“Rhodes loading/Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις”

-23 Οκτωβρίου 2018, Ρόδος
-Αποκλειστικά για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό

Με στόχο την υποστήριξη και ενίσχυση της εξωστρέφειας των τουριστικών επιχειρήσεων, η Marketing Greece και ο στρατηγικός της εταίρος, Eurobank, η τράπεζα που διαχρονικά στηρίζει τον τουρισμό, διοργανώνουν την εκπαιδευτική ημερίδα “Rhodes Loading! Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις”.

H ημερίδα, που θα πραγματοποιηθεί στις 23 Οκτωβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Atrium Platinum Resort & Spa, δίνει έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας και αναλύει τεχνικές, εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital marketing, αναδεικνύοντας παράλληλα την αξία του content.

Καταξιωμένοι εισηγητές και στελέχη της εγχώριας τουριστικής αγοράς θα μοιραστούν με τους συμμετέχοντες τις γνώσεις και την επαγγελματική τους εμπειρία, προσεγγίζοντας σφαιρικά το digital marketing.
Πρακτικές συμβουλές για την ανάπτυξη στοχευμένης χρήσης των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης και την αξιοποίηση των data και την τμηματοποίηση του κοινού, tips για την πλατφόρμα TripAdvisor, κατευθύνσεις για τη δημιουργία περιεχομένου αλλά και αναλύσεις για τον τρόπο που χτίζονται σχέσεις με δημοσιογράφους και digital influencers.

«Το να βρισκόμαστε κοντά στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό αποτελεί βασική μας προτεραιότητα, καθώς στόχος μας δεν είναι μόνο να προβάλλουμε το ελληνικό τουριστικό προϊόν αλλά και να δημιουργούμε το πλαίσιο εκείνο που θα υποστηρίζει ολιστικά την δραστηριότητα μας.

Έτσι το να μοιραζόμαστε την τεχνογνωσία μας είναι ιδιαίτερα σημαντικό αφού μέσω αυτού του διαμοιρασμού υποστηρίζεται σε τελικό επίπεδο η προβολή της Ελλάδας» τόνισε η CEO της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα.
 

«Μπροστά στις μεγάλες τεχνολογικές αλλαγές που ήδη συντελούνται διεθνώς και θα ορίσουν την ψηφιακή οικονομία του μέλλοντος, οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμόσουν τις παραδοσιακές δομές της λειτουργίας τους αλλά και της επικοινωνίας και της προσέλκυσης πελατών στα νέα δεδομένα.

Ο τουριστικός κλάδος εκ της φύσεώς του ανήκει στους πρωτοπόρους, όπως επίσης είναι και από τους πρώτους που δέχεται το σαρωτικό κύμα των αλλαγών στην ψηφιακή εποχή. Στόχος της Eurobank είναι με την τεχνογνωσία που διαθέτει, να συνδράμει τους πελάτες της να αντιμετωπίσουν και αυτές τις νέες προκλήσεις με απόλυτη επιτυχία» δήλωσε σχετικά ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της EUROBANK κ. Κώστας Βασιλείου.

Η συμμετοχή είναι χωρίς οικονομική επιβάρυνση και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Η εκπαιδευτική ημερίδα πραγματοποιείται με την αιγίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου.