Πολύ καλά έγραψαν τα Ροδιτόπουλα στις Πανελλαδικές - Τι δηλώνουν οι «πρωταγωνιστές»

Πολύ καλά έγραψαν τα Ροδιτόπουλα στις Πανελλαδικές - Τι δηλώνουν οι «πρωταγωνιστές»

Πολύ καλά έγραψαν τα Ροδιτόπουλα στις Πανελλαδικές - Τι δηλώνουν οι «πρωταγωνιστές»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 9993 ΦΟΡΕΣ

Αρκετά θα εισαχθούν στις σχολές πρώτης επιλογής τους

Ανακοινώθηκαν χθες οι βαθμολογίες των μαθημάτων των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων, βάζοντας τέλος στην αγωνία εκατοντάδων υποψηφίων από τη Ρόδο και τα υπόλοιπα νησιά της Δωδεκανήσου.

Τα συναισθήματα των υποψηφίων για μία θέση στα Ανώτερα και Ανώτατα Ιδρύματα της χώρας μας ανάμεικτα, καθώς όπως διαφαίνεται και από τις πρώτες ερμηνείες των αποτελεσμάτων, δεν τα πήγαν και τόσο καλά με αποτέλεσμα να πιθανολογείται πτώση στις βάσεις εισαγωγής στην πλειονότητα των τμημάτων αλλά και στα περισσότερα «περιζήτητα» υψηλόβαθμα τμήματα.

Αυτά σε πανελλαδικό επίπεδο, αφού στην περιοχή μας για ακόμη μία φορά μαθητές και μαθήτριες κατάφεραν να συγκεντρώσουν υψηλά ποσοστά μορίων και να πετύχουν στην πλειοψηφία τους, τους στόχους που είχαν θέσει.

Μιλώντας στη «Ροδιακή» ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κ. Ιωάννης Παπαδομαρκάκης, είπε πως τα αποτελέσματα ήρθαν στο νησί μας χθες το πρωί, έγινε διασταύρωση σε αυτά που αφορούσαν τα νησιά και στάλθηκαν με ηλεκτρονικό τρόπο. Σε ότι αφορά τα σχολεία της Ρόδου, δόθηκαν στις 11 το πρωί προκειμένου να γίνει από τους εκπαιδευτικούς των σχολείων ο απαραίτητος έλεγχος και εν συνεχεία αναρτήθηκαν στη μία το μεσημέρι.

Σημειώνεται πως φέτος για πρώτη φορά οι βαθμολογίες αναρτήθηκαν μόνο με τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα και όχι με τα ονομαστικά στοιχεία του.

Αναφορικά με το πώς τα πήγαν τα παιδιά μας στις φετινές εξετάσεις ο κ. Παπαδομαρκάκης δήλωσε τα εξής:

«Σαν γενική εικόνα, πήγαν πάρα πολύ καλά τα παιδιά όπως κάθε χρόνο, έχουμε και αριστεύσαντες και καλές βαθμολογίες, ενώ σε σχέση με την περυσινή χρονιά, νομίζω ότι από πλευράς επιτυχόντων βρισκόμαστε στα ίδια επίπεδα.

Εμείς ευχόμαστε σε όλους όσοι έχουν πετύχει συγχαρητήρια και σε αυτούς που δεν πέτυχαν το στόχο τους, ποτέ δεν είναι αργά να μην απογοητεύονται και υπάρχουν και άλλες ευκαιρίες στη ζωή τους».

Ο πρόεδρος της Α΄ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Πολύ καλά τα πήγαν τα παιδιά της Δωδεκανήσου και φέτος στις πανελλήνιες εξετάσεις, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου κ. Ανδρέα Μαρίνο, ο οποίος κάνει λόγο για την ολοκλήρωση μίας πολύ επίπονης διαδικασίας.

Συγκεκριμένα, δήλωσε, χθες, ο κ. Μαρίνος:

«Ολοκληρώθηκε μία διαδικασία με την ανάρτηση των βαθμολογιών και φέτος, που ήταν βέβαια πάλι μία διαδικασία πάρα πολύ επίπονη. Τα παιδιά κατέβαλαν τεράστιες προσπάθειες και γενικότερα παρατηρούμε ότι το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων παρουσιάζει από τη μια μεριά το θετικό, ότι είναι εντελώς φερέγγυο, με την άποψη δηλαδή ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, είναι ένα σύστημα ας πούμε καθαρά δίκαιο. Αλλά από την άλλη μεριά, ουσιαστικά, αγχώνει τους μαθητές, ένα σύστημα το οποίο δυσκολεύει τα παιδιά πάρα πολύ και γενικότερα δημιουργεί ένα τεράστιο στρες σε μια ηλικία πάρα πολύ μικρή».

Και συμπλήρωσε: «Εμείς αυτό το οποίο λέγαμε και λέμε πάντοτε είναι ότι πρέπει να μειωθεί η ύλη. Υπάρχουν πρότυπα, υπάρχουν μελέτες, και να μπορέσουμε να δούμε άλλες χώρες, τη Νορβηγία, την Αγγλία, όπου η ύλη είναι πολύ λιγότερη και να μην τραβάνε τα παιδιά αυτό το στρες το οποίο τραβάνε».

Ο κ. Μαρίνος, αναφέρθηκε, επίσης, και στην αλλαγή του συστήματος φέτος καθώς, όπως είπε, υπάρχει μία αρκετά μεγάλη, ας το πούμε, αυστηρότητα στο θέμα της ανάρτησης των ονομάτων και έχει να κάνει με την αλλαγή της νομοθεσίας οποία διέπει την Ε.Ε.

Κάθε μαθητής, λοιπόν, πληκτρολογώντας απλά τον επταψήφιο κωδικό του μπαίνοντας στο σύστημα του Υπουργείου και από κάτω ένα password, μπορεί να εισαχθεί και να δει τη βαθμολογία του.

Ήδη, από χθες, το σύστημα ήταν πάρα πολύ βαρύ, σχεδόν ακινητοποιημένο όπως είπε, αν σκεφτούμε ότι κοντά στις εκατό χιλιάδες υποψήφιοι είχαν μπει στο site του Υπουργείου για να μπορέσουν να δουν τις βαθμολογίες τους. Δεν παρέλειψε, επίσης, να σημειώσει ότι ο αριθμός των μαθητών έξω από τα σχολεία ήταν ελάχιστος εξαιτίας πάλι του γεγονότος ότι από τη μια μπορούν να το δουν από τον υπολογιστή τους πολύ εύκολα και από την άλλη δεν έρχονται για να δουν βαθμολογίες συγγενών και φίλων αφού δεν μπορούν να καταλάβουν για ποιο μαθητή πρόκειται, μια και υπάρχει απλά ένας κωδικός αναρτημένος και δεν υπάρχει κάτι περισσότερο.

