Θα διατεθούν 200.000 ευρώ για  διαφημιστική προβολή του Νοτίου Αιγαίου στο CNN

Υπεγράφη από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το CNN το συμφωνητικό για τη διαφημιστική προβολή των νησιών της περιφέρειας μέσα από το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο του ομίλου CNN International.

Το κόστος της διαφήμισης ανέρχεται σε 200.000 ευρώ, αφορά χρονική διάρκεια δύο μηνών και συγκεκριμένα το διάστημα από την 1η Νοεμβρίου μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η συνεργασία περιλαμβάνει την τηλεοπτική διαφήμιση της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στo CNN Αirport και στο CNN EMEA (Europe, middle East, Africa) μέσω της προβολής ειδικού βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων.

Ειδικότερα το βίντεο πρόκειται να προβληθεί 155 φορές στο CNN EMEA (που θα περιλαμβάνει την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική) και 686 φορές στο CNN Airport.

Εκτιμάται ότι το βίντεο που θα προβληθεί συνολικά 841 φορές θα δουν περίπου 16 εκατομμύρια τηλεθεατές στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Επιπροσθέτως στο CNN EMEA θα προβληθεί 71 φορές ένα ειδικού περιεχομένου βίντεο διάρκειας 60 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών μηνυμάτων, το οποίο θα αποτελείται από εικόνες των νησιών της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων. Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει συνολική διάρκεια δύο μηνών.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το αρχικό κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας ανερχόταν σε 260.000 ευρώ όμως μετά από έκπτωση της τάξης του 30% που προσφέρθηκε «κατέβηκε» στα 200.000 ευρώ.

Για τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια έχει δώσει την έγκρισή του και ο ελληνικός οργανισμός τουρισμού όπως ορίζει και η νομοθεσία.

Η δαπάνη θα καλυφθεί από τις πιστώσεις της ενταγμένης πράξης στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014-2020» με τίτλο «δράσεις  προβολής φυσικής κληρονομιάς πολιτισμού και τουρισμού»  

Για όλες τις ανωτέρω ενέργειες και μετά το πέρας της καμπάνιας, θα παραδοθούν από την ανάδοχο εταιρεία αποδεικτικά στοιχεία όπως:

• “Off Airs” που αποδεικνύουν την προβολή των στοιχείων της καμπάνιας στα τηλεοπτικά δίκτυα της CNN EMEA και CNN Airport.

• Το παραχθέν βίντεο σε υψηλή ανάλυση.

• Πλήρη απολογιστική έκθεση πεπραγμένων με όλες τις ενέργειες που έλαβαν χώρα με πλήρη αναφορά στις ημερομηνίες των επιμέρους διαφημιστικών ενεργειών.

Η περιφέρεια εκτιμά ότι ο συγκεκριμένος όμιλος είναι ο καλύτερος σε αυτό το επίπεδο, και θα μπορέσει να διαφημίσει αποτελεσματικά τα νησιά μας, καθώς προσφέρει ένα συνδυασμό υπηρεσιών που δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο τηλεοπτικό ενημερωτικό δίκτυο.

Εκτιμάται ότι πάνω από 450 εκατομμύρια σπίτια και ξενοδοχεία παρακολουθούν το CNN σε όλο τον κόσμο, καταγράφονται πάνω από 3 δισεκατομμύρια αναγνώσεις σελίδων στο website ανά μήνα, πάνω από 100 εκατομμύρια χρήστες το ακολουθούν σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, και πάνω από 270 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες το χρησιμοποιούν ως πηγή ενημέρωσης ανά μήνα και τέλος πραγματοποιούνται πάνω από 500 εκατομμύρια προβολές των βίντεο του ανά μήνα.

Πρέπει ειδικά να τονιστεί ότι το CNN είναι το πρώτο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο σε όλες τις μετρήσεις για όλες τις πλατφόρμες δηλαδή τηλεόραση, διαδίκτυο, και κοινωνικά δίκτυα, ενώ έχει σχεδόν 45% περισσότερους τηλεθεατές από το BBC.

Διαφήμιση και στο περιοδικό inflight magazine
Στο περιοδικό inflight magazine Blue των αεροπορικών εταιρειών AEGEAN & OLYMPIC AIR θα διαφημιστεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το προσεχές διάστημα στο πλαίσιο των δράσεων του Προγράµµατος Τουριστικής Προβολής της.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, εγκρίθηκε ποσό 24.000 ευρώ, για την κάλυψη διαφηµιστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο inflight magazine Blue των αεροπορικών εταιρειών AEGEAN & OLYMPIC AIR που περιλαμβάνει συγκεκριµένα καταχώρηση 2 σελίδων στο τεύχος Νοεµβρίου - ∆εκεµβρίου 2018 και 1 σελίδας στο τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2019.