Εγκρίθηκε η δημοπράτηση της επέκτασης του ξύλινου πεζόδρομου έως το λιμάνι  της Ακαντιάς Ρόδου

Έγκριση  δημοπράτησης της επέκτασης του ξύλινου πεζόδρομου επί της οδού Αυστραλίας ως το λιμάνι της Ακαντιάς, στη Ρόδο, ευρώ, έδωσε η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου αναφέρονται τα εξής: 

"Ειδικότερα, η ΕΥΔ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, προέβη στην προέγκριση των τευχών διακήρυξης και τη διαδικασία με την οποία θα προκηρυχθεί το Υποέργο “Επέκταση ξύλινου πεζόδρομου επί της οδού Αυστραλίας έως το λιμάνι Ακαντιάς Ρόδου – Τομέας ΣΤ – Ζ της μελέτης ''Ανάπλαση παραλιακής ζώνης από Θαλασσινή Πύλη μέχρι λιμένα Ακαντιάς''”    συνολικού  προϋπολογισμού 1.250.000 ευρώ.

Το έργο, με απόφαση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου,  εντάχθηκε τον περασμένο Οκτώβριο  στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014 -2020».  Περιλαμβάνεται στις δράσεις της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης (ΣΒΑΑ) του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Νοτίου Αιγαίου, του οποίου οι συνολικοί πόροι για τον παραπάνω στόχο διατέθηκαν στον Δήμο Ρόδου, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη, Γιώργου Χατζημάρκου, ο οποίος εισηγήθηκε την τροποποίηση του Ε.Π. στην Επιτροπή Παρακολούθησης,  ούτως ώστε να καταστεί δυνατή η υλοποίηση του έργου αυτού  που αναμορφώνει και αναβαθμίζει την παραλιακή ζώνη της πόλεως Ρόδου.

Το έργο «Επέκταση ξύλινου πεζόδρομου επί της οδού Αυστραλίας έως το λιμάνι Ακαντιάς Ρόδου», αποτελεί τμήμα του συνολικού έργου «Ανάπλαση Παραλιακής Ζώνης από Θαλασσινή Πύλη μέχρι Λιμένα Ακαντιάς» και περιλαμβάνεται στις δράσεις της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης (ΣΒΑΑ) περιοχής Κόβα Δήμου Ρόδου, καθώς αποτελεί την είσοδο στην εν λόγω περιοχή και αφορά στην επέκταση ξύλινου πεζόδρομου πλάτους 4 μέτρων και ποδηλατόδρομου  πλάτους 2,5 μέτρων, συνολικού μήκους 364 μέτρων, επί της οδού Αυστραλίας – από την συμβολή των οδών Καναδά και Βύρωνος – ως το λιμάνι της Ακαντιάς.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1.250.000 € και η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη σε 778.000 €.

Είναι ενταγμένο στον Άξονα Προτεραιότητας 2 «Αειφορική ανάπτυξη και διαχείριση των πόρων» του Ε.Π. «Νότιο Αιγαίου και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο  Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020."