Ακόμη, ο κ. Μαρίνος δεν παρέλειψε να σχολιάσει την έκπληξη-κάτι που όπως είπε αποτελεί μπούσουλα για την επόμενη χρονιά-καθώς αυτό το οποίο υπήρχε σε όλα τα site και όλες τις εφημερίδες, ότι δηλαδή η έκθεση ήταν εξαιρετικά εύκολη, παρατήρησαν ότι οι βαθμολογίες στην έκθεση ήταν αρκετά αυστηρές αφού δόθηκαν-λογική εξήγηση είναι αυτό-οδηγίες στους διορθωτές να αξιολογήσουν με ένα συγκεκριμένο τρόπο κάποια πράγματα. Και αυτό, κατά τον ίδιο, σημαίνει ότι δεν πρέπει να προκαταβάλουμε τους μαθητές ότι κάποια πράγματα είναι εύκολα ή δύσκολα. Όπως είπε χαρακτηριστικά, κάποια πράγματα εξελίσσονται στην ιστορία, αποτελούν ας πούμε μεγάλες παγίδες ή πράγματα που δεν μπορούμε να τα προσδιορίσουμε.

Από την εικόνα που έχει, τέλος, τα παιδιά της περιοχής μας πήγαν πολύ καλά, τα σχολεία τα πήγαν πάρα πολύ καλά άλλη μια χρονιά, τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και φαίνεται ότι και πάλι η Ρόδος είχε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο σε καλές επιδόσεις.

Μεγάλα ποσοστά επιτυχίας στα σχολεία μας

Την πλήρη ικανοποίηση τους για τις αποδόσεις των μαθητών και μαθητριών τους στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις εξέφρασαν μιλώντας στη «Ροδιακή» οι διευθυντές Γενικών Λυκείων του νησιού μας.

Ειδικότερα, ο διευθυντής του 1ου ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) κ. Βασίλης Ζήκας είπε τα εξής:

«Οι μαθητές του σχολείου μας θεωρώ ότι πήγαν πάρα πολύ καλά! Είχαμε ίσως σε κάποιο μάθημα χαμηλότερες από τις αναμενόμενες βαθμολογίες, αλλά θεωρώ ότι σε όλες τις κατευθύνσεις είχαμε μαθητές που διέπρεψαν και κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους τους και να «πιάσουν» τις πρώτες τους προτιμήσεις.

Θέλω να συγχαρώ τα παιδιά για την προσπάθεια τους, σημασία έχει η προσπάθεια και όχι κατ’ ανάγκην η επιτυχία. Αυτός που προσπαθεί είναι πάντα ο νικητής! Για αυτό και όσα παιδιά δεν πέτυχαν το στόχο τους, τους συνιστώ να συνεχίσουν τη προσπάθεια τους και η επιμονή θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επίσης θα ήθελα να συγχαρώ τους γονείς που στήριξαν τα παιδιά τους αλλά και τους εκπαιδευτικούς που για ακόμη χρονιά προσέφεραν το αγαθό της εκπαίδευσης και της μάθησης».

Αλλά και η διευθύντρια του 2ου ΓΕΛ Ρόδου (Καζούλλειο) κα. Κατερίνα Σφακιανάκη δήλωσε στη «Ροδιακή» πως: «Τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα, έχουμε και καλές βαθμολογίες. Παρόλα αυτά, ακόμη και τα παιδιά που δεν πέτυχαν τους στόχους τους πιστεύουμε ότι θα καταφέρουν να βρουν το δρόμο τους για να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Η ευχή όλων των εκπαιδευτικών είναι όλα τα παιδιά να απολαμβάνουν στη ζωή τους και όλα όσα επιθυμούν».

Πολύ μεγάλα ποσοστά επιτυχίας στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις σημείωσε και το 4ο ΓΕΛ Ρόδου.

Όπως δήλωσε στη «Ροδιακή» η διευθύντρια κα. Σοφία Καραγιαννίδου «από τα αποτελέσματα των βαθμολογίων προκύπτει ότι ήταν πολύ υψηλό το ποσοστό των μαθητών που έχουν σημειώσει πολύ καλές έως άριστες επιδόσεις. Ήταν μία χρονιά που οι μαθητές διακρίθηκαν όχι μόνο για την επιμέλεια και την συνέπεια τους στις σχολικές υποχρεώσεις, αλλά και για το ήθος τους. Και αισθανόμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτά τα παιδιά. Γενικά όλοι οι συνάδελφοι και εγώ προσωπικά είμαστε πεπεισμένοι ότι θα εισαχθούν σε σχολές πρώτων προτιμήσεων τους. Τέλος θα θέλαμε να δώσουμε θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας»!

Ως πατέρας εξεταζόμενου αλλά και ως διευθυντής του ΓΕΛ Κρεμαστής μίλησε στη «Ροδιακή» ο κ. Δημήτρης Γρηγοριάδης ο οποίος είπε τα εξής:

«Η εκπαίδευση αλλά και γενικότερα η ζωή είναι ένας μαραθώνιος και σήμερα τα παιδιά κάλυψαν ένα μόνο μέρος του. Οι στόχοι μας, εκπαιδευτικοί και επαγγελματικοί, μπορούν να επιτευχθούν με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά του σχολείου μας για την προσπάθεια τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις αλλά κυρίως για το ήθος και το χαρακτήρα τους σε όλη τους τη σχολική ζωή. Αυτά είναι σημαντικά εφόδια για να συνεχίσουν και να πετύχουν στη ζωή».

Πολύ καλά τα πήγαν και τα παιδιά από το Γενικό Λύκειο Σορωνής καθώς κατάφεραν να συγκεντρώσουν υψηλές βαθμολογίες στις φετινές εξετάσεις.

Όπως δήλωσε στη «Ροδιακή» η διευθύντρια του σχολείου κα. Σμάρω Χατζησταμάτη «Ήταν μία πολύ γόνιμη πλούσια χρονιά για το Λύκειο Σορωνής. Προσπαθήσαμε με τους καθηγητές να δώσουμε τα καλύτερα στα παιδιά για να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες των πανελλαδικών, γιατί η ζωή των μαθητών τελικά γυρνάει γύρω από αυτό. Εύχομαι το αποτέλεσμα να ανταμείψει όλα τα παιδιά, εμείς οι εκπαιδευτικοί δώσαμε ότι καλύτερο μπορούσαμε και εύχομαι προς γονείς και παιδιά ότι καλύτερο για την συνέχεια.

