Με τόσα... λαμπάκια και led που άναψαν, λογικά κανείς δεν θα στολίσει χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Με τόσα... λαμπάκια και led που άναψαν, λογικά κανείς δεν θα στολίσει χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Με τόσα... λαμπάκια και led που άναψαν, λογικά κανείς δεν θα στολίσει χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 563 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

● Λογικά κανείς από την περιφερειακή αρχή και τις υπόλοιπες παρατάξεις δεν πρόκειται να στολίσει εφέτος χριστουγεννιάτικο δέντρο. Με τόσα... λαμπάκια και led που άναψαν τις προηγούμενες ημέρες...

●Εκπληκτικό σχόλιο αναγνώστη μας: Ποδηλατοδρομίες κι αγώνες έχουμε, ποδηλάτες εκπληκτικούς έχουμε! Ποδηλατοδρόμους πότε θα αποκτήσουμε;

● Ό,τι ακριβώς συμβαίνει και στην κοινωνία, έτσι και στα σχολεία μας: Χωρισμένοι στα δύο. Και σ’ αυτό μόνο τα παιδιά δεν φταίνε.

Ο (πολύ) κακός

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…