«Γιατί να πάτε στη σελήνη; Ελάτε στη Ρόδο»

Κάθε εποχή έχει και τα δικά της χαρακτηριστικά, και φυσικά και το δικό της… μάρκετινγκ.

Ειδικά μάλιστα στην περίπτωση της Ρόδου που ανέκαθεν ήταν πρωτοπόρος σε όλους τους τομείς, οι άνθρωποι της διαφήμισης έπρεπε να είναι ιδιαίτερα εφευρετικοί για να προσελκύσουν τουρίστες.

Έτσι με το λιτό αλλά όλο νόημα σλόγκαν «Γιατί να πάτε στη σελήνη; Ελάτε στη Ρόδο» πριν πολλές- πολλές δεκαετίες καλούσαν τους επισκέπτες να επισκεφτούν έναν προορισμό που υπήρχε στα όνειρα όλων.

Κι επειδή η σελήνη ήταν αντικειμενικά κάτι μαγικό αλλά παρέμενε ένα άπιαστο όνειρο, μπορούσε να αντικατασταθεί μόνο με τη ...Ρόδο, που επίσης ήταν κάτι μαγικό με τη διαφορά ότι αυτό το όνειρο μπορούσε να γίνει πραγματικότητα!
                                                                                                                                                                                 Β.Μ.