Υπάρχουν καλές βαθμολογίες στο Λύκειο Σορωνής και φέτος θα έχουμε υψηλό ποσοστό επιτυχιών σε σχολές όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Για τα παιδιά που δεν πέτυχαν, τίποτα δεν τελειώνει στα 18 τους χρόνια, τώρα είναι το ξεκίνημα τους και πολλοί που «απέτυχαν» στις πανελλαδικές τα προηγούμενα χρόνια, είναι σήμερα επιτυχημένοι και επαγγελματικά και κοινωνικά. Η αποτυχία στις πανελλαδικές δεν σημαίνει αποτυχία στη ζωή μας»!

Ικανοποιημένος δήλωσε στη «Ροδιακή» και ο διευθυντής του ΓΕΛ Αφάντου κ. Βενέτιος Θωμίδης ο οποίος τόνισε «Πήγαμε πάρα πολύ καλά. Η προσπάθεια των παιδιών ανταμείφθηκε και από εδώ και πέρα ανοίγεται μπροστά τους μία καινούργια σταδιοδρομία. Εύχομαι στους γονείς και στους μαθητές η πορεία τους να είναι ανάλογη στην ακαδημαϊκή τους καριέρα».

Αρκετά καλά τα πήγαν και οι μαθητές και μαθήτριες του Λυκείου Γενναδίου όπως είπε μιλώντας στη «Ροδιακή» ο διευθυντής του σχολείου κ. Δημήτρης Καβάλλας «Στις λυκειακές τάξεις Γενναδίου, οι μαθητές που πήραν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις, ήταν συνολικά 7. Από αυτούς με βάση τα μόρια που συγκέντρωσαν και σε σύγκριση με τα περσινά μόρια των σχολών, θεωρούμε ότι τρεις μαθητές μας, θα περάσουν σε ΑΕΙ.

Ο σύλλογος διδασκόντων και ο διευθυντής του σχολείου, εκφράζει τις θερμότερες ευχές για καλή πρόοδο, καλή σταδιοδρομία, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία».

Οι «πρωταγωνιστές»

Εξαιρετικές επιδόσεις επέδειξαν οι μαθητές και μαθήτριες των Λυκείων του νησιού μας, σύμφωνα και με τα στοιχεία που κατάφερε να συγκεντρώσει η «Ροδιακή» καθώς με την εφαρμογή του κανονισμού περί προσωπικών δεδομένων δεν γίνεται πλέον επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Ωστόσο από τα στοιχεία αυτά, μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες σε πανελλαδικό επίπεδο κατάφερε να συγκεντρώσει ο Σωτήρης Σοκορέλος, πετυχαίνοντας το στόχο που εξ αρχής είχε βάλει, την σχολή Ιατρικής!

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΚΟΡΕΛΟΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΚΟΡΕΛΟΣ

Ο Σωτήρης Σοκορέλος του Μιχαήλ και της Ζωής από το 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) με 19.641 μόρια από τη Θετική κατεύθυνση και δήλωσε στη «Ροδιακή»:

«Μια μεγάλη μάχη έφτασε στο τέλος της... Με μια μεγάλη νίκη... Κόποι χρόνων ευοδώθηκαν... Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου που με βοήθησαν να επιτύχω τον στόχο μου ακόμα και τους ανθρώπους που ήταν κοντά μου αυτόν τον καιρό , γιατί ήταν η δύναμή μου. Θα ήθελα, επίσης, να πω ένα τεράστιο «ευχαριστώ» στην οικογένειά μου για τις αξίες και τα ιδανικά που μου μετέδωσε! Χωρίς αυτά δε θα είχα κατανοήσει ότι τα μεγάλα όνειρα απαιτούν και μεγάλες θυσίες. Όπως το να περιμένεις έναν ολόκληρο χρόνο για την αποκατάσταση της περσινής αδικίας !!! Είμαι τρισευτυχισμένος, γιατί πραγματοποιήθηκε το μεγαλύτερο παιδικό μου όνειρο ... να γίνω γιατρός και να προσφέρω την μεγαλύτερη βοήθεια σε αυτό τον κόσμο !! Κατανόησα πως η επιτυχία στις πανελλήνιες δεν είναι αποκλειστικά θέμα διαβάσματος αλλά ο καθένας πρέπει να έχει σφυρηλατήσει μια προσωπικότητα βασισμένη στην κρίση και τη λογική. Συνεπώς , μια συμβουλή για όλα τα παιδιά που περνούν ή θα περάσουν αυτό το «μαρτύριο», σημασία δεν έχει το διάβασμα , όλοι μπορούν να διαβάσουν ...αλλά η βαθύτερη κατανόηση των μαθημάτων ... εκεί στηρίζονται πλέον οι πανελλήνιες όπως είδαμε και φέτος !!! Κάθε εμπόδιο για καλό !!! Με πίστη και υπομονή όλα γίνονται δυνατά» !!!

ΙΩΑΝΝΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΟΖΑ
ΙΩΑΝΝΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΟΖΑ


Με 19.342 μόρια, βέβαια, το όνειρο της Ιατρικής Αθηνών κάθε άλλο παρά άπιαστο είναι και για την Ιωάννα-Παναγιώτα Κόζα του Τσαμπίκου από το Ροδίων Παιδεία, αφού ήδη γνωρίζει ότι πέτυχε 200 μόρια παραπάνω απ’ ό,τι χρειάζεται για να μπει σε μία από τις κορυφαίες Σχολές της χώρας!

Φυσικά, αυτός ήταν ο στόχος της, όμως γνωρίζει από τώρα με τι θα ήθελε να ασχοληθεί και αυτό είναι η έρευνα.

Όσο για το πως βλέπει τώρα τη χρονιά που πέρασε, όπως λέει ήταν κουραστικό σε κάποια σημεία ωστόσο δεν χρειάστηκε να κάνει κάτι ακραίο για να σημειώσει αυτή τη μεγάλη επιτυχία. Περιορίζεται στο να πει ότι διάβαζε και έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε.

ΜΙΧΑΗΛ ΔΟΝΤΑΣ
ΜΙΧΑΗΛ ΔΟΝΤΑΣ

Εξίσου άριστη βαθμολογία πέτυχε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις και ο Μιχάλης Δοντάς του Συμεών και της Βέρας από το Κολλέγιο Ρόδου ο οποίος συγκέντρωσε 19228 μόρια από την κατεύθυνση οικονομίας και πληροφορικής.

Μιλώντας στη «Ροδιακή» δήλωσε «υπερήφανος ικανοποιημένος και δικαιωμένος από το αποτέλεσμα. Ήταν μία διαδικασία που όλοι οι μαθητές περνάνε. Εγώ την αντιμετώπισα με καθημερινό διάβασμα, ποτέ δεν σκέφτηκα το αποτέλεσμα, πάντα χαμηλά το κεφάλι, διάβαζα και προσπαθούσα να φθάσω αυτό το αποτέλεσμα». Στόχος του που έχει επιτευχθεί είναι η ΑΣΟΕ Αθηνών τμήμα διοικητικής επιστήμης και τεχνολογίας.

Αναφερόμενος στα παιδιά που την επόμενη χρονιά θα δοκιμάσουν τις δικές τους δυνάμεις στις εξετάσεις αυτές, τους συμβούλευσε «να μην σκέπτονται ποτέ το αποτέλεσμα, κάθε μέρα να την εκμεταλλεύονται για διάβασμα, όχι για όσο χρόνο γίνεται, αλλά όσο χρόνο θεωρούν εκείνοι ότι χρειάζονται. Με σύστημα και πρόγραμμα και θετική ψυχολογία, διότι είναι πολύ σημαντικό να έχουν θετική ψυχολογία και ενέργεια για την επόμενη μέρα». Τώρα πια τα σχέδια του Μιχάλη περιλαμβάνουν «πολλά ταξίδια και πολλές ωραίες στιγμές».

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΒΟΛΙΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΒΟΛΙΑΣ


Αλλά και ο Ιωάννης Καραβόλιας του Γεωργίου από το Ροδίων Παιδεία δεν θα μπορούσε, να μην δηλώνει πολύ ευχαριστημένος έχοντας συγκεντρώσει 19.149 μόρια!

Όπως λέει, αισθάνεται ότι ανταμείβονται οι κόποι του καθώς πρόκειται για ένα ρίσκο το οποίο όταν στο τέλος δικαιώνεται είναι… τέλειο.

Μάλιστα, θέλει να στείλει και ένα μήνυμα σε όλα τα παιδιά, λέγοντας ότι θα βρουν το δρόμο τους.

Η χρονιά που πέρασε χρειάστηκε αρκετό διάβασμα και οργάνωση όπως λέει, όμως ο στόχος του ήταν η Ιατρική Αθηνών. Εκείνο που γνωρίζει μέχρι τώρα είναι ότι πιάνει την περυσινή βάση και προς το παρόν….ακολουθούν διακοπές.

ΔΟΞΑ ΜΑΣΤΗ
ΔΟΞΑ ΜΑΣΤΗ


Η Δόξα Μαστή του Μιχαήλ και της Μαρίας είναι επίσης μία μαθήτρια από το 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) όπου κατάφερε να πετύχει μία πολύ υψηλή βαθμολογία, συγκεντρώνοντας 18.759 μόρια από Θετική κατεύθυνση.

«Είμαι πολύ χαρούμενη για τη βαθμολογία μου διότι σήμερα δικαιώνονται κόποι αρκετών χρόνων Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την οικογένεια μου, που αποτελεί το διαρκές στήριγμα μου, το σχολείο μου, τους φίλους μου αλλά και τους δασκάλους και καθηγητές μου από το προνήπιο έως και την τρίτη λυκείου, γιατί ο καθένας μου έδωσε κάτι μοναδικό Τα θέματα φέτος ήταν πιο απαιτητικά σε σχέση με των δύο προηγούμενων ετών Την τελική απόφαση για την σχολή που θα επιλέξω θα την πάρω αυτές τις μέρες με τη βοήθεια των καθηγητών μου» δήλωσε η Δόξα στη «Ροδιακή».

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥΣΑΔΗ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥΣΑΔΗ

Mουσάδη Δέσποινα του Κωνσταντίνου και της Ολυμπίας. ΓΕΛ Ιαλυσού. Θετική Κατεύθυνση μόρια 18.667

«Θεωρώ ότι οι κόποι μου ανταμείφθηκαν, καθώς είναι πολύ πιθανό να περάσω στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, που ήταν ο αρχικός μου στόχος. Ευχαριστώ την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου που με βοήθησαν στην προσπάθειά μου. Θα ήθελα να συμβουλεύσω τους επόμενους υποψηφίους ότι δε χρειάζονται υπερβολές στο διάβασμα και ο καθένας πρέπει να διαβάζει όσο θεωρεί ο ίδιος ότι χρειάζεται».

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΞΕΝΑΚΗΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΞΕΝΑΚΗΣ


Ο Αντώνης Ξενάκης, μαθητής του Κολλεγίου Ρόδου, κατάφερε να συγκεντρώσει 18.657 μόρια μέσω του 2ου επιστημονικού πεδίου, με συνέπεια να είναι σχεδόν βέβαιος για την πανεπιστημιακή σχολή που θα περάσει.

Εκείνο για το οποίο αμφιταλαντεύεται ακόμη είναι η ειδικότητα που θα επιλέξει όπως εξήγησε ο ίδιος μιλώντας στη «Ροδιακή»: «Είμαι ευχαριστημένος από αυτό που πέτυχα. Στόχος μου είναι η εισαγωγή μου στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στην Αθήνα. Είμαι όμως ανάμεσα στη σχολή των ηλεκτρολόγων μηχανικών και των μηχανολόγων μηχανικών».

Όσο για το πώς βίωσε την προηγούμενη σχολική περίοδο, ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής: «Ήταν ξεκάθαρα ένας κουραστικός χρόνος, ο οποίος ουσιαστικά προστίθεται στην προσπάθεια των προηγούμενων ετών. Ήθελε ψυχραιμία, αυτοπεποίθηση και πρόγραμμα. Ήθελε επίσης πειθαρχεία γιατί ήταν εύκολο να αποπροσανατολιστείς από τον στόχο».

Ο Αντώνης δεν παρέλειψε να αναφέρει τις ευχαριστίες του σε όλους όσοι τον υποστήριξαν σε αυτό τον «Γολγοθά»: «Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου που ήταν δίπλα μου σε κάθε βήμα, στους γονείς μου και στην οικογένειά μου γενικότερα, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα είχα καταφέρει τίποτα. Επίσης θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που τελείωσαν την χρονιά και πέτυχαν αυτό που ήθελαν, αλλά και στα υπόλοιπα παιδιά για την προσπάθειά τους».

ΕΛΠΙΔΑ ΤΕΡΕΖΑΚΗ
ΕΛΠΙΔΑ ΤΕΡΕΖΑΚΗ


Η Ελπίδα Τερεζάκη του Γεράσιμου, ολοκλήρωσε τη χρονιά ως μαθήτρια του 2ου ΓΕΛ Ρόδου (Καζούλλειο) και συγκέντρωσε 18.517 μόρια, μέσω της θετικής κατεύθυνσης. Η ίδια υπογράμμισε ότι «έχω ανάμεικτα συναισθήματα, ακόμη δεν το έχω συνειδητοποιήσει. Νιώθω όμως χαρά και ικανοποίηση για το αποτέλεσμα των προσπαθειών μου».

Η Ελπίδα δεν έχει κατασταλάξει προς το παρόν για το τι θα συμπληρώσει στο μηχανογραφικό: «Δεν έχω αποφασίσει ακόμη, είναι κάτι που θα το σκεφτώ μέσα στις επόμενες ημέρες», είπε με προβληματισμό, ενώ ευχαρίστησε και εκείνους που την υποστήριξαν σε όλη αυτή την κοπιαστική διαδρομή: «Ήταν μια απαιτητική χρονιά, με πολύ διάβασμα. Γι’ αυτό και θέλω να ευχαριστώ τους καθηγητές μου, που ήταν δίπλα μου συνέχεια και την οικογένειά μου».

ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΡΑΦΑΕΛΑ ΠΙΤΤΑ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΡΑΦΑΕΛΑ ΠΙΤΤΑ


Η Αγγελική – Ραφαέλα Πίττα του Σάββα από το 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) επέλεξε τη θεωρητική κατεύθυνση και συγκέντρωσε 18432 μόρια.

«Νιώθω πολύ χαρούμενη γιατί θέλω να πάω για δικηγόρος μόνο αυτό ήθελα εξ αρχής δεν ήθελα κάτι άλλο» Αναφερόμενη στη χρονιά που πέρασε η Αγγελική είπε πως «ήταν λίγο δύσκολα γιατί είχε πολύ διάβασμα. Η έκθεση στις εξετάσεις ήταν εύκολη, η ιστορία όμως είχε δυσκολία στις πηγές. Είμαι πολύ ικανοποιημένη πάντως αφού πέτυχα το στόχο μου».

Η Αγγελική στα παιδιά που θα ξεκινήσουν προετοιμασία για την Τρίτη Λυκείου είπε πως «δεν χρειάζεται να έχουν καθόλου άγχος αν και είναι πολύ δύσκολο αυτό». Η ίδια ετοιμάζεται τώρα για διακοπές και ξεκούραση.

ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΛΥΔΙΑ ΑΛΒΑΝΑΚΗ
ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΛΥΔΙΑ ΑΛΒΑΝΑΚΗ


Η Ελισάβετ – Λυδία Αλβανάκη του Γεωργίου, μαθήτρια του Κολλεγίου Ρόδου, είχε μια εξίσου εξαιρετική βαθμολογική συγκομιδή, με 18.416 μόρια, μέσω του 2ου επιστημονικού πεδίου. Στη λιτή της δήλωση στη «Ροδιακή» ανέφερε πως «στόχος μου είναι η σχολή ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανικών υπολογιστών. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους καθηγητές μου και όλους όσοι με στήριξαν. Ήταν μια δύσκολη χρόνια με πολύ διάβασμα».

ΙΩΑΝΝΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ
ΙΩΑΝΝΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ


Αλλά και η Ιωάννα Γρηγοριάδη του Μανόλη από το Ροδίων Παιδεία έχοντας συγκεντρώσει 18.376 μόρια το πιθανότερο είναι ότι πέτυχε τον στόχο της, να περάσει στην Οδοντιατρική. Σε περίπτωση, πάντως, που δεν το καταφέρει φέτος λόγω των βάσεων, είτε θα ξαναδώσει του χρόνου είτε θα εξετάσει την εναλλακτική για το εξωτερικό αφού αυτό είναι που θέλει να κάνει.

Η ίδια χαρακτηρίζει αυτή τη χρονιά δύσκολη αφού απαιτούσε θυσίες τις οποίες μέχρι αυτή τη διαδικασία δεν είναι συνηθισμένος ένας μαθητής να κάνει, όπως λέει. Το διάβασμα, αυτή την τελευταία χρονιά, απαιτούσε αρκετό χρόνο, αλλά επειδή η ίδια είχε πολύ συγκεκριμένο στόχο για την ίδια δεν ήταν τόσο ψυχοφθόρο.

Επίσης, δείχνει απολύτως συνειδητοποιημένη αφού γνώριζε ότι γι’ αυτό που θέλει να κάνει η διαδικασία απαιτούσε πολύ διάβασμα. Το άγχος βέβαια ήταν εκεί, κάτι που θεωρεί ότι άδικα συμβαίνει αφού, βλέποντας το τώρα, πιστεύει ότι δεν υπήρχε λόγος.

Δεν παραλείπει, επίσης, να τονίσει ότι πολύ σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια παίζει η στήριξη από το περιβάλλον, που να είναι τέτοια όμως ώστε να μην προκαλεί άγχος.

Όσο για το τι συμβουλεύει αυτούς που ακολουθούν, τους λέει ότι θέλει διάβασμα αλλά εποικοδομητικό και επίσης θα τους έλεγε ότι είναι πολύ μεγάλο λάθος η σύγκριση με τους άλλους.

Τώρα προσπαθεί να απολαύσει την ελευθερία της ούσα πολύ ευχαριστημένη με τη βαθμολογία που πέτυχε.

ΝΙΚΗΤΑΣ ΤΣΙΝΝΑΣ
ΝΙΚΗΤΑΣ ΤΣΙΝΝΑΣ


Η αρχιτεκτονική και γενικά οι πολυτεχνικές σχολές είναι ο στόχος του Νικήτα Τσίννα του Βαλάσιου από το Ροδίων Παιδεία και όπως όλα δείχνουν τον πετυχαίνει αφού συγκέντρωσε 18.371 μόρια.

Δηλώνει, βέβαια, ευχαριστημένος αφού δικαιώθηκαν οι κόποι του.

Όσο για το τι πιστεύει ότι χρειάζεται τη χρονιά των πανελληνίων, υπομονή κα επιμονή λέει ενώ δεν παραλείπει να τονίσει πόσο σημαντική ήταν η βοήθεια από τους καθηγητές του και το σχολείο αφού πάντα είχε μία στήριξη. Επίσης, θεωρεί ότι σημαντικό ρόλο παίζει και το υπόβαθρο που αποκομίζει ο μαθητής από τις προηγούμενες τάξεις.

Διάβασμα και ένα στοιχειώδες πρόγραμμα, είναι αυτά που βοήθησαν τον ίδιο τη χρονιά που πέρασε, αλλά δεν παραλείπει να σχολιάσει ότι δεν χρειάζεται ο μαθητής να είναι…και ρομπότ, απλά να είναι επικεντρωμένος στο στόχο του.

Επίσης, η στήριξη που είχε από τους γονείς του ήταν πολύ σημαντική και, όπως λέει, είναι σημαντικό να έχει ο μαθητής ανθρώπους που τον στηρίζουν, και καθηγητές και φίλους, αλλά «πάνω απ’ όλα να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου».

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΘΟΠΟΥΛΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΘΟΠΟΥΛΗΣ


Ένας ακόμη μαθητής από το Κολλέγιο Ρόδου, που έσπασε το… φράγμα των 18.000 μορίων (18.332) είναι ο Μιχάλης Καθοπούλης του Ηλία. Αυτό μάλιστα τον κάνει διπλά ευτυχισμένο αφού πιθανότατα καταφέρνει να πιάσει τον πρώτο του στόχο που είναι η οδοντιατρική.

«Σίγουρα νιώθω μια ανακούφιση, αφού τελείωσε η χρονιά!» είπε αρχικά και συνέχισε υποστηρίζοντας ότι «το αποτέλεσμα ήταν περίπου αναμενόμενο». Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας: «Αισθάνομαι δικαιωμένος για την προσπάθεια. Στόχος μου είναι η οδοντιατρική και εύχομαι πως θα τον πετύχω».

Για το τέλος δεν ξέχασε να πει και δύο καλές κουβέντες για τους γονείς του και τους συνοδοιπόρους του κατά τη διάρκεια της χρονιάς: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου, κυρίως για την στήριξη και την συμπαράσταση που μου έδειξαν, αλλά και την πίστη που είχαν στις δυνάμεις μου. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά».

ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ


Ο Άγγελος Παναγιάς του Μιχαήλ από το Γενικό Λύκειο Κρεμαστής συγκέντρωσε 17.974 μόρια από θετική κατεύθυνση και μίλησε στη «Ροδιακή»: «Φέτος ήταν η πιο δύσκολη χρονιά για μένα, κουράστηκα πάρα πολύ, δεν υπήρχε πολύς ελεύθερος χρόνος, υπήρχε πολύ άγχος, θυσίασα πολλές από τις επιθυμίες μου και όλα αυτά γιατί ο στόχος μου (σχολή Βιολογίας), ήταν η μεγαλύτερη μου επιθυμία, για αυτό και δεν σταμάτησα να αγωνίζομαι. Θα ήθελα να ευχαριστήσω με όλη μου τη ψυχή τους γονείς και τους καθηγητές μου που με στήριζαν κάθε στιγμή και ήταν πάντα δίπλα.

Στα παιδιά που θα δώσουν εξετάσεις του χρόνου θα ήθελα να τους πω να μην τα παρατάνε ποτέ, να έχουν πίστη στον εαυτό τους, επιμονή, υπομονή και να δείξουν δύναμη για αυτό που πραγματικά αγαπάνε.

Τα σχέδιά μου τώρα είναι να ξεκουραστώ να ασχοληθώ λίγο με τον εαυτό μου, να χαλαρώσω και να πάω διακοπές»!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΑΚΟΛΙΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΑΚΟΛΙΟΣ


Αλλά και ο Ιωάννης Διακολιός του Κωνσταντίνου από το Ροδίων Παιδεία τα πήγε πάρα πολύ καλά καθώς συγκέντρωσε 17.960 μόρια!

Ωστόσο το ενδιαφέρον του Ιωάννη Διακολιού είναι στραμμένο προς το εξωτερικό.

Ο στόχος του είναι η Ιατρική και, όπως λέει, θα προτιμούσε να σπουδάσει έξω, όπως στη Γερμανία, καθώς εκεί θεωρεί ότι είναι πιο οργανωμένα τα πράγματα και υπάρχει καλύτερη ευκαιρία για να πετύχει κανείς.

Όσο για τη χρονιά που πέρασε, οι πρώτοι μήνες ήταν πιο χαλαροί για τον ίδιο και διάβασε περισσότερο προς το τέλος. Όπως λέει, δεν αισθάνεται ότι κατέβαλε ιδιαίτερη προσπάθεια παρ’ όλο που έφερε αυτό το πολύ καλό αποτέλεσμα.

Τέλος, αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους γονείς και τους καθηγητές του που τον υποστήριξαν και βοήθησαν στην προσπάθειά του αυτή.

ΣΙΛΒΙΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΤΑΝΑ
ΣΙΛΒΙΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΤΑΝΑ


Με 17.936 μόρια η Σίλβια-Αγγελική Ντανά του Αλέξανδρου από το Ροδίων Παιδεία πετυχαίνει τον στόχο της που είναι η Φιλολογία ωστόσο τώρα μπαίνει στον πειρασμό να εξετάσει και άλλες Σχολές που μπορεί να εισαχθεί, όπως η Ψυχολογία.

Για τη χρονιά που πέρασε, λέει ότι είχε αρκετό άγχος αλλά όχι καταστροφικό και δεν έκανε υπερβολές. Μεγάλο ρόλο στην επιτυχία της έπαιξε η συμπαράσταση από τους γονείς και τους καθηγητές της. Επίσης, έχει και την εναλλακτική να πάει στο εξωτερικό, ωστόσο προτιμάει να σπουδάσει εδώ.

Συνολικά οι ώρες που διάβαζε την ημέρα δεν ήταν εξαντλητικές και αυτό το έκανε συνειδητά γιατί γνώριζε ότι στο τέλος δεν θα απέδιδε.

Τώρα, μετά την επιτυχία της αυτή, αισθάνεται ανακούφιση κυρίως γιατί έχουν αντίκρισμα οι κόποι της, όπως επίσης ικανοποίηση και ευγνωμοσύνη.

Όσο για την επιλογή της Σχολής, κριτήριο για την ίδια ήταν μόνο το αντικείμενο που της αρέσει.

ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΙΑ
ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΙΑ


Η Άννα – Μαρία Καρδούλια του Ιωάννη με 17.863 από τη θετική κατεύθυνση και το Γενικό Λύκειο Κρεμαστής δήλωσε στη «Ροδιακή»:

«Ήτανε μία αρκετή δύσκολη και απαιτητική διαδικασία, νιώθω ότι έχω βγει δυνατότερη από αυτή τη χρονιά είναι η πρώτη φορά που ο καθένας μας προσπαθεί ο ίδιος για αυτό που θέλει να πετύχει και όταν έχει και ένα καλό αποτέλεσμα, είναι πάρα πολύ ικανοποιητικό αυτό! Εύχομαι και στα υπόλοιπα παιδιά καλή επιτυχία». Η Άννα –Μαρία κάνοντας ένα απολογισμό της χρονιάς που πέρασε δήλωσε ότι ήταν δύσκολη «μόνο ψυχολογικά λόγω της κούρασης, αλλά ευτυχώς οι καθηγητές μου και οι γονείς μου με στήριξαν και τους ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό».

Συμβουλεύοντας τα παιδιά που τώρα θα φοιτήσουν στην Τρίτη Λυκείου η ίδια είπε «να είναι όσο πιο ήρεμα γίνεται, θα το καταλάβουν ότι είναι μία εξέταση σαν όλες τις υπόλοιπες, να είναι συνεπείς στο στόχο τους και να προσπαθούν για αυτό που πραγματικά επιθυμούν».

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ


Γιάννης Σάββας-3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)

Έχοντας συγκεντρώσει 17.851 μόρια, το πιθανότερο είναι ότι ο Γιάννης Σάββας πιάνει τον στόχο του, που είναι το Χημικό, και βέβαια δηλώνει ευχαριστημένος αφού αυτό ήθελε από την αρχή.

Όσο για τη χρονιά που πέρασε, όπως λέει διάβασε αρκετά αυτό το χρόνο. Σε ερώτηση, μάλιστα, έχοντας πλέον την εμπειρία των πανελληνίων εξετάσεων πως κρίνει αυτή τη διαδικασία, εκείνο που τονίζει είναι ότι θέλει υπομονή και αρκετό διάβασμα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

ΑΛΚΜΗΝΗ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ
ΑΛΚΜΗΝΗ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ


Όμως εξίσου πολύ καλά από το Λύκειο Κρεμαστής τα πήγε και η Αλκμήνη Σαπουντζάκη του Γεώργιου συγκεντρώνοντας 17.732 μόρια από την κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής.

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που κατάφερα να πετύχω το στόχο μου και θα καταφέρω να σπουδάσω αυτό που θέλω, δηλαδή Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης.

Γενικά η χρονιά πέρασε πάρα πολύ γρήγορα, γιατί είχα ένα στόχο και ήθελα πάρα πολύ να περάσω σε αυτή τη σχολή, δεν θα έλεγα ότι πέρασε ευχάριστα αλλά ήρεμα γιατί όλοι ήμασταν πάρα πολύ υποστηρικτικοί μεταξύ μας, και αυτό μας βοήθησε να αποδώσουμε. Τα θέματα μου φάνηκαν φυσιολογικά όπως ήταν πάνω κάτω τα τελευταία χρόνια. Θα ήθελα να πω στα επόμενα παιδιά που θα διαγωνιστούν του χρόνου, να μην τους αγχώνει όλη αυτή η διαδικασία είναι μία χρονιά που θα περάσει γρήγορα και δεν είναι τόσο βασανιστική όπως τη φαντάζονται».

Και σε ό,τι αφορά το καλοκαίρι, η Αλκμήνη θέλει να περάσει χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους της!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ


Η Κατερίνα Παπαδοπούλου του Σταύρου, από το 4ο ΓΕΛ Ρόδου, συγκέντρωσε 17.660 μόρια, μέσω της θεωρητικής κατεύθυνσης. Επέλεξε να ξεκινήσει με τις ευχαριστίες: «Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που ήταν κοντά μου, από την πρώτη έως και την τελευταία στιγμή».

Αναφορικά με τα συναισθήματά της, είπε: «Νιώθω πολύ ικανοποιημένη και πολύ χαρούμενη. Σίγουρα νιώθω και τεράστια ανακούφιση. Είναι μια πολύ όμορφη εμπειρία, είναι μια ευκαιρία που δίνεται σε κάθε παιδί και μπορεί να την αξιοποιήσει όπως θέλει. Είμαι σίγουρη ότι ο καθένας έχει τον δικό του δρόμο και σύντομα, αργά ή γρήγορα, θα τον βρει».

Η Κατερίνα συγκαταλέγεται επίσης ανάμεσα στους… αναποφάσιστους, αφού «ακόμη δεν έχω καταλήξει ποιες σχολές θα δηλώσω, γιατί με ενδιαφέρουν πολλά πράγματα. Σύντομα θα πάρω την απόφασή μου η οποία θα είναι η καλύτερη».

ΖΩΗ-ΚΥΡΟΥΛΑ ΜΑΤΖΑΝΟΥ
ΖΩΗ-ΚΥΡΟΥΛΑ ΜΑΤΖΑΝΟΥ


Η Ζωή-Κυρούλα Ματζάνου του Δημητρίου από το 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) συγκέντρωσε 17609 μόρια από τη Θεωρητική κατεύθυνση.

«Ήταν μια δύσκολη χρονιά με πολύ άγχος και κούραση. Τα θέματα ήταν απαιτητικά και για τους καλά προετοιμασμένους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου για την βοήθεια τους και την οικογένεια και τους φίλους μου για την υπομονή και την υποστήριξη τους στην προσπάθεια μου» είπε στη «Ροδιακή» η Ζωή.

ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΝΤΟΥ
ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΝΤΟΥ


Μαρίνα Μέντου-3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)

Δεν μπορεί να κρύψει τη χαρά της η Μαρίνα Μέντου, η οποία πήρε θετική κατεύθυνση με μαθηματικά, καθώς πιάνει στον στόχο της, που είναι Ηλεκτρολόγος-Μηχανικός, και πιστεύει ότι περνάει Θεσσαλονίκη μια και συγκέντρωσε 17.591 μόρια.

Δηλώνει πολύ ικανοποιημένη απ’ αυτά που έγραψε καθώς είναι παραπάνω από αυτό που περίμενε.

Όσο για το αν κουράστηκε, είπε ότι τον τελευταίο χρόνο ήταν λίγο κουραστικά καθώς προς το τέλος ήταν πολύ πιεστικά αλλά τα έβγαλε εις πέρας.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ


Παναγιώτης Λογοθέτης-3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)

Οικονομικά περνάει ο Παναγιώτης Λογοθέτης αφού συγκέντρωσε 17.406 μόρια και, αν δεν ανέβουν και άλλο, ευελπιστεί ότι θα περάσει στη Σχολή που επιθυμεί.

Ερωτηθείς αν αυτή ήταν μια δύσκολη χρονιά, απαντάει…χαλαρά λέγοντας ότι δεν τα βρήκε δύσκολα ωστόσο προς το τέλος και λίγο πριν τις εξετάσεις αγχώθηκε, κάτι που θεωρεί ότι του στοίχισε για το κάτι παραπάνω.

