Επιστράφηκε στην παθούσα από την Πάτμο  το ποσό των 8.000 ευρώ

Μόλις τρεις μέρες μετά την καταγγελία της ιδιοκτήτριας ενοικιαζόμενων δωματίων από την Πάτμο ότι έπεσε θύμα απάτης, χάνοντας το ποσό των 8.000 ευρώ, τα χρήματα επιστράφηκαν στην κατοχή της!

Χάρη στη διορατικότητα των τραπεζικών υπαλλήλων της Εθνικής Τράπεζας, η μεταφορά χρημάτων που έκανε σε λογαριασμό τρίτου μπλόκαρε, με αποτέλεσμα έπειτα από την καταγγελία της το δεσμευμένο ποσό να επιστραφεί πίσω στην 67χρονη επιχειρηματία, αμέσως μετά τη διεκπεραίωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών.

Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω ιδιοκτήτρια τουριστικού καταλύματος στο νησί της Αποκάλυψης, είχε καταγγείλει στις 20 Νοεμβρίου στο Α.Τ. Πάτμου ότι έπεσε θύμα απάτης από άγνωστο ο οποίος προσποιούμενος τον τραπεζικό υπάλληλο αρμόδιο για χρηματοδοτικά προγράμματα ΕΣΠΑ, της ζήτησε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας να καταθέσει σε λογαριασμό που της υπέδειξε το ποσό των 8.000 ευρώ, για να μπορέσει να της βγάλει στη συνέχεια επιδότηση ύψους 35.000 ευρώ.

Παράλληλα όμως όπως επιβεβαίωσε μιλώντας στη «Ροδιακή» ο διευθυντής του καταστήματος της Εθνικής Τράπεζας στην Πάτμο κ. Μιχάλης Γιαμαίος «καταλάβαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, καθώς άλλος ήταν εκείνος που επικοινωνούσε με την τράπεζα για να ρωτήσει τι γίνεται με το έμβασμα και άλλος ήταν ο δικαιούχος του λογαριασμού. Γι’ αυτό και μπλόκαρε ο λογαριασμός για να μην μπορέσουν να κάνουν ανάληψη τα χρήματα.

Όταν ενημερωθήκαμε έπειτα από την καταγγελία της πελάτισσάς μας για το περιστατικό, κάναμε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για να της επιστραφεί ολόκληρο το ποσό, το οποίο και έλαβε σήμερα (σ.σ. χθες)».

Δεν είναι ωστόσο η πρώτη φορά που το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν υπάρξει σχετικές καταγγελίες για ανάλογα περιστατικά απάτης σε νησί της Δωδεκανήσου και η συγκεκριμένη επιχειρηματίας ήταν τυχερή μέσα στην ατυχία της, καθώς μπόρεσε να πάρει πίσω τα χρήματά της. Δεν συνέβη όμως το ίδιο στις περισσότερες άλλες περιπτώσεις. Γι’ αυτό ο κ. Γιαμαίος απευθύνει έκκληση στους πελάτες της τράπεζας:

«Όταν συμβεί κάτι ή πέσει κάτι στην αντίληψη των πελατών μας, καλό θα ήταν να ενημερώνουν άμεσα την τράπεζα. Από εκεί και πέρα εμείς προσπαθούμε να λειτουργήσουμε προστατευτικά για τον πελάτη μας».