Ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι στη δημοτική επιχείρηση ΡΟΔΑ

Ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι  στη δημοτική επιχείρηση ΡΟΔΑ

Ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι στη δημοτική επιχείρηση ΡΟΔΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 572 ΦΟΡΕΣ

Την ικανοποίησή τους για το γεγονός ότι εξαιρέθηκε η ΔΕΣ ΡΟΔΑ από την ιδιωτικοποίηση, εκφράζουν με ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι, αναφέροντας τα εξής:

«Tο Συνδικάτο των εργαζομένων της ΔΕΣ ΡΟΔΑ θα ήθελε να ευχαριστήσει όσους μας βοήθησαν να πετύχουμε τον στόχο που είχαμε θέσει από την αρχή και να τον πετύχουμε όπως και έγινε, (αυτός ο στόχος ήταν ενας και μοναδικός η ΡΗΤΗ εξαίρεση και η μη υπαγωγή της ΔΕΣ ΡΟΔΑ και της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ της ΚΩ στο κατατεθέν νομοσχέδιο στις 05/09/2018 που αφορούσε «θέματα υδατοδρομίων, αστικών οδικών μεταφορών και λοιπές διατάξης» που θα σήμαινε την ιδιωτικοποίηση της επιχείρησης.

Σήμερα στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ψηφίστηκε η ΡΗΤΗ εξαίρεση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ και της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ της ΚΩ από το νομοσχέδιο που αφορούσε το άνοιγμα των Αστικών Συγκοινωνιών.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμαρχο Ρόδου κ. Φώτη Χατζηδιάκο που με την παρουσία του και τη σημαντική παρέμβασή του στην επιτροπή διαβούλευσης βοήθησε και αυτός στον μέγιστο βαθμό να πετύχουμε τον στόχο που είχαμε βάλει μαζί με την επιχείρηση.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον Αναπληρωτή Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτάριο Σαντορινιό για τις ενέργειες και τις παρεμβάσεις που έκανε όλο αυτό το διάστημα, τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και εισηγητή του νομοσχεδίου κ. Ηλία Καματερό που από την πρώτη στιγμή που τον ενημερώσαμε για το πρόβλημα που μας απασχολούσε, έκανε ό,τι ήτανε δυνατόν ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, τον βουλευτή Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δημήτρη Γάκη, τον βουλευτή Δωδεκανήσου της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. Μάνο Κόνσολα που από την πρώτη στιγμή ήταν σε επικοινωνία μαζί μας.

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Αντιπρόεδρο του Ελληνικού Κοινοβουλίου και βουλευτή Δωδεκανήσου κ. Δημήτρη Κρεμαστινό ο οποίος για άλλη μια φορά ήταν συμπαραστάτης στην προσπάθειά μας.

Τέλος το Συνδικάτο μας και όλοι οι εργαζόμενοι αισθανόμαστε την ανάγκη να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΟΣΜΕ) και ιδιαίτερα στον Πρόεδρό της κ. Θεμιστοκλή Αμπλά για τη σημαντική βοήθειά του. Το ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΟΔΟΥ και τον Πρόεδρό του κ. Σάββα Χατζησάββα που παρά το πρόβλημα υγείας που είχε ήταν πάντα μαζί μας.

Στην Επιτροπή διαβούλευσης την επιχείρηση εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Δημήτρης Παρασκευάς, ο Διευθυντής κ. Φώτης Καραμανώλης για την ΟΣΜΕ ο πρόεδρος κ. Θεμιστοκλής Αμπλάς για το Συνδικάτο ο Πρόεδρος κ. Μανώλης Κοντουδάκης και για το Εργατικό Κέντρο της Ρόδου ο κ. Παναγιώτης Εγγλέζος.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΟΝΤΟΥΔΑΚΗΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ».

Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου