Πανέτοιμος ο Όμιλος Esperia για την επόμενη σεζόν

Ο όμιλος Esperia ολοκλήρωσε πρόσφατα την καμπάνια του, για τη διαδικασία πρόσληψης και ανάδειξης προσωπικού με μια «ανοιχτή μέρα καριέρας» που πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο και οι διοργανωτές της είναι πραγματικά ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. 

Εκ μέρους του ομίλου η κα Χρυσούλα Ζαμάγια guest communications executive, αναφέρεται στη μέρα καριέρας, τονίζοντας ότι λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος που υπήρξε εξετάζεται το ενδεχόμενο αυτή να επαναληφθεί. Ειδικότερα  είπε τα εξής: «Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν πολύ θερμή και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους υποψήφιους που μας τίμησαν με την παρουσία τους, επιθυμώντας να εξασφαλίσουν μια θέση εργασίας κοντά μας. Αισθανθήκαμε ότι κατά κάποιο τρόπο, οι επαγγελματίες του κλάδου μας καθώς και οι νέοι από σχολές τουριστικές και όχι μόνο, περίμεναν το κάλεσμά μας. Θεωρούμε ότι είναι σημαντικό για μια επιχείρηση, που δραστηριοποιείται και αναπτύσσεται δυναμικά σήμερα, να μπορεί να αφουγκράζεται την τοπική κοινωνία και τις ανάγκες της, και να την στηρίζει έμπρακτα δημιουργώντας θέσεις εργασίας και ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης». 

- Πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τουριστικό κλάδο, να μπορέσει να στελεχώσει όλους τους τομείς με το κατάλληλο προσωπικό;
Στον τομέα της φιλοξενίας, τα στοιχεία, τα «συστατικά» αν θέλετε, που απαιτούνται για μια «επιτυχημένη συνταγή» είναι πολλά και εξίσου σημαντικά, π.χ. προνομιακή τοποθεσία, υψηλών προδιαγραφών εγκαταστάσεις και υπηρεσίες, σωστή και συστηματική προώθηση του προϊόντος είναι μερικά από αυτά. Η Φιλοξενία όμως, είναι ένα δώρο πολύτιμο που προσφέρεται από ανθρώπους με ψυχή και μεράκι. Αυτό ίσχυε από αρχαιοτάτων χρόνων και ισχύει ακόμα για τον λαό μας, και αυτή είναι και η δική μας φιλοσοφία καθώς και το σημείο-κλειδί της διαφοροποίησης στον τομέα μας. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να έχει στο δυναμικό της ικανά και κατηρτισμένα στελέχη με δυνατότητες εξέλιξης και προοπτικές αναβάθμισης αλλά και προσωπικό που να ασπάζεται αυτή τη φιλοσοφία. 


- Θα επαναληφθεί η σχετική διαδικασία ενδεχομένως για κάποιους που δεν πρόλαβαν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις θέσεις αυτές;
Είναι ένα ενδεχόμενο το οποίο θα πρέπει να εξετάσουμε, λαμβάνοντας υπʼ όψιν τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε ακόμα καθημερινά από ενδιαφερόμενους που δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν εκείνη την ημέρα, είτε επειδή το έμαθαν πολύ αργά είτε γιατί δεν τους το επέτρεψαν οι υποχρεώσεις τους. Σε κάθε περίπτωση επιθυμία του ομίλου μας είναι η ημέρα καριέρας που διοργανώσαμε να καθιερωθεί ως ένας θεσμός που θα λαμβάνει χώρα σε ετήσια βάση και θα δίνει την ευκαιρία σε στελέχη αλλά και προσωπικό όλων των ειδικοτήτων να μας γνωρίσει και να ενταχθεί στο δυναμικό μας.

- Πώς ήταν η φετινή τουριστική σεζόν για το νησί μας και ποιες είναι οι προσδοκίες για την τουριστική σεζόν του 2019;
Η φετινή τουριστική περίοδος εξελίχθηκε ομαλά όπως και ήταν αναμενόμενο.
Παραδοσιακές αγορές για τη Ρόδο, οι αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, Μ. Βρετανίας και Σκανδιναβίας υπήρξαν σταθερές και πήγαν καλά, παρόλη την πρωτοφανή καλοκαιρία που είχαν και κάλυψαν σε ικανοποιητικό βαθμό τις όποιες απώλειες σημείωσαν άλλες, όπως αυτή της Ρωσίας.
Θεωρούμε ικανοποιητικά τα αποτελέσματα της φετινής τουριστικής περιόδου τόσο σε επίπεδο αφίξεων όσο και σε επίπεδο εσόδων.

Όσον αφορά στην ερχόμενη σεζόν, θα υπάρχει έντονος ανταγωνισμός από την Τουρκία και την Αίγυπτο που έχουν ανακάμψει, αλλά πιστεύουμε ότι το τουριστικό προϊόν του νησιού μας παραμένει ισχυρό διότι συνδυάζει σταθερότητα, αξιόλογες ξενοδοχειακές μονάδες, υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, ενδιαφέρουσα αγορά, ασφάλεια, φυσικό πλούτο και πολιτισμό.

Η δε σχέση τιμών και προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών είναι στο σωστό πλαίσιο και εντός της πραγματικότητας της αγοράς.
Τέλος, το γεγονός ότι οι μεγάλοι tour operators επενδύουν σε τουριστικές μονάδες στο νησί μας και διαρκώς αυξάνουν την παρουσία τους, καταδεικνύει τη δυναμική του προορισμού και τις προοπτικές του.