συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής ανέφερε πως δεν υπάρχει όφελος για την περιφέρεια και δεν προκύπτει αν αυτές οι δράσεις την ωφελούν, κάτι στο οποίο συμφώνησαν τόσο ο κ. Δεκαβάλλας όσο και η κα Μαυρουδή.

Όπως επισημάνθηκε αυτή η κίνηση έχει στόχο την αποτελεσματικότερη προώθηση του προορισμού, και του τουριστικού προϊόντος του, αποφεύγοντας τον κατακερματισμό των ενεργειών προβολής σε διάφορα τηλεοπτικά δίκτυα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από τη δημιουργία του τηλεοπτικού σποτ η συνεργασία με το CNN θα περιλαμβάνει και τη διεξαγωγή έρευνας,  η οποία θα αποτυπώνει τις επιπτώσεις από την προβολή του μέσω του δικτύου στο κοινό. Μάλιστα για το σκοπό αυτό το CNN International διαθέτει και ειδικό τμήμα που ασχολείται με αυτό το αντικείμενο.

Η περιφέρεια εκτιμά ότι ο συγκεκριμένος όμιλος είναι ο καλύτερος σε αυτό το επίπεδο, και θα μπορέσει να διαφημίσει αποτελεσματικά τα νησιά μας, καθώς προσφέρει ένα συνδυασμό υπηρεσιών που δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο τηλεοπτικό ενημερωτικό δίκτυο.

Εκτιμάται ότι πάνω από 450 εκατομμύρια σπίτια και ξενοδοχεία παρακολουθούν το CNN σε όλο τον κόσμο, καταγράφονται πάνω από 3 δισεκατομμύρια αναγνώσεις σελίδων στο website ανά μήνα, πάνω από 100 εκατομμύρια χρήστες το ακολουθούν σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, και πάνω από 270 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες το χρησιμοποιούν ως πηγή ενημέρωσης ανά μήνα και τέλος πραγματοποιούνται πάνω από 500 εκατομμύρια προβολές των βίντεό του ανά μήνα.

Πρέπει ειδικά να τονιστεί ότι το CNN είναι το πρώτο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο σε όλες τις μετρήσεις για όλες τις πλατφόρμες δηλαδή τηλεόραση, διαδίκτυο, και κοινωνικά δίκτυα, ενώ έχει σχεδόν 45% περισσότερους τηλεθεατές από το BBC.