Πάντως, απαντάει ειλικρινά ότι, παρά την επιτυχία του αυτή, δεν κουράστηκε πολύ αυτή τη χρονιά επειδή δεν ήθελε να δώσει το εκατό τοις εκατό και γι’ αυτό δεν είναι ικανοποιημένος με τον εαυτό του.

ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΒΑΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΒΑΣ


Εξίσου ικανοποιητικό αποτέλεσμα είχε και ο Θανάσης Καράβας του Κολλεγίου Ρόδου, με 17.208 μόρια.

ΜΑΡΤΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
ΜΑΡΤΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ


Ιδιαίτερα ρεαλιστική ήταν η προσέγγιση του Μάρτη Τσουκαλά του Πέτρου, από το Κολλέγιο Ρόδου, ο οποίος πιστεύει ότι πέτυχε να μαζέψει τα μόρια που χρειαζόταν (16.856) για να εισαχθεί σε μια από τις οικονομικές σχολές, που ήταν και ο στόχος του. Χαρακτηριστικά τόνισε ότι «ήταν μια δύσκολη διαδικασία, γιατί απαιτούσε πολύ χρόνο και διάβασμα. Πιστεύω ότι θα καταφέρω να πετύχω τον στόχο μου, που είναι η εισαγωγή μου σε κάποια οικονομική σχολή».

Παράλληλα δεν ξέχασε και εκείνους που στάθηκαν δίπλα του: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ την οικογένεια μου και τους καθηγητές μου, που με βοήθησαν στην προσπάθειά μου. Θα ήθελα επίσης να πω καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που πέρασαν αυτή τη δύσκολη δοκιμασία και εύχομαι οι κόποι τους να ανταμειφθούν».

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΕΦΑΛΑΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΕΦΑΛΑΣ


Αλλά και ο Μιχαλής Κεφάλας του Κωνσταντίνου από το Γενικό Λύκειο Κρεμαστής συγκέντρωσε από τη θετική κατεύθυνση 16.855 μόρια.

Ο ίδιος μιλώντας στη «Ροδιακή» δήλωσε «ανακουφισμένος κουρασμένος από τη προσπάθεια όλης της χρονιάς και εν αναμονή της ξεκούρασης που θα έρθει από εδώ και πέρα.

Τα θέματα ήταν απαιτητικά ενώ η όλη προετοιμασία κοπιαστική, κουραστική, ανυπόφορη».

Ο Μιχάλης περιμένει το αποτέλεσμα των ειδικών μαθημάτων για να δει αν πέτυχε στην πρώτη επιλογή του αλλά είναι «αισιόδοξος». Στα παιδιά που θα συμμετάσχουν του χρόνου στις πανελλαδικές εξετάσεις συμβουλεύει «κουράγιο και ο χρόνος θα περάσει χωρίς να το καταλάβουν».


Νίκος Βλαχάκης-3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιοχανία)

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος δηλώνει ο Νίκος Βλαχάκης καθώς πέρασε εκεί που ήθελε, Φιλολογία Ρεθύμνου, συγκεντρώνοντας 15.000 μόρια.

Όπως είπε στη «Ρ», είναι πολύ χαρούμενος γιατί τελικά η προσπάθειά του ευοδώθηκε.

Σε ερώτηση αν κουράστηκε πολύ αυτό το χρόνο, απάντησε ότι μπορούσε και καλύτερα αλλά για το αποτέλεσμα που έφερε είναι ικανοποιημένος καθώς η Σχολή τον ικανοποιεί πάρα πολύ αφού ήταν αυτό που ήθελε.

ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ
ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ


Αλλά και ο Μελέτης Ανανίας του Άγγελου από το Λύκειο Κρεμαστής, συγκέντρωσε 14.022 από την κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής

«Νιώθω ότι οι προσπάθειες μου απέδωσαν είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα, καθώς πετυχαίνω την εισαγωγή μου στη σχολή διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών πανεπιστήμιο Μακεδονία όπως εξ αρχής επιθυμούσα» δήλωσε στη «Ροδιακή» ο Μελέτης.

Γιατί φέτος δεν υπάρχουν τα ονόματα όλων των παιδιών

Η ΡΟΔΙΑΚΗ, οφείλει να εξηγήσει στους αναγνώστες της, τους λόγους για τους οποίους εφέτος, δεν περιλαμβάνονται στο καθιερωμένο θέμα των Πανελληνίων Εξετάσεων, όλα τα ονόματα των μαθητών και η βαθμολογία που συγκέντρωσαν οι ίδιοι:

Για πρώτη φορά φέτος το Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων, αποφάσισε ότι οι καταστάσεις με τις βαθμολογίες των Πανελληνίων 2018, που αναρτήθηκαν χθες το μεσημέρι στις σχολικές μονάδες, δεν θα περιελάμβαναν ονόματα παρά μόνο βαθμολογίες, που θα αντιστοιχούν στον κωδικό του καθένα υποψηφίου.

Κατά συνέπεια, όλα τα ονόματα που μπόρεσε να εξασφαλίσει η ΡΟΔΙΑΚΗ και να δημοσιεύσει σήμερα, ήταν με την συναίνεση των γονέων ή των παιδιών που καταφέραμε να εντοπίσουμε, είτε έξω από τα σχολικά συγκροτήματα, είτε μέσω πληροφοριών από φίλους ή συγγενείς.

Επειδή με αυτή την διαδικασία, είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν αδικίες σε βάρος παιδιών που είχαν πολύ καλές ή άριστες επιδόσεις αφού τα ονόματά τους δεν μπόρεσαν να δημοσιευθούν, η ΡΟΔΙΑΚΗ θα συνεχίσει και τις επόμενες μέρες την δημοσίευση βαθμολογιών, για όσους το επιθυμούν.

Διαβάστε ακόμη

Πανελλαδικές: Ανοίγει η πλατφόρμα για την ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων

Αύξηση βάσεων στα περισσότερα τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Αποτελέσματα Πανελλαδικών 2023: Σε ποιες σχολές πέρασαν οι Ροδίτες και οι Ροδίτισσες

Πανελλαδικές: Ανακοινώνονται σήμερα οι βάσεις εισαγωγής

Πανελλαδικές 2023 - Σάρωσαν τα Ροδιτόπουλα σε επιτυχίες- Πώς έγραψαν οι μαθητές από τα σχολεία του νησιού μας

Πανελλαδικές: Αύριο στη μια οι ανακοινώσεις για τις βαθμολογίες

Πανελλαδικές 2023: Πότε ανακοινώνονται οι βαθμολογίες

Από 15 έως 23 Ιουνίου η εγγραφή για τα αποτελέσματα των πανελλαδικών