Μόλις έπεσαν οι πρώτες σταγόνες της βροχής... μείναμε πάλι χωρίς ρεύμα στη Ρόδο!

Μόλις έπεσαν οι πρώτες σταγόνες της βροχής... μείναμε πάλι χωρίς ρεύμα στη Ρόδο!

Μόλις έπεσαν οι πρώτες σταγόνες της βροχής... μείναμε πάλι χωρίς ρεύμα στη Ρόδο!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 585 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

• Μόλις έπεσαν οι πρώτες σταγόνες της βροχής... μείναμε πάλι χωρίς ρεύμα! Σε λίγο θα το συνηθίσουμε κιόλας!

• Υποτίθεται βέβαια, όπως μας έλεγαν, ότι με τη λειτουργία του νέου εργοστασίου της ΔΕΗ θα θωρακιζόταν ενεργειακά το νησί. Ποιο νησί να εννοούσαν άραγε;

• Βλάβες συνέβαιναν και θα συμβαίνουν, αλλά... κάποια πράγματα δεν δικαιολογούνται. Μήπως δεν είναι στραβός ο γιαλός, αλλά αρμενίζουμε στραβά;

• Κατά τ’ άλλα υπάρχουν και οι γνωστοί “επαναστάτες του καναπέ” που απειλούν με μηνύσεις, αγωγές, προσφυγές στον Άρειο Πάγο και τα συναφή... μέσω facebook! Τους έχουν τσακίσει στην κυριολεξία!

Ο κακός

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου