e-ΚΕΠ: Ο Δήμος Ρόδου κάνει πράξη την ηλεκτρονική διακυβέρνηση

e-ΚΕΠ: Ο Δήμος Ρόδου κάνει πράξη  την ηλεκτρονική διακυβέρνηση

e-ΚΕΠ: Ο Δήμος Ρόδου κάνει πράξη την ηλεκτρονική διακυβέρνηση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1103 ΦΟΡΕΣ

Μέχρι το τέλος του ερχόμενου Σεπτεμβρίου έχει θέσει ως στόχο ο Δήμος Ρόδου να ενεργοποιήσει τα τρία πρώτα ΑΤΜ στα e-ΚΕΠ, προκειμένου έτσι να εξυπηρετούνται πλέον με τον καλύτερο τρόπο οι συμπολίτες μας.

Τα συστήματα αυτά, όπως εξήγησε μιλώντας στη ΡΟΔΙΑΚΗ ο αντιδήμαρχος Νέων Τεχνολογιών, ΚΕΠ, Διαφάνειας και Ανταπόκρισης στον Πολίτη, θα συμβάλουν ουσιαστικά στην άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη μειώνοντας παράλληλα τον εργασιακό φόρτο του προσωπικού.

Τα e-ΚΕΠ θα συμπεριλαμβάνουν το σύστημα «Ταυτοποίησης Χρηστών» το οποίο θα αναλάβει την αυθεντικοποίηση των χρηστών, ελέγχοντας την πρόσβαση στην πληροφορία.

Το συνολικό λογισμικό της λύσης αυτόματης εξυπηρέτησης πολιτών θα διακρίνεται στα εξής τμήματα και θα διατίθεται σε πολυγλωσσικό περιβάλλον:

• Άμεση παράδοση πιστοποιητικών/βεβαιώσεων

Ο Ανάδοχος θα πρέπει να υλοποιήσει το λογισμικό, το οποίο θα επιτρέπει την διεπαφή του χρήστη (δημότη) με το Ηλεκτρονικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (e-KEΠ) έτσι ώστε αυτός:

• Να αναγνωριστεί και ταυτοποιηθεί ως αποδεκτός χρήστης μέσω την Πλατφόρμας Ταυτοποίησης Πολιτών του Δήμου

• Να επιλέξει ποιο πιστοποιητικό ή βεβαίωση επιθυμεί να παραλάβει από τα διαθέσιμα για αυτόν (αφού το λογισμικό θα είναι σε διασύνδεση με το υπάρχον back office σύστημα/συστήματα του Δήμου)

• Το e-ΚΕΠ να επικοινωνήσει με το υπάρχον σύστημα της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων του Δήμου, να πρωτοκολληθεί η αίτηση του πολίτη και να χρεωθεί στις αρμόδιες διευθύνσεις.

• Το e-ΚΕΠ να εκτυπώσει και να παραδώσει το φυσικό έντυπο κατάλληλα σφραγισμένο και να ενημερώσει αντίστοιχα το σύστημα της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων του Δήμου για την επιτυχή παράδοση.

• Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν παραλάβει το έγγραφό του, να δοθεί εντολή στον κατάλληλο μηχανισμό του εξοπλισμού, να παρακρατήσει το έγγραφο ώστε να προστατέψει τα προσωπικά δεδομένα του δημότη.

• Στη σχεδίαση θα πρέπει να περιλαμβάνεται η υποστήριξη όλων των πιθανών τρόπων ανάγνωσης των στοιχείων ταυτοποίησης όπως:
Πληκτρολόγηση αναγνωριστικών (Username και Password), όπως και δυνατότητα εγγραφής

• Αναγνώριση έξυπνης κάρτας σε συνδυασμό με PIN

Ως προς το πλήθος των πιστοποιητικών που θα μπορούν να εκτυπωθούν, δε θα πρέπει να υπάρχει κανένας περιορισμός από την πλευρά του λογισμικού καθώς δυναμικά, μέσω διασύνδεσης με το back office του Δήμου θα υποστηρίζονται όσες επιλογές επιτρέπεται από αυτό για τον κάθε δημότη.

• Πληρωμές τελών/βεβαιωμένων οφειλών

Το λογισμικό θα προσφέρει τη δυνατότητα στους πολίτες να πληρώνουν τις οφειλές τους προς τον Δήμο, μέσω κάρτας (χρεωστική/πιστωτική/prepaid).

Η αναγνώριση των οφειλών του δημότη θα γίνεται με δύο τρόπους:
• Μέσω πληκτρολόγησης του ονόματος χρήστη και του κωδικού.

Σε αυτήν την περίπτωση πραγματοποιείται πιστοποίηση και μέσω επικοινωνίας με το σύστημα της οικονομικής διαχείρισης αναγνώριση του οφειλέτη. Στη συνέχεια το e-ΚΕΠ προβάλλει όλες τις βεβαιωμένες οφειλές, τις οποίες μπορεί ο πολίτης να επιλέξει και να εξοφλήσει μέσω χρεωστικής / πιστωτικής / prepaid κάρτας.

• Επίσης, θα πρέπει να παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής χωρίς πιστοποίηση χρηστών με την σάρωση κωδικών πληρωμής σε μορφή barcode που αναγράφονται πάνω στα ειδοποιητήρια. Όπως και η δυνατότητα εισαγωγής του κωδικού πληρωμής, o οποίος θα επαληθεύεται με το back office σύστημα του Δήμου. Το ποσό του ειδοποιητηρίου θα αναγράφεται στην οθόνη και ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να το εξοφλήσει μέσω χρεωστικής / πιστωτικής / prepaid κάρτας.

• Κλήσεις ΚΟΚ

• Τo Τέλος Διαμονής Παρεπιδημούντων και επί των ακαθαρίστων: ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να καταχωρήσει σε μια φόρμα τα ακαθάριστα έσοδα που βαρύνουν την επιχείρηση του που υπόκειται στο συγκεκριμένο τέλος.

Από πλευράς Δήμου, για την ενεργοποίηση αποδοχής πληρωμών μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, απαιτείται η σύναψη σύμβασης εκκαθάρισης συναλλαγών με Τράπεζα επιλογής του.

Ο αντιδήμαρχος Νέων Τεχνολογιών, ΚΕΠ, Διαφάνειας και Ανταπόκρισης στον  Πολίτη, κ. Δημήτρης Τσίκκης
Ο αντιδήμαρχος Νέων Τεχνολογιών, ΚΕΠ, Διαφάνειας και Ανταπόκρισης στον Πολίτη, κ. Δημήτρης Τσίκκης

Διαβάστε ακόμη